BMW M135i - test

BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.
BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.Motor
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.Motor

BMW M135i

Z kolei tryb Eco Pro ułatwia oszczędzanie paliwa.
Z kolei tryb Eco Pro ułatwia oszczędzanie paliwa.Motor
W trybie Sport układ kierowniczy i pedał gazu stają się bardziej czułe, a jeśli auto ma opcjonalne zawieszenie i automatyczną przekładnię, staje się sztywniejsze i szybciej zmienia biegi. Program Sport+ jeszcze bardziej „wyostrza” zachowanie auta.
W trybie Sport układ kierowniczy i pedał gazu stają się bardziej czułe, a jeśli auto ma opcjonalne zawieszenie i automatyczną przekładnię, staje się sztywniejsze i szybciej zmienia biegi. Program Sport+ jeszcze bardziej „wyostrza” zachowanie auta.Motor
Przełącznikiem na konsoli centralnej kierowca zmienia charakter auta.
Przełącznikiem na konsoli centralnej kierowca zmienia charakter auta.Motor
Duże i wygodne fotele zasługują na najwyższe noty. Dzięki regulowanym boczkom doskonale podtrzymują ciało w zakrętach. Mają przy tym ogromny zakres regulacji (łącznie z długością siedziska).
Duże i wygodne fotele zasługują na najwyższe noty. Dzięki regulowanym boczkom doskonale podtrzymują ciało w zakrętach. Mają przy tym ogromny zakres regulacji (łącznie z długością siedziska).Motor
Dla poprawy rozkładu mas potężna, 3-litrowa jednostka z turbodoładowaniem wsunięta jest daleko wgłąb komory silnika kompaktowego BMW.
Dla poprawy rozkładu mas potężna, 3-litrowa jednostka z turbodoładowaniem wsunięta jest daleko wgłąb komory silnika kompaktowego BMW.Motor
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.Motor
Świetny, sportowy, 8-biegowy automat. W trybie Sport zmiana przełożenia jest błyskawiczna.
Świetny, sportowy, 8-biegowy automat. W trybie Sport zmiana przełożenia jest błyskawiczna.Motor
BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.
BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.Motor
BMW M135i jest najzwinniejszym modelem tej marki. Najmniejszy ruch kierownicy przekłada się na natychmiastową zmianę kierunku jazdy.
BMW M135i jest najzwinniejszym modelem tej marki. Najmniejszy ruch kierownicy przekłada się na natychmiastową zmianę kierunku jazdy.Motor

Atrybuty BMW M135i

Atrybuty BMW M135i
Atrybuty BMW M135iMotor

Dane techniczne: BMW M135i

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
2979 cm3
Układ cylindrów/zawory
R6/24
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
320 KM/5800
Maks. moment obrotowy
450 Nm/1300
Napęd
tylny
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Masa/ładowność
1440/530 kg
Średnica zawracania
10,9 m
Pojemność bagażnika (min./maks.)
360/1150 l
Pojemność zbiornika paliwa
52 l (Pb 95)
Wymiar (dł./szer./wys.)
432/177/1442 cm
Rozstaw osi
269 cm
Opony (przód)
225/40 R18
Opony (tył)
245/35 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,9 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
10,3/5,8/7,5
Dane testowe*
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,1 s
Przyspieszenie 0-160 km/h
12,4 s
Przyspieszenie 0-200 km/h
20,4 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
39,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,8 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
66,3 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
9,8/6,5
Cena wersji podstawowej**
173 500 zł
Cena
173 500 zł
*pomiary na oponach zimowych, przy temp. 6°C; **z tym samym silnikiem