Wielki powrót Izery. 4,5 mld zł na polski samochód elektryczny

ElectroMobility S.A. nie składa broni. Państwowa spółka chce 4,5 mld zł z KPO na budowę fabryki polskiego samochodu elektrycznego
ElectroMobility S.A. nie składa broni. Państwowa spółka chce 4,5 mld zł z KPO na budowę fabryki polskiego samochodu elektrycznegoPaweł RygasINTERIA.PL

Izera wiecznie żywa. 4,5 mld zł to dopiero początek wydatków

Te pieniądze to nasza ostatnia szansa na realizację tego projektu, jesteśmy perfekcyjnie przygotowani. Zbudujemy polską fabrykę samochodów elektrycznych, ale nasz projekt to coś więcej. Opracowaliśmy kompleksowy program na dziesięć lat, w ramach którego powstanie też centrum badań i rozwoju oraz europejska marka samochodów elektrycznych z centralą w Polsce
powiedział w rozmowie z BusinessInsider prezes Electromobility Poland Tomasz Kędzierski.
Później chcielibyśmy rozbudować fabrykę o kolejne wydziały produkcyjne. To sfinansujemy już z długu. Jesteśmy przygotowani, mamy podpisane listy intencyjne z bankami
przekonuje Kędzierski

ElectroMobility Poland z fabryką w Jaworznie. Polski samochód elektryczny jednak powstanie?

Zobacz również:

Mamy grunt, wykonawcę, pozwolenie na budowę. Jesteśmy gotowi. Budowa całego kompleksu zajmie 2-3 lata, ale pierwszą fazę skończymy po 12-18 miesiącach. Po niej będziemy w stanie wyprodukować 150 tys. samochodów rocznie
argumentuje Kędzierski.

Izera tyko zmieni nazwę. Ważą się losy fabryki polskich samochodów elektrycznych

"Wydarzenia": Hulajnogi pod lupą. W tym roku już 4 ofiary śmiertelnePolsat NewsPolsat News