Przejdź na stronę główną INTERIA.PLMotoryzacja w INTERIA.PL - auto moto wiadomości, aktualności, wydarzenia i porady motoryzacyjne
  1. Wiadomości
  2. Premiery
  3. Testy
  4. Pierwsza jazda
  5. Testy porównawcze
  6. Testy długodystansowe
  7. Auta używane
  8. Auta elektryczne
  9. Porady
  10. Przepisy drogowe
  11. Prawo jazdy
  12. Znaki drogowe
  13. Eksploatacja
  14. Polskie drogi
  15. Jednoślady
  16. Motocykle
  17. Rowery i hulajnogi
  18. Marki samochodów
  19. Raporty
  20. Wiadomości
  21. Premiery
  22. Testy
  23. Pierwsza jazda
  24. Testy porównawcze
  25. Testy długodystansowe
  26. Auta używane
  27. Auta elektryczne
  28. Porady
  29. Przepisy drogowe
  30. Prawo jazdy
  31. Znaki drogowe
  32. Eksploatacja
  33. Polskie drogi
  34. Jednoślady
  35. Motocykle
  36. Rowery i hulajnogi
  37. Marki samochodów
  38. Raporty
  1. Interia
  2. Motoryzacja
  3. Testy

Testy


Nowa Skoda Rapid powstała na przedłużonej płycie podłogowej VW Polo. Auto mierzy 448 cm długości i 171 cm szerokości, czyli nieco mniej niż np. Chevrolet Cruze.
Testy

Skoda Rapid 1.2 TSI Ambition - test

911 to legenda, ale Boxster daje prawie tyle samo za połowę ceny.
Testy

Porównanie: Porsche Boxster i 911 Cabriolet

39 900 zł. To cena nowego Citroena!
Premiery

39 900 zł. To cena nowego Citroena!

Polo GTI nadaje się do szybkiej jazdy tak samo dobrze, jak Golf GTI.
Testy

Porównanie: VW Polo GTI, VW Golf GTI

Mimo nieco innych proporcji, nowe A3 mocno przypomina poprzednika. Przejrzyste nadwozie zapewnia dobrą widoczność.
Testy

Audi A3 1.8 TFSI S tronic - test

 "Wieśwagen"? Nie. To "Król kompaktów"
Pierwsza jazda

"Wieśwagen"? Nie. To "Król kompaktów"



Rewelacyjny rozkład mas, klasyczny układ napędowy, sprężyste zawieszenie - tutaj wszystko podporządkowane jest maksymalnej przyjemności z jazdy.
Testy

BMW 118i Sport Line - test

Nie będzie Clio w wersji 3d, ale tylną parę drzwi udało się zgrabnie wkomponować w bryłę auta.
Pierwsza jazda

Renault Clio - pierwsza jazda

Wysokie nadwozie sprawia, że podróżnym o wzrośnie nawet 190 cm nie brakuje miejsca nad głową.
Testy

Kia Soul 1.6 GDI XL - test

Seryjnie V60 dysponuje mocą 304 KM, ale jeśli to za mało, w ofercie jest pakiet Polestar.
Testy

Volvo V60 T6 R-Design Polestar Performance - test

ID-Max żadnej pracy się nie boi
Pierwsza jazda

ID-Max żadnej pracy się nie boi

Chevrolet Camaro to najbardziej szalone auto, jakie można kupić za ok. 200 tysięcy złotych.
Testy

Chevrolet Camaro Coupe AT - test

Największe zaskoczenie - 335i z tyłu ma więcej miejsca na nogi!
Testy

BMW 335i, BMW 535i - porównanie

Citroen C4 Picasso wyróżnia się ogromną przednią szybą, której górna krawędź zachodzi na dach.
Testy

Citroen C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive - test

Odmiana sedan ma wyjątkowo niski współczynnik oporu powietrza - jedynie 0,26.
Pierwsza jazda

