Fiat 500 by Gucci - test

Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!
Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!Auto Moto
Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.
Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.Auto Moto

Zobacz również:

    Fiat 500 by Gucci

    ...zestawem produktów do czyszczenia i konserwacji skóry.
    ...zestawem produktów do czyszczenia i konserwacji skóry.Auto Moto
    Luksusowy dodatek do tapicerki – pudełko z...
    Luksusowy dodatek do tapicerki – pudełko z...Auto Moto
    Nawet kluczyk jest „by Gucci”.
    Nawet kluczyk jest „by Gucci”.Auto Moto
    Dwukolorowa skóra z wytłoczonym charakterystycznym wzorem Guccissima jest naprawdę wysokiej jakości. To widać i czuć - zarówno w dotyku, jak i po zapachu.
    Dwukolorowa skóra z wytłoczonym charakterystycznym wzorem Guccissima jest naprawdę wysokiej jakości. To widać i czuć - zarówno w dotyku, jak i po zapachu.Auto Moto
    Zgrabna sylwetka „pięćsetki” jest jak dobra modelka: atrakcyjne dodatki doskonale się na niej prezentują.
    Zgrabna sylwetka „pięćsetki” jest jak dobra modelka: atrakcyjne dodatki doskonale się na niej prezentują.Auto Moto
    Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.
    Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.Auto Moto
    Pasy bezpieczeństwa w paski: chyba najbardziej ujmujący wkład Gucciego w to auto.
    Pasy bezpieczeństwa w paski: chyba najbardziej ujmujący wkład Gucciego w to auto.Auto Moto
    Listwy z charakterystycznym wzorem i stylizowanym napisem.
    Listwy z charakterystycznym wzorem i stylizowanym napisem.Auto Moto
    Gałkę zdobi logo firmy Gucci. Schemat zmiany biegów przeniesiono więc nieco niżej.
    Gałkę zdobi logo firmy Gucci. Schemat zmiany biegów przeniesiono więc nieco niżej.Auto Moto
    Kolejny wyróżnik tej wersji: lusterka w satynowanym chromie.
    Kolejny wyróżnik tej wersji: lusterka w satynowanym chromie.Auto Moto
    Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!
    Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!Auto Moto
    Próżność... jak miło jest czasem przejrzeć się w mijanej szybie.
    Próżność... jak miło jest czasem przejrzeć się w mijanej szybie.Auto Moto

    Moto-Gucci

    Ociekająca luksusem wersja z zestawem walizek w pakiecie. Własna inicjatywa lokalnego dealera Cadillaca z Miami.
    Ociekająca luksusem wersja z zestawem walizek w pakiecie. Własna inicjatywa lokalnego dealera Cadillaca z Miami.Cadillac

    Nie tylko Gucci – inni światowi projektanci i ich motokreacje

    Swoją wersję „pięćsetki” przedstawiła również awangardowa marka odzieżowa Diesel.
    Swoją wersję „pięćsetki” przedstawiła również awangardowa marka odzieżowa Diesel.Fiat
    Mini na aukcję charytatywną sygnowane przez Calvina Kleina, Diane von Furstenberg i Kennetha Cole’a.
    Mini na aukcję charytatywną sygnowane przez Calvina Kleina, Diane von Furstenberg i Kennetha Cole’a.Mini
    Citroën słynie z interesujących aut koncepcyjnych. To przygotowała dla niego firma Lacoste.
    Citroën słynie z interesujących aut koncepcyjnych. To przygotowała dla niego firma Lacoste.Citroen
    Efekt mariażu włoskiego domu mody i Hyundaia: Genesis Prada. Wersja tylko na rynki azjatyckie.
    Efekt mariażu włoskiego domu mody i Hyundaia: Genesis Prada. Wersja tylko na rynki azjatyckie.Hyundai

    Dane techniczne: Fiat 500 by Gucci

    Silnik
    budowa silnika
    benzynowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 8V
    pojemność
    1242 cm3
    moc maksymalna
    51 kW/69 KM
    przy obrotach
    5500/min
    maksymalny mom. obr.
    102 Nm
    przy obrotach
    3000/min
    Przeniesienie napędu
    napęd na przednie koła, skrzynia manualna, 5-b.
    zawieszenie
    przód: typu McPherson
    tył: belka skrętna;
    ESP (opcja)
    hamulce
    przód: tarczowe
    tył: bębnowe
    opony testowe
    195/45 R16
    dł./szer./wys.
    354,6/162,7/148,8 cm
    rozstaw osi
    230,0 cm
    bagażnik
    182-520 l
    Dane fabryczne*
    0-100 km/h
    12,9 s
    prędkość maksymalna
    160 km/h
    śr. zużycie pal.
    4,8 l/100 km
    rodzaj paliwa
    benzyna 95-okt.
    emisja dwutlenku węgla
    113 g/km
    norma emisji spalin
    Euro 5
    masa własna
    940 kg
    ładowność
    365 kg
    przyczepa
    800/400 kg
    *dane dla wersji z opcjonalnym systemem Start&Stop
    Pomiary testowe
    Przyspieszenia
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,4 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    9,6/14,7 s (III/IV b.)
    Elastyczność 80-120 km/h
    17,0/25,6 s (IV/V b.)
    Szybki to on nie jest. Przed ewentualnym wyprzedzaniem lepiej zredukować bieg i... może jeszcze raz przemyśleć sprawę.
    Hamowanie (100-0 km/h)
    hamulce zimne (100-0 km/h)
    44,0 m
    hamulce rozgrz. (100-0 km/h)
    44,3 m
    Zimowe warunki zrobiły swoje. Jak na samochód tej klasy, „500” wykazuje się przyzwoitą skutecznością hamulców.
    Zużycie paliwa
    średnie w teście
    6,5 l/100 km
    pojemność zbiornika paliwa
    35 l
    zasięg
    538 km
    Przy tak niewielkim i niezbyt wysilonym silniku, spalanie na poziomie 6,5 l/100 km można uznać za nieco rozczarowujące.
    Cena
    67 000 zł