Fiat 500 by Gucci - test

Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!
Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!Auto Moto
Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.
Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.Auto Moto

Fiat 500 by Gucci

...zestawem produktów do czyszczenia i konserwacji skóry.
...zestawem produktów do czyszczenia i konserwacji skóry.Auto Moto
Luksusowy dodatek do tapicerki – pudełko z...
Luksusowy dodatek do tapicerki – pudełko z...Auto Moto
Nawet kluczyk jest „by Gucci”.
Nawet kluczyk jest „by Gucci”.Auto Moto
Dwukolorowa skóra z wytłoczonym charakterystycznym wzorem Guccissima jest naprawdę wysokiej jakości. To widać i czuć - zarówno w dotyku, jak i po zapachu.
Dwukolorowa skóra z wytłoczonym charakterystycznym wzorem Guccissima jest naprawdę wysokiej jakości. To widać i czuć - zarówno w dotyku, jak i po zapachu.Auto Moto
Zgrabna sylwetka „pięćsetki” jest jak dobra modelka: atrakcyjne dodatki doskonale się na niej prezentują.
Zgrabna sylwetka „pięćsetki” jest jak dobra modelka: atrakcyjne dodatki doskonale się na niej prezentują.Auto Moto
Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.
Deskę rozdzielczą pokrywa plastik. Do tej wersji bardziej pasowałoby jednak wykończenie skórzane.Auto Moto
Pasy bezpieczeństwa w paski: chyba najbardziej ujmujący wkład Gucciego w to auto.
Pasy bezpieczeństwa w paski: chyba najbardziej ujmujący wkład Gucciego w to auto.Auto Moto
Listwy z charakterystycznym wzorem i stylizowanym napisem.
Listwy z charakterystycznym wzorem i stylizowanym napisem.Auto Moto
Gałkę zdobi logo firmy Gucci. Schemat zmiany biegów przeniesiono więc nieco niżej.
Gałkę zdobi logo firmy Gucci. Schemat zmiany biegów przeniesiono więc nieco niżej.Auto Moto
Kolejny wyróżnik tej wersji: lusterka w satynowanym chromie.
Kolejny wyróżnik tej wersji: lusterka w satynowanym chromie.Auto Moto
Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!
Dla znawców napis to zbędna dosłowność. Gucciego rozpoznaje się przecież po charakterystycznych zielono-czerwonych paskach!Auto Moto
Próżność... jak miło jest czasem przejrzeć się w mijanej szybie.
Próżność... jak miło jest czasem przejrzeć się w mijanej szybie.Auto Moto

Moto-Gucci

Ociekająca luksusem wersja z zestawem walizek w pakiecie. Własna inicjatywa lokalnego dealera Cadillaca z Miami.
Ociekająca luksusem wersja z zestawem walizek w pakiecie. Własna inicjatywa lokalnego dealera Cadillaca z Miami.Cadillac

Nie tylko Gucci – inni światowi projektanci i ich motokreacje

Swoją wersję „pięćsetki” przedstawiła również awangardowa marka odzieżowa Diesel.
Swoją wersję „pięćsetki” przedstawiła również awangardowa marka odzieżowa Diesel.Fiat
Mini na aukcję charytatywną sygnowane przez Calvina Kleina, Diane von Furstenberg i Kennetha Cole’a.
Mini na aukcję charytatywną sygnowane przez Calvina Kleina, Diane von Furstenberg i Kennetha Cole’a.Mini
Citroën słynie z interesujących aut koncepcyjnych. To przygotowała dla niego firma Lacoste.
Citroën słynie z interesujących aut koncepcyjnych. To przygotowała dla niego firma Lacoste.Citroen
Efekt mariażu włoskiego domu mody i Hyundaia: Genesis Prada. Wersja tylko na rynki azjatyckie.
Efekt mariażu włoskiego domu mody i Hyundaia: Genesis Prada. Wersja tylko na rynki azjatyckie.Hyundai

Dane techniczne: Fiat 500 by Gucci

Silnik
budowa silnika
benzynowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 8V
pojemność
1242 cm3
moc maksymalna
51 kW/69 KM
przy obrotach
5500/min
maksymalny mom. obr.
102 Nm
przy obrotach
3000/min
Przeniesienie napędu
napęd na przednie koła, skrzynia manualna, 5-b.
zawieszenie
przód: typu McPherson
tył: belka skrętna;
ESP (opcja)
hamulce
przód: tarczowe
tył: bębnowe
opony testowe
195/45 R16
dł./szer./wys.
354,6/162,7/148,8 cm
rozstaw osi
230,0 cm
bagażnik
182-520 l
Dane fabryczne*
0-100 km/h
12,9 s
prędkość maksymalna
160 km/h
śr. zużycie pal.
4,8 l/100 km
rodzaj paliwa
benzyna 95-okt.
emisja dwutlenku węgla
113 g/km
norma emisji spalin
Euro 5
masa własna
940 kg
ładowność
365 kg
przyczepa
800/400 kg
*dane dla wersji z opcjonalnym systemem Start&Stop
Pomiary testowe
Przyspieszenia
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,4 s
Elastyczność 60-100 km/h
9,6/14,7 s (III/IV b.)
Elastyczność 80-120 km/h
17,0/25,6 s (IV/V b.)
Szybki to on nie jest. Przed ewentualnym wyprzedzaniem lepiej zredukować bieg i... może jeszcze raz przemyśleć sprawę.
Hamowanie (100-0 km/h)
hamulce zimne (100-0 km/h)
44,0 m
hamulce rozgrz. (100-0 km/h)
44,3 m
Zimowe warunki zrobiły swoje. Jak na samochód tej klasy, „500” wykazuje się przyzwoitą skutecznością hamulców.
Zużycie paliwa
średnie w teście
6,5 l/100 km
pojemność zbiornika paliwa
35 l
zasięg
538 km
Przy tak niewielkim i niezbyt wysilonym silniku, spalanie na poziomie 6,5 l/100 km można uznać za nieco rozczarowujące.
Cena
67 000 zł