Diesel kontra benzyna

Popularne auta używane w cenie do 30 tys. zł
Popularne auta używane w cenie do 30 tys. złMotor

Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8V

Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8V
Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8VMotor
Wysokoprężny 1.3 M-Jet
Wysokoprężny 1.3 M-JetMotor
Benzynowy 1.2 8V
Benzynowy 1.2 8VMotor
Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8V
Fiat Panda 1.3 M-Jet kontra 1.2 8VMotor
Warto kupić diesla, bo jeździ się nim przyjemniej niż wersją benzynową i łatwo trafić na auto z faktycznym, niskim przebiegiem.

Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16V

Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16V
Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16VMotor
Wysokoprężny 1.4 HDi
Wysokoprężny 1.4 HDiMotor
Benzynowy 1.4 16V
Benzynowy 1.4 16VMotor
Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16V
Peugeot 207 1.4 HDi kontra 1.4 16VMotor
Warto poszukać diesla, ponieważ jest oszczędny, niezawodny i oferowany w atrakcyjnej cenie. Ale wersja benzynowa też nie jest zła.

Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16V

Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16V
Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16VMotor
Wysokoprężny 1.8 TDCi
Wysokoprężny 1.8 TDCiMotor
Benzynowy 1.6 16V
Benzynowy 1.6 16VMotor
Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16V
Ford Focus II 1.8 TDCi kontra 1.6 16VMotor
Polecamy wersję 1.6 16V głównie dla tego, że bezwypadkowego diesla z autentycznym niskim przebiegiem bardzo trudno kupić.

Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8V

Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8V
Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8VMotor
Wysokoprężny 1.9 TDI
Wysokoprężny 1.9 TDIMotor
Benzynowy 1.6 8V
Benzynowy 1.6 8VMotor
Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8V
Skoda Octavia II 1.9 TDI kontra 1.6 8VMotor
Diesel to lepszy wybór, ponieważ można na nim polegać i świetnie pasuje do tego auta. Szkoda, że tak trudno kupić auto w dobrym stanie.

Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16V

Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16V
Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16VMotor
Wysokoprężny 2.0 dCi
Wysokoprężny 2.0 dCiMotor
Benzynowy 2.0 16V
Benzynowy 2.0 16VMotor
Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16V
Renault Laguna III 2.0 dCi kontra 2.0 16VMotor
Nasz wybór to diesel. Wynika to nie tylko z podsumowania punktów, ale także z faktu, że dość łatwo trafić na auto w dobrym stanie.

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSI

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSI
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSIMotor
Wysokoprężny 2.0 TDI PD
Wysokoprężny 2.0 TDI PDMotor
Benzynowy 2.0 FSI
Benzynowy 2.0 FSIMotor
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSI
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD kontra 2.0 FSIMotor
Przewaga wersji benzynowej jest symboliczna, ale w kluczowej kategorii „awaryjność” diesel wypada fatalnie.

Inne ciekawe propozycje

Renault Clio (rocznik 2008)
Renault Clio (rocznik 2008)Motor
  • 1.5 dCi (85 KM), cena: 23 000 zł, średnie zużycie paliwa: 4,4 l/100 km,koszt 100 km (cena ON - 5,33/litr): 23 zł
  • 1.2 16V (75 KM) cena: 21 000 zł, średnie zużycie paliwa: 5,9 l/100 km,koszt 100 km (cena benzyny - 5,29 zł/litr): 31 zł
Honda Civic (rocznik 2007)
Honda Civic (rocznik 2007)Motor
  • 2.2 CTDI (140 KM), cena: 28 000 zł, średnie zużycie paliwa: 5,1 l/100 km,koszt 100 km (cena ON - 5,33/litr): 27 zł
  • 1.8 16V (140 KM), cena: 27 000 zł, średnie zużycie paliwa: 6,4 l/100 km,koszt 100 km (cena benzyny - 5,29 zł/litr): 34 zł
Ford Mondeo (rocznik 2008)
Ford Mondeo (rocznik 2008)Motor
  • 1.8 TDCi (100 KM), cena: 26 000 zł, średnie zużycie paliwa: 5,7 l/100 km,koszt 100 km (cena ON - 5,33/litr): 30 zł
  • 1.6 16V (110 KM), cena: 25 000 zł: średnie zużycie paliwa: 7,2 l/100 km,koszt 100 km (cena benzyny - 5,29 zł/litr): 38 zł

Diesel kontra benzyna - podsumowanie

Diesel kontra benzyna - podsumowanie
Diesel kontra benzyna - podsumowanieMotor