Mazda 6 - pierwsza jazda

Skok do przodu – tak można określić rezultat wprowadzenia technologii EcoBoost do modeli Forda.
Testy

Ford Focus 1.0 EcoBoost - test

Nowy volkswagen golf VII
Testy

Golf. Od nienawiści po bezgraniczne uwielbienie

Trudno oprzeć się wrażeniu, że Skoda Fabia Monte Carlo to samochód sportowy.
Testy

Skoda Fabia 1.6 TDI Monte Carlo - test

Rozbudowany przedni zderzak ogranicza prześwit SRT8. To nie jest terenowy samochód.
Testy

Jeep Grand Cherokee SRT8 - test

Hyundai i30 Wagon
Pierwsza jazda

Hyundai i30. W niczym nie ustępuje niemieckiej konkurencji

Trzy małe SUV-y premium. Taki kierunek wyznaczyło BMW X1. Tym tropem poszło Mini i Audi.
Testy

​Audi Q3, BMW X1, Mini Countryman - porównanie

Zawieszenie 208 jest sprężyste i dobrze tłumi nierówności polskich dróg.
Testy

Peugeot 208 1.6 VTi Allure - test

850 kombinacji fiata pandy
Pierwsza jazda

850 kombinacji fiata pandy

Lodgy to komfortowe, bardzo przestronne i niebrzydkie auto. W tej cenie trudno o rozsądniejszy wybór.
Testy

Dacia Lodgy 1.5 dCi 110 Prestige - test

Nadwozie nowej Hondy CR-V jest o 6,5 proc. bardziej aerodynamiczne od modelu poprzedniej generacji. Przednia szyba została przesunięta o 6 cm do przodu.
Pierwsza jazda

Honda CR-V - pierwsza jazda

Hybryda BMW zaskakuje słabą skutecznością hamulców, a Lexus skomplikowaną obsługą systemu multimedialnego.
Testy

Porównanie: BMW ActiveHybrid 5, Lexus GS 450h

Pod względem przestronności małe Citigo nie odstaje od Fabii.
Testy

Skoda Citigo, Skoda Fabia - porównanie

Choć znacznie urósł, w odmianie SW Cee'd nie stracił nic ze swojego dynamicznego wyglądu.
Testy

Kia Cee'd SW - pierwsza jazda

Jechaliśmy 300 km/h autem za dwa miliony złotych
Pierwsza jazda

Jechaliśmy 300 km/h autem za dwa miliony złotych

Cruze w wersji SW zadebiutował z poślizgiem, ale lepiej późno niż wcale.
Testy

Chevrolet Cruze SW 1.4T LT+ - test

BMW 3 Touring
Pierwsza jazda

Nowe wersje BMW serii 3 - pierwsza jazda

Wszystkie cztery auta łączy jeden silnik Diesla: 2.0 TDI z wtryskiem common rail, w wersji turbo lub biturbo.
Pierwsza jazda

Użytkowe Volkswageny z napędem 4MOTION

Gdy idzie o zużycie paliwa, 130-konny turbodiesel jest wrażliwy na styl jazdy.
Testy

Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 Tekna - test

Nowoczesność kosztuje. Opel Ampera to wydatek 195 700 zł.
Testy

Opel Ampera - test

Chevrolet Aveo nie był wcześniej dostępny z silnikiem wysokoprężnym.
Testy

Chevrolet Aveo 1.3D LT - test

Honda Civic w wersji sedan różni się zawieszeniem, ofertą silników i... pochodzeniem.
Testy

Honda Civic 1.8 i-VTEC Executive sedan - test

Skoda rapid
Pierwsza jazda

Skoda rapid, czyli mniejsza octavia. Skazana na sukces?

Znamy cenę hybrydowej kia optima
Pierwsza jazda

Znamy cenę hybrydowej kia optima

  • Poprzednia
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 97
  • Następna



Napisz do nas
Newsroom
RSS
W komórce
Reklama
Redakcja
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright by INTERIA.PL 1999-2025. Wszystkie prawa zastrzeżone.