Ile traci na wartości Omoda 5? Chińskie auta jak kamień w wodę

Paweł Rygas

Paweł Rygas

Aktualizacja
Ile traci na wartości pięcioletnia Omoda 5? / fot. Piotr Król
Ile traci na wartości pięcioletnia Omoda 5? / fot. Piotr KrólINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Ile traci na wartości Omoda 5? Chińczycy dostali łomot
  2. Omoda 5 jak kamień w wodę Ile będzie warta po 5 latach?
  3. 1232 zł miesięcznie do niszczarki. Prawda o utracie wartości chińskich aut
  4. Taniej ale czy lepiej? Omoda 5 kontra budżetowe marki z Europy

Zobacz również:

Ile traci na wartości Omoda 5? Chińczycy dostali łomot

Omoda 5 jak kamień w wodę Ile będzie warta po 5 latach?

  • 46,6 proc. dla Mazdy CX-30 2.0 e-SKYACTIV 2,0 l automat,
  • 42,5 proc. dla Kii XCeed 1.6 T-GDI GT Line,
  • 41,0 proc. dla Skody Karoq 1.5 TSI Sportline DSG.

1232 zł miesięcznie do niszczarki. Prawda o utracie wartości chińskich aut

  • Mazda CX-30 - cena 179 500 zł brutto, utrata wartości 83 628 zł; 1394 zł miesięcznie,
  • Kia XCeed - cena 155 500 zł brutto, utrata wartości 66 100 zł; 1100 zł miesięcznie,
  • Skoda Karoq 1,5 TSI - cena 159 000 brutto, utrata wartości 65 170 zł, 1086 zł miesięcznie,
Wartości rezydualne bestsellera z grupy CHERY są wprawdzie niższe od konkurencji, ale przewagą modelu jest m.in poziom jego wyposażenia. Bardzo bogata kompletacja w standardzie, jak na przykład wentylowane fotele w pierwszym rzędzie. To element, który u bezpośrednich konkurentów w segmencie często nie jest dostępny nawet za dopłatą
zauważa Cezary Spychała z INFO-EKSPERTA.

Taniej ale czy lepiej? Omoda 5 kontra budżetowe marki z Europy

To najlepsze chińskie auto w Polsce. Kosztuje od 115 500 złINTERIA.PL