Mazda CX-80 stawia na dużego diesla, trzy rzędy siedzeń i cenę. Ponad 900 km zasięgu

Mazda CX-80 w porównaniu z CX-60 jest o 25 cm dłuższa i ma o 25 cm większy rozstaw osi.
Mazda CX-80 w porównaniu z CX-60 jest o 25 cm dłuższa i ma o 25 cm większy rozstaw osi.Szczepan MroczekINTERIA.PL
Pierwsze egzemplarze Mazdy CX-80 trafią na polski rynek już po koniec października tego roku.
Pierwsze egzemplarze Mazdy CX-80 trafią na polski rynek już po koniec października tego roku.Szczepan MroczekINTERIA.PL

Mazda CX-80 na sześć lub siedem osób

Eleganckie wnętrze CX-80 oferuje wygodne fotele. Kierowca i pasażerowie z pewnością docenią jakość materiałów, którymi będą otoczeni.
Eleganckie wnętrze CX-80 oferuje wygodne fotele. Kierowca i pasażerowie z pewnością docenią jakość materiałów, którymi będą otoczeni.Szczepan MroczekINTERIA.PL
Mazda CX-80 oferuje nowoczesny system multimedialny z 12,3-calowym ekranem, sterowanym centralnym kontrolerem.
Mazda CX-80 oferuje nowoczesny system multimedialny z 12,3-calowym ekranem, sterowanym centralnym kontrolerem. Szczepan MroczekINTERIA.PL
Mazda CX-80 oferuje regulację oparcia i przesuwanie foteli w drugim rzędzie.
Mazda CX-80 oferuje regulację oparcia i przesuwanie foteli w drugim rzędzie. Szczepan MroczekINTERIA.PL
W trzecim rzędzie foteli zmieszczą się dorośli, ale komfort będzie wystarczający tylko na krótkich dystansach. Brakuje tam bowiem miejsca na stopy.
W trzecim rzędzie foteli zmieszczą się dorośli, ale komfort będzie wystarczający tylko na krótkich dystansach. Brakuje tam bowiem miejsca na stopy.Szczepan MroczekINTERIA.PL
Bagażnik w CX-80 może pomieścić od 258 l do 687 l bagażu. Wszystko zależy od liczby pasażerów i jednostki napędowej.
Bagażnik w CX-80 może pomieścić od 258 l do 687 l bagażu. Wszystko zależy od liczby pasażerów i jednostki napędowej.Szczepan MroczekINTERIA.PL

Mazda CX-80 ma charakter auta napędzanego na tylne koła

Z profilu najłatwiej rozróżnić mazdę CX-80 od CX-60 po linii szyb. W większym modelu są one zauważalnie dłuższe.
Z profilu najłatwiej rozróżnić mazdę CX-80 od CX-60 po linii szyb. W większym modelu są one zauważalnie dłuższe.Szczepan MroczekINTERIA.PL

Mazda CX-80 na autostradę czy do miasta?

Według prognoz wersja z silnikiem Diesla będzie cieszyła się największym powodzeniem wśród klientów.
Według prognoz wersja z silnikiem Diesla będzie cieszyła się największym powodzeniem wśród klientów.Szczepan MroczekINTERIA.PL
Wersja 3.3 e-SKYACTIV D oferuje 254 KM, 550 Nm i zasięg przekraczający 900 km. Średnie zużycie paliwa wynosi 5,7 l/100 km (pomiar WLTP).
Wersja 3.3 e-SKYACTIV D oferuje 254 KM, 550 Nm i zasięg przekraczający 900 km. Średnie zużycie paliwa wynosi 5,7 l/100 km (pomiar WLTP).Szczepan MroczekINTERIA.PL

Mazda CX-80 3.3 e-SKYACTIV D - dane techniczne

Długość
4995 mm
Wysokość
1890 mm
Szerokość
1710 mm
Rozstaw osi
3120 mm
Silnik
3.3 E-SkyActive D
Moc i moment obrotowy
254 KM i 550 Nm
0-100 km/h
8,4 s
Prędkość maksymalna
219 km/h
Śr. zużycie paliwa (katalogowe)
5,7-5,8 l/100 km
Śr. emisja CO2 (katalogowe)
148-151 g/km
Cena
280 900 zł

Mazda CX-80. Polacy na drugim miejscu w Europie

Podczas płynnej jazdy pozamiejskiej potężny pięciometrowy SUV z dieslem pod maską zużywał poniżej 6 l/100 km.
Podczas płynnej jazdy pozamiejskiej potężny pięciometrowy SUV z dieslem pod maską zużywał poniżej 6 l/100 km.Szczepan MroczekINTERIA.PL
Mazda CX-80 z silnikiem Diesla 3.3 e-SKYACTIV D kosztuje 280 900 zł. Audi Q7 z takim napędem zaczyna się w cenniku od 350 tys. zł, a BMW X5 do 400 tys. zł.
Mazda CX-80 z silnikiem Diesla 3.3 e-SKYACTIV D kosztuje 280 900 zł. Audi Q7 z takim napędem zaczyna się w cenniku od 350 tys. zł, a BMW X5 do 400 tys. zł. Szczepan MroczekINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?