Diesel kontra benzyna

Popularne auta używane w cenie do 30 tys. zł
Popularne auta używane w cenie do 30 tys. złMotor

Zobacz również:

    Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8V

    Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8V
    Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8VMotor
    Wysokoprężny 1.3 M-Jet
    Wysokoprężny 1.3 M-JetMotor
    Benzynowy 1.2 8V
    Benzynowy 1.2 8VMotor

    Zobacz również:

      Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8V
      Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8VMotor
      Warto kupić diesla, bo jeździ się nim przyjemniej niż wersją benzynową i łatwo trafić na auto z faktycznym, niskim przebiegiem.

      Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16V

      Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16V
      Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16VMotor
      Wysokoprężny 1.4 HDi
      Wysokoprężny 1.4 HDiMotor
      Benzynowy 1.4 16V
      Benzynowy 1.4 16VMotor

      Zobacz również:

        Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16V
        Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16VMotor
        Warto poszukać diesla, ponieważ jest oszczędny, niezawodny i oferowany w atrakcyjnej cenie. Ale wersja benzynowa też nie jest zła.

        Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16V

        Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16V
        Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16VMotor
        Wysokoprężny 1.8 TDCi
        Wysokoprężny 1.8 TDCiMotor
        Benzynowy 1.6 16V
        Benzynowy 1.6 16VMotor

        Zobacz również:

          Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16V
          Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16VMotor
          Polecamy wersję 1.6 16V głównie dla tego, że bezwypadkowego diesla z autentycznym niskim przebiegiem bardzo trudno kupić.

          Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8V

          Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8V
          Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8VMotor
          Wysokoprężny 1.9 TDI
          Wysokoprężny 1.9 TDIMotor
          Benzynowy 1.6 8V
          Benzynowy 1.6 8VMotor

          Zobacz również:

            Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8V
            Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8VMotor
            Diesel to lepszy wybór, ponieważ można na nim polegać i świetnie pasuje do tego auta. Szkoda, że tak trudno kupić auto w dobrym stanie.

            Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16V

            Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16V
            Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16VMotor
            Wysokoprężny 2.0 dCi
            Wysokoprężny 2.0 dCiMotor
            Benzynowy 2.0 16V
            Benzynowy 2.0 16VMotor

            Zobacz również:

              Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16V
              Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16VMotor
              Nasz wybór to diesel. Wynika to nie tylko z podsumowania punktów, ale także z faktu, że dość łatwo trafić na auto w dobrym stanie.

              Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSI

              Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSI
              Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSIMotor
              Wysokoprężny 2.0 TDI PD
              Wysokoprężny 2.0 TDI PDMotor
              Benzynowy 2.0 FSI
              Benzynowy 2.0 FSIMotor

              Zobacz również:

                Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSI
                Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSIMotor
                Przewaga wersji benzynowej jest symboliczna, ale w kluczowej kategorii „awaryjność” diesel wypada fatalnie.

                Inne ciekawe propozycje

                Renault Clio (rocznik 2008)
                Renault Clio (rocznik 2008)Motor
                • 1.5 dCi (85 KM), cena: 23 000 zł, średnie zużycie paliwa: 4,4 l/100 km,koszt 100 km (cena ON - 5,33/litr): 23 zł
                • 1.2 16V (75 KM) cena: 21 000 zł, średnie zużycie paliwa: 5,9 l/100 km,koszt 100 km (cena benzyny - 5,29 zł/litr): 31 zł
                Honda Civic (rocznik 2007)
                Honda Civic (rocznik 2007)Motor
                • 2.2 CTDI (140 KM), cena: 28 000 zł, średnie zużycie paliwa: 5,1 l/100 km,koszt 100 km (cena ON - 5,33/litr): 27 zł
                • 1.8 16V (140 KM), cena: 27 000 zł, średnie zużycie paliwa: 6,4 l/100 km,koszt 100 km (cena benzyny - 5,29 zł/litr): 34 zł
                Ford Mondeo (rocznik 2008)
                Ford Mondeo (rocznik 2008)Motor

                Zobacz również:

                  • 1.8 TDCi (100 KM), cena: 26 000 zł, średnie zużycie paliwa: 5,7 l/100 km,koszt 100 km (cena ON - 5,33/litr): 30 zł
                  • 1.6 16V (110 KM), cena: 25 000 zł: średnie zużycie paliwa: 7,2 l/100 km,koszt 100 km (cena benzyny - 5,29 zł/litr): 38 zł

                  Diesel kontra benzyna - podsumowanie

                  Diesel kontra benzyna - podsumowanie
                  Diesel kontra benzyna - podsumowanieMotor