Sprzedaż tylko na papierze. Chińskie marki manipulowały statystykami

Chińskie marki elektrycznych samochodów sztucznie zawyżały wyniki sprzedaży.
Chińskie marki elektrycznych samochodów sztucznie zawyżały wyniki sprzedaży.Zeekrmateriały prasowe

Fałszowanie danych sprzedażowych aut elektrycznych

Neta zmanipulowała ponad połowę sprzedaży

Zobacz również:

Nowoczesny, srebrny samochód elektryczny Neta S jadący po drodze z widocznym dynamicznym przodem i charakterystycznym grillem, otoczony rozmytym tłem sugerującym ruch.
Neta zadeklarowała sprzedaż 117 tys. pojazdów, z czego ponad połowa to "sprzedaż wspomagana”.Netamateriały prasowe

Sprzedaż Zeekr - manipulacja statystykami

Krótkoterminowe korzyści i długoterminowe ryzyko dla chińskich producentów

Nowy Mercedes CLA bez tajemnic. Nowa generacja, nowe technologie, nowy napędAdam MajcherekINTERIA.PL