Range Rover Evoque 2.0 Si4 Dynamic - test

Taka moda: samochody mają mieć jak najmniejsze szyby, by wyglądać dynamicznie.
Taka moda: samochody mają mieć jak najmniejsze szyby, by wyglądać dynamicznie.Motor
Potrzebna będzie długotrwała nauka, aby poznać wszystkie funkcje auta – tablica przyrządów jest trochę przeładowana przyciskami. Na pierwszy rzut oka robi to niesamowite wrażenie, które jednak szybko ulatuje. Trzeba przyznać, że materiały, z których wykonano wnętrze, prezentują naprawdę najwyższą jakość.
Potrzebna będzie długotrwała nauka, aby poznać wszystkie funkcje auta – tablica przyrządów jest trochę przeładowana przyciskami. Na pierwszy rzut oka robi to niesamowite wrażenie, które jednak szybko ulatuje. Trzeba przyznać, że materiały, z których wykonano wnętrze, prezentują naprawdę najwyższą jakość.Motor

Zobacz również:

    Range Rover Evoque 2.0 Si4 Dynamic

    ...zmiana nastaw zawieszenia.
    ...zmiana nastaw zawieszenia.Motor
    Obok klamki znalazło się sterowanie pamięcią foteli. Można przywołać trzy samodzielnie zapisane ustawienia.
    Obok klamki znalazło się sterowanie pamięcią foteli. Można przywołać trzy samodzielnie zapisane ustawienia.Motor
    Choć trudno wsiąść na tylną kanapę, miejsca na nogi i na głowę jest tu wystarczająco dużo.
    Choć trudno wsiąść na tylną kanapę, miejsca na nogi i na głowę jest tu wystarczająco dużo.Motor
    Fotele nie mogą się zdecydować, czy są sportowe, czy luksusowe. Jak na rajdowe „kubły” są dużo za szerokie i nie trzymają ciała.
    Fotele nie mogą się zdecydować, czy są sportowe, czy luksusowe. Jak na rajdowe „kubły” są dużo za szerokie i nie trzymają ciała.Motor
    Nawet kluczyk ma atrakcyjny, by nie rzec gadżeciarski, wygląd. Można z jego pomocą zdalnie włączyć światła.
    Nawet kluczyk ma atrakcyjny, by nie rzec gadżeciarski, wygląd. Można z jego pomocą zdalnie włączyć światła.Motor
    Dwulitrowy silnik turbo pochodzi z gamy Forda (typ Ecoboost). O spalaniu poniżej 10 l/100 km nie ma mowy.
    Dwulitrowy silnik turbo pochodzi z gamy Forda (typ Ecoboost). O spalaniu poniżej 10 l/100 km nie ma mowy.Motor
    Bagażnik ma pojemność aż 550 litrów. W podłodze umieszczono szyny do mocowania bagażu.
    Bagażnik ma pojemność aż 550 litrów. W podłodze umieszczono szyny do mocowania bagażu.Motor
    Potrzebna będzie długotrwała nauka, aby poznać wszystkie funkcje auta – tablica przyrządów jest trochę przeładowana przyciskami. Na pierwszy rzut oka robi to niesamowite wrażenie, które jednak szybko ulatuje. Trzeba przyznać, że materiały, z których wykonano wnętrze, prezentują naprawdę najwyższą jakość.
    Potrzebna będzie długotrwała nauka, aby poznać wszystkie funkcje auta – tablica przyrządów jest trochę przeładowana przyciskami. Na pierwszy rzut oka robi to niesamowite wrażenie, które jednak szybko ulatuje. Trzeba przyznać, że materiały, z których wykonano wnętrze, prezentują naprawdę najwyższą jakość.Motor
    Parkowanie automatyczne naprawdę działa. Kierowca musi tylko operować hamulcem. Kierownica kręci się sama.
    Parkowanie automatyczne naprawdę działa. Kierowca musi tylko operować hamulcem. Kierownica kręci się sama.Motor
    Wybór trybu pracy zawieszenia (dynamiczny, normalny, piach, błoto lub żwir) wyświetla się między zegarami.
    Wybór trybu pracy zawieszenia (dynamiczny, normalny, piach, błoto lub żwir) wyświetla się między zegarami.Motor
    Wysuwany automatycznie wybierak trybu jazdy znamy już z Jaguara XF. Obok...
    Wysuwany automatycznie wybierak trybu jazdy znamy już z Jaguara XF. Obok...Motor
    Taka moda: samochody mają mieć jak najmniejsze szyby, by wyglądać dynamicznie.
    Taka moda: samochody mają mieć jak najmniejsze szyby, by wyglądać dynamicznie.Motor
    Brak widoczności rekompensuje obecność kamer.
    Brak widoczności rekompensuje obecność kamer.Motor

    Funkcje wyświetlacza centralnego – ich opanowanie jest czasochłonne

    Światło otoczenia: podświetla konsolę i boczki drzwi. Można zmieniać jego kolor.
    Światło otoczenia: podświetla konsolę i boczki drzwi. Można zmieniać jego kolor.Motor
    Ekran dwupłaszczyznowy: pasażer może oglądać telewizję, kierowca widzi nawigację.
    Ekran dwupłaszczyznowy: pasażer może oglądać telewizję, kierowca widzi nawigację.Motor
    Obraz z kamery cofania jest bardzo wyraźny. Żółte linie symulują tor jazdy.
    Obraz z kamery cofania jest bardzo wyraźny. Żółte linie symulują tor jazdy.Motor
    Kolejne kamery: w zderzakach (2 pary) i nad progami. Działają w podczerwieni!
    Kolejne kamery: w zderzakach (2 pary) i nad progami. Działają w podczerwieni!Motor
    Zestaw audio marki Meridian ma moc 825 W i prezentuje najwyższą światową klasę.
    Zestaw audio marki Meridian ma moc 825 W i prezentuje najwyższą światową klasę.Motor

    Dane techniczne: Range Rover Evoque 2.0 Si4 Dynamic

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1999 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    240 KM/5500
    Maks. moment obrotowy
    340 Nm/1750
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1640/500 kg
    Średnica zawracania
    11,3 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    550/1350 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    70 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    435/196/161 cm
    Rozstaw osi
    266 cm
    Opony
    245/45 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    217 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,6 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    11,9/6,9/8,7
    Emisja dwutlenku węgla
    199 g/km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,4 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    37,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    38,0 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,8 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    14,5/9,9
    Cena wersji podstawowej*
    197 600 zł
    Cena
    235 000 zł
    *z tym samym silnikiem