ADAC sprawdził, ile naprawdę przejadą elektryki. Wyniki mogą zaskoczyć

Ile naprawdę przejedzie samochód elektryczny na jednym ładowaniu? ADAC wziął na warsztat popularne modele i sprawdził ich rzeczywisty zasięg oraz zużycie energii.
Ile naprawdę przejedzie samochód elektryczny na jednym ładowaniu? ADAC wziął na warsztat popularne modele i sprawdził ich rzeczywisty zasięg oraz zużycie energii.123rf.com123RF/PICSEL

Spis treści:

  1. Największy zasięg - BMW iX i Lucid Air
  2. Najbardziej oszczędny - Hyundai Ioniq 6
  3. Małe elektryki też potrafią
  4. SUV-y i vany tracą na efektywności
  5. Cicha bolączka elektryków

Największy zasięg - BMW iX i Lucid Air

Najbardziej oszczędny - Hyundai Ioniq 6

Małe elektryki też potrafią

SUV-y i vany tracą na efektywności

Zobacz również:

SUV-y cieszą się niesłabnącą popularnością wraz z rozwojem elektromobilności
Materiały zewnętrzne

Porównanie elektrycznych i tradycyjnych SUV-ów

Cicha bolączka elektryków

Ford Mustang Mach-E wypada słabo w teście ADAC – 106,3 kWh pobrane z sieci, by naładować akumulator 88 kWh.Maciej OlesiukINTERIA.PL
INTERIA.PL