Przejdź na stronę główną INTERIA.PLMotoryzacja w INTERIA.PL - auto moto wiadomości, aktualności, wydarzenia i porady motoryzacyjne
  1. Wiadomości
    1. Premiery
  2. Testy
    1. Pierwsza jazda
    2. Testy porównawcze
    3. Testy długodystansowe
  3. Auta używane
  4. Auta elektryczne
  5. Porady
    1. Przepisy drogowe
    2. Prawo jazdy
    3. Znaki drogowe
    4. Eksploatacja
  6. Polskie drogi
  7. Jednoślady
    1. Motocykle
    2. Rowery i hulajnogi
  8. Marki samochodów
  9. Raporty
    1. Wiadomości
    2. Premiery
    3. Testy
    4. Pierwsza jazda
    5. Testy porównawcze
    6. Testy długodystansowe
    7. Auta używane
    8. Auta elektryczne
    9. Porady
    10. Przepisy drogowe
    11. Prawo jazdy
    12. Znaki drogowe
    13. Eksploatacja
    14. Polskie drogi
    15. Jednoślady
    16. Motocykle
    17. Rowery i hulajnogi
    18. Marki samochodów
    19. Raporty
  1. Interia
  2. Motoryzacja
  3. Porady
  4. Eksploatacja

Eksploatacja


Mechanicy zwracają uwagę, że stosowanie się do zaleceń producenta w kwestii wymiany oleju może rodzić problemy
Eksploatacja

Wymiana oleju co 30 tys. km? Mechanik szczerze o zaleceniu producenta

Jakie nawyki kierowców najbardziej szkodzą silnikowi samochodu?
Eksploatacja

Rzeczy, które rujnują silnik. Wśród nich częsty nawyk kierowców

Często tankujesz za 50 zł? To nie jest dobry pomysł
Eksploatacja

Tankujesz zawsze za 50 zł? Mechanik już zaciera ręce z radości

Tryb B w nowych samochodach to wielka niewiadoma wśród wielu kierowców.
Eksploatacja

Tryb B powoduje zamieszanie. Kierowcy nie potrafią go używać

Część kierowców woli walczyć z upałem otwierając okna, a nie używając klimatyzacji
Eksploatacja

Jazda z otwartymi szybami czy włączoną klimatyzacją - co bardziej zwiększa zużycie paliwa?

Silnik 1.4 TSI EA211 to jednostka godna polecenia
Eksploatacja

Czy 1.4 TSI to dobry silnik? Sprawdziliśmy wszystkie wersje EA211



Które silniki diesla są najlepsze?
Eksploatacja

7 silników Diesla, które przetrwają wszystko. Ranking

Mechanicy zalecają stosowanie się do dwóch zasad, aby wydłużyć żywotność układu paliwowego.
Eksploatacja

Tylko nie pierwszy dystrybutor. Unikaj go jak ognia, aby mieć sprawne auto

Prawda o silniku 1.2 PureTech – ile naprawdę wytrzyma?
Eksploatacja

Silnik 1.2 PureTech to dalej mina? Mechanicy mają odpowiedź

Czy można wymieniać olej co 30 tys. km?
Eksploatacja

Wymiana oleju co 30 tys. km? Mechanicy łapią się za głowę

Jak samodzielnie skasować check engine. Czy sposób z TikToka działa?
Eksploatacja

Jak skasować kontrolkę check engine bez komputera? Prosta metoda z TikToka

Trzymanie nogi na sprzęgle w czasie postoju przede wszystkim prowadzi to do niepotrzebnego obciążania mechanizmu sprzęgła, a dokładniej łożyska wyciskowego.
Eksploatacja

Jeżdżą w ten sposób, a potem płaczą u mechanika. Taki styl jazdy oznacza kłopoty

Wymiana sprzęgła – ile naprawdę kosztuje? Sprawdź, zanim pójdzie do mechanika
Eksploatacja

Sprzęgło działa w ten sposób? Lepiej umawiaj się do mechanika

Kontrolka oleju
Eksploatacja

Czerwona lampka Alladyna oznacza kłopoty. Jak zareagować, gdy się pali?

