Nowe hybrydowe Renault Espace i Symbioz deklasują diesle. Nawet 4,3 l/100 km

Renault Espace i Symbioz z poprawionymi napędami. Rzucają wyzwanie Toyocie.
Renault Espace i Symbioz z poprawionymi napędami. Rzucają wyzwanie Toyocie. Maciej OlesiukINTERIA.PL

Zobacz również:

    Zobacz również:

      Jaki napęd ma Renault Symbioz?

      Czerwony samochód osobowy typu SUV marki Opel stoi zaparkowany na wiejskiej, asfaltowej drodze otoczonej wysoką trawą i zielenią, pod jasnym niebem z pojedynczymi chmurami.
      Renault Symbioz debiutowało ze 145-konną hybrydą. Teraz do oferty wprowadzono odmianę o mocy systemowej 160 KM.Maciej OlesiukINTERIA.PL
      Komora silnika samochodu hybrydowego z wyraźnie widocznymi elementami układu napędowego, przewodami, pokrywą silnika oraz osprzętem technicznym, w tym złącza oznaczone charakterystycznymi pomarańczowymi osłonami dla wysokiego napięcia.
      Sercem hybrydy w Symbiozie jest silnik benzynowy o pojemności 1,8. Generuje on 109 KM.Maciej OlesiukINTERIA.PL
      Czerwony samochód marki Renault Symbioz zaparkowany na poboczu asfaltowej drogi, otoczony zielenią i kamiennym murem, widok od tyłu ukazujący tablicę rejestracyjną i nowoczesny design auta.
      Średnie zużycie paliwa w Renault Symbioz wynosi 4,3 l/100 km. To o 0,4 l/100 km mniej niż w 145-konnej hybrydzie.Maciej OlesiukINTERIA.PL
      Kokpit nowoczesnego samochodu z cyfrowym ekranem między zegarami oraz dużym, dotykowym panelem centralnym wyświetlającym mapę nawigacji. Widoczna kierownica z logo marki oraz minimalistyczny design wnętrza.
      Wewnątrz Renault Symbioz w większości nie uległo zmianom. Od razu jednak zauważymy nową dźwignię zmiany biegów, znaną choćby z Dacii Spring.Maciej OlesiukINTERIA.PL

      Jak jeździ Renault Symbioz?

      Czerwony SUV Opel Mokka stoi zaparkowany na wiejskiej drodze otoczonej wysoką trawą, w tle widoczna otwarta przestrzeń i niebo z chmurami.
      Dzięki zwiększonej mocy systemowej Renault Symbioz chętnie reaguje na gaz. Ponadto dzięki temu, że maksymalny moment obrotowy jest osiągany w niższym zakresie obrotów silnika, w środku nie można narzekać na to, że jest zbyt głośno. Maciej OlesiukINTERIA.PL

      Jak zmieniło się nowe Renault Espace?

      Srebrny nowoczesny SUV zaparkowany przy zabytkowym budynku z kamienia, z zamkniętymi drewnianymi okiennicami, na wąskiej uliczce w spokojnej, wiejskiej okolicy.
      Renault Espace wyróżnia się przodem dostosowanym do obecnego języka stylistycznego francuskiej marki.Maciej OlesiukINTERIA.PL
      Wnętrze nowoczesnego samochodu z luksusowymi, jasnymi skórzanymi fotelami, elegancką deską rozdzielczą i dużą ilością miejsca dla kierowcy oraz pasażera.
      Renault Espace po modernizacji zostało wyposażone w poprawione przednie fotele - z lepszym podparciem bocznym i podparciem barków.Maciej OlesiukINTERIA.PL

      Jaki napęd w nowym Renault Espace?

      Silnik samochodu hybrydowego z widocznymi elementami układu elektrycznego, akumulatorami oraz przewodami, ułożonymi w uporządkowany sposób pod maską pojazdu.
      Za wprawianie w ruch Renault Espace po liftingu niezmiennie odpowiada układ generujący 200 KM mocy systemowej.Maciej OlesiukINTERIA.PL

      Zobacz również:

        Nowe Renault Espace. Wrażenia z jazdy

        Zobacz również:

        Renault Espace i Symbioz. Ceny

        Czerwony samochód osobowy marki Opel Mokka zaparkowany na wąskiej ulicy wśród kamienic z jasnego kamienia, w tle zabudowa z oknami i zielenią.
        Renault Symbioz jest teraz wyposażone w silnik benzynowy o pojemności zwiększonej z 1,6 l do 1,8 l. Ponadto do samochodu trafił większy akumulator - o pojemności 1,4 kWh (zamiast dotychczasowej 1,2 kWh)Maciej OlesiukINTERIA.PL
        Czerwony samochód osobowy zaparkowany na wąskiej, miejskiej ulicy, w tle kamienny mur oraz zabytkowy budynek z jasnego kamienia, po lewej stronie widoczna roślinność.
        Renault deklaruje, że Symbioz w tej wersji napędowej oferuje zasięg do 1 tys. km.Maciej OlesiukINTERIA.PL
        Czerwony błotnik samochodu z wyraźnym znakiem E-TECH HYBRID na tle żwirowej nawierzchni i fragmentem zieleni.
        Ceny Renault Symbioza z 160-konną hybrydą startują od 130 900 zł. To o ponad 10 tys. mniej niż odświeżona Toyota Corolla Cross.Maciej OlesiukINTERIA.PL
        Srebrny SUV nowoczesnej konstrukcji zaparkowany na szutrowej drodze, w tle widoczny stary kamienny mur oraz fragmenty zieleni i nieba.
        W ramach modernizacji Renault Espace Francuzi poprawili wyciszenie - wprowadzono m.in. nowe uszczelki drzwi czy grubsze przednie szyby boczne.Maciej OlesiukINTERIA.PL
        Srebrny SUV marki Renault Megane E-Tech zaparkowany przed kamiennym budynkiem o gotyckiej fasadzie z okrągłym oknem i rzeźbionym portalem.
        Podobnie jak przed modernizacją, Renault Espace wyposażone jest w system tylnych kół skrętnych 4Control advanced.Maciej OlesiukINTERIA.PL
        Logo Renault, napis 'ESPACE' oraz fragment francuskiej tablicy rejestracyjnej na srebrnym nadwoziu samochodu.
        Za odświeżone Renault Espace trzeba zapłacić minimum 183 900 zł (wersja pięcioosobowa) lub 192 900 zł (odmiana siedmioosobowa).Maciej OlesiukINTERIA.PL
        Renault Symbioz w teście wideo. 1.6 pod maską, 5 l/100 km i regulowany bagażnikAdam MajcherekINTERIA.PL