BMW M135i - test

BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.
BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.Motor
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.Motor

BMW M135i

Z kolei tryb Eco Pro ułatwia oszczędzanie paliwa.
Z kolei tryb Eco Pro ułatwia oszczędzanie paliwa.Motor
W trybie Sport układ kierowniczy i pedał gazu stają się bardziej czułe, a jeśli auto ma opcjonalne zawieszenie i automatyczną przekładnię, staje się sztywniejsze i szybciej zmienia biegi. Program Sport+ jeszcze bardziej „wyostrza” zachowanie auta.
W trybie Sport układ kierowniczy i pedał gazu stają się bardziej czułe, a jeśli auto ma opcjonalne zawieszenie i automatyczną przekładnię, staje się sztywniejsze i szybciej zmienia biegi. Program Sport+ jeszcze bardziej „wyostrza” zachowanie auta.Motor
Przełącznikiem na konsoli centralnej kierowca zmienia charakter auta.
Przełącznikiem na konsoli centralnej kierowca zmienia charakter auta.Motor
Duże i wygodne fotele zasługują na najwyższe noty. Dzięki regulowanym boczkom doskonale podtrzymują ciało w zakrętach. Mają przy tym ogromny zakres regulacji (łącznie z długością siedziska).
Duże i wygodne fotele zasługują na najwyższe noty. Dzięki regulowanym boczkom doskonale podtrzymują ciało w zakrętach. Mają przy tym ogromny zakres regulacji (łącznie z długością siedziska).Motor
Dla poprawy rozkładu mas potężna, 3-litrowa jednostka z turbodoładowaniem wsunięta jest daleko wgłąb komory silnika kompaktowego BMW.
Dla poprawy rozkładu mas potężna, 3-litrowa jednostka z turbodoładowaniem wsunięta jest daleko wgłąb komory silnika kompaktowego BMW.Motor
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.
Elegancki i bardzo ergonomiczny kokpit M135i ze świetną kierownicą o bardzo grubym i dobrze wyprofilowanym wieńcu.Motor
Świetny, sportowy, 8-biegowy automat. W trybie Sport zmiana przełożenia jest błyskawiczna.
Świetny, sportowy, 8-biegowy automat. W trybie Sport zmiana przełożenia jest błyskawiczna.Motor
BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.
BMW M135i dostępne jest również w wersji xDrive z napędem na obie osie.Motor
BMW M135i jest najzwinniejszym modelem tej marki. Najmniejszy ruch kierownicy przekłada się na natychmiastową zmianę kierunku jazdy.
BMW M135i jest najzwinniejszym modelem tej marki. Najmniejszy ruch kierownicy przekłada się na natychmiastową zmianę kierunku jazdy.Motor

Zobacz również:

    Atrybuty BMW M135i

    Atrybuty BMW M135i
    Atrybuty BMW M135iMotor

    Dane techniczne: BMW M135i

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    2979 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R6/24
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    320 KM/5800
    Maks. moment obrotowy
    450 Nm/1300
    Napęd
    tylny
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1440/530 kg
    Średnica zawracania
    10,9 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    360/1150 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    52 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    432/177/1442 cm
    Rozstaw osi
    269 cm
    Opony (przód)
    225/40 R18
    Opony (tył)
    245/35 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,9 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    10,3/5,8/7,5
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,1 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h
    12,4 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    20,4 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    39,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    38,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,3 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    9,8/6,5
    Cena wersji podstawowej**
    173 500 zł
    Cena
    173 500 zł
    *pomiary na oponach zimowych, przy temp. 6°C; **z tym samym silnikiem