Jak wyczyścić filtr powietrza?
Eksploatacja

Czyścić czy wymieniać? Filtr powietrza możesz "odnowić"

Jakie opony są najlepsze do pick up?
Eksploatacja

Masz pick-upa albo terenówkę? Te opony all-terrain powinieneś kupić

Kreski w polu O.1 i O.2 zdradzają brak możliwości montażu haka holowniczego
Eksploatacja

Pola O.1 i O.2 w dowodzie - popatrz do nich, zanim zamontujesz hak

Czarny dym z wydechu samochodu
Eksploatacja

Czarny dym z rury wydechowej - czy w dieslu zawsze oznacza kłopoty?

Biały dym może już oznaczać konieczność poważnego remontu silnika
Eksploatacja

Biały dym z rury wydechowej oznacza kłopoty. Oto możliwe przyczyny

Co psuje się w skrzyni DSG?
Eksploatacja

Masz taką skrzynię w aucie? Jedna czynność serwisowa to obowiązek

Uszkodzenie zawieszenia może skończyć się wizytą w serwisie.
Eksploatacja

Jedziesz bez obciążenia, a zawieszenie “siada”? Oto 5 potencjalnych przyczyn

Domowe sposoby na matowe reflektory.
Eksploatacja

Te składniki każdy ma w domu. Można nimi wyczyścić zmatowiałe reflektory

Silnik 2.0 TDI to chętnie wybierana jednostka przez Polaków.
Eksploatacja

Jedna część w 2.0 TDI zawodzi. Kierowcy płacą za to wysoką cenę

Co dawały gumowe paski pod samochodami?
Eksploatacja

Twój samochód "kopie"? Dawniej kierowcy mieli na to prosty sposób. A dziś?

Kierowcy samochodów ze skrzynią automatyczną powinni pamiętać o jednej rzeczy
Eksploatacja

Typowy błąd podczas parkowania. Popełnij go, a rano już nie pojedziesz

Kontrolka auta z kluczykiem
Eksploatacja

Co oznacza ikona samochodu z kluczem? Czerwony kolor zapowiada kłopoty

Silnik 2.0 TDI początkowo stwarzał dużo problemów, ale później był jednostką bezawaryjną
Eksploatacja

Silnik 2.0 TDI - czy jest dobry? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie

Dlaczego obroty silnika falują?
Eksploatacja

Falowanie obrotów silnika. Przyczyny i sposoby rozwiązania problemu

Co zrobić, gdy zapali się kontrolka DPF?
Eksploatacja

Żółta kontrolka filtra DPF - jak ją skasować?

Jak boks dachowy wpływa na zużycie paliwa?
Eksploatacja

Jak boks dachowy wpływa na zużycie paliwa? Wyniki zaskakują

Do czego służą czarne kropki na szybie?
Eksploatacja

Czarne kropki na szybie auta. Frit spełnia bardzo ważną funkcję

Mechanik zdradza, jak działa silnik 1.6 TDI
Eksploatacja

Jak dbać o 1.6 TDI, by uniknąć drogich napraw? Przewodnik dla kupujących

Jak samemu wymienić koło lub oponę? Poradnik krok po kroku
Eksploatacja

Jak samemu wymienić koło lub oponę? Poradnik krok po kroku

Łańcuch powinien mieć większą żywotność niż pasek. Przynajmniej teoretycznie
Eksploatacja

Grzechotanie oznacza wydatki. Kierowcy aut z silnikami TSI coś o tym wiedzą

Co robić, gdy poziom oleju w silniku jest zbyt wysoki?
Eksploatacja

Zamiast chronić, niszczy silnik. Zbyt wysoki poziom oleju to zagrożenie

Coraz więcej płacimy za naprawę samochodu.
Eksploatacja

Średnio ponad 3 tys. zł. Tyle płacimy za naprawy aut

Zablokowany kabel w samochodzie elektrycznym. Jak go odłączyć?
Eksploatacja

Zablokowany kabel w samochodzie elektrycznym. Jak go odłączyć?

Co ile wymieniać płyn chłodniczy?
Eksploatacja

Wymieniaj ten płyn co maksymalnie 5 lat. Auto ci podziękuje

  • Poprzednia
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
  • Następna



Napisz do nas
Newsroom
RSS
W komórce
Reklama
Redakcja
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright by INTERIA.PL 1999-2025. Wszystkie prawa zastrzeżone.