Prawda o chińskich samochodach. Problemy dopiero się zaczną

Dane analityków nie pozostawiają złudzeń. Europejska ekspansja chińskich producentów aut dopiero nabiera tempa. To zapowiedź problemów dla europejskich potentatów
Dane analityków nie pozostawiają złudzeń. Europejska ekspansja chińskich producentów aut dopiero nabiera tempa. To zapowiedź problemów dla europejskich potentatówMaciej OlesiukINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Chiny drugą Japonią? Motoryzacyjny giganci mają duży problem
  2. BYD lepszy niż Tesla w Europie. A to dopiero początek
  3. Eksperci nie mają złudzeń. Chińska ekspansja dopiero się zaczyna
  4. Dwa chińskie koncerny w top 10 największych sprzedawców nowych aut w Europie

Chiny drugą Japonią? Motoryzacyjny giganci mają duży problem

Zobacz również:

BYD lepszy niż Tesla w Europie. A to dopiero początek

Eksperci nie mają złudzeń. Chińska ekspansja dopiero się zaczyna

Zobacz również:

Dwa chińskie koncerny w top 10 największych sprzedawców nowych aut w Europie

  • 9. Geely (niedoszły partner Izery i właściciel Volvo) z wynikiem ponad 32,5 tys. rejestracji,
  • 10. SAIC (blisko współpracujący z Volkswagenem właściciel brytyjskiej marki MG) z wynikiem ponad 22,6 tys. rejestracji.
To najlepsze chińskie auto w Polsce. Kosztuje od 115 500 złINTERIA.PL