Volvo EX40 Performance Black Edition. Co kryje się pod tą skomplikowaną nazwą?

Volvo EX40 ma dobrze znany wygląd
Volvo EX40 ma dobrze znany wyglądMirosław DomagałaINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Skąd się wzięło Volvo EX40? To nowy-stary model
  2. Volvo EX40 Black Edition, czyli niemal wszystko na czarno
  3. Performance to najmocniejsza wersja Volvo EX40
  4. W Volvo EX40 Performance lepiej kontrolować ruchy prawej nogi
  5. Ładowanie, zasięg i zużycie energii Volvo EX40 Performance
  6. Volvo EX40 Performance rozczarowuje zasięgiem
  7. Kabina Volvo EX40 to przyjemne miejsce
  8. Dużo koni oznacza wysoką cenę. Nie inaczej jest w Volvo EX40
  9. Czy warto kupić Volvo EX40?

Skąd się wzięło Volvo EX40? To nowy-stary model

Czarny samochód typu SUV stoi na pustej drodze asfaltowej w naturalnym, zielonym otoczeniu, na tle drzew i trawy oświetlonych zachodzącym słońcem.
Volvo EX40 oparto na spalinowym modelu X40, doskonale znanym z polskich drógMirosław DomagałaINTERIA.PL

Volvo EX40 Black Edition, czyli niemal wszystko na czarno

Czarny samochód marki Volvo stoi na wiejskiej drodze, widziany od frontu, z wyraźnie widoczną tablicą rejestracyjną oraz charakterystycznym logo producenta, otoczony zielenią w tle.
Wersja elektryczna do spalinowej różni się jedynie zabudowanym pasem przednimMirosław DomagałaINTERIA.PL

Performance to najmocniejsza wersja Volvo EX40

Czarny SUV marki Volvo stoi na żwirowej drodze, otoczony zielenią; samochód wyróżnia się nowoczesnym designem i reflektorami LED, na przednim zderzaku widoczna polska tablica rejestracyjna.
Gdyby nie zielone tablice, nikt uwierzyłby, że znany od kilku lat samochód ma napęd elektrycznyMirosław DomagałaINTERIA.PL

W Volvo EX40 Performance lepiej kontrolować ruchy prawej nogi

Nowoczesna kabina samochodu z cyfrowymi zegarami, dużym ekranem dotykowym w centrum konsoli, czarną tapicerką siedzeń oraz widokiem na zielony krajobraz przez przednią szybę.
Również kabina wersji spalinowej i elektrycznej niemal się nie różniąMirosław DomagałaINTERIA.PL

Ładowanie, zasięg i zużycie energii Volvo EX40 Performance

Cyfrowy kokpit samochodu wyświetlający mapę nawigacji Google, wskaźnik prędkości, poziom naładowania baterii, bieżący bieg oraz dane dotyczące trasy i zasięgu pojazdu elektrycznego.
Przed kierowcą znajduje się duży ekran, ale jego możliwości konfiguracji są ograniczoneMirosław DomagałaINTERIA.PL

Volvo EX40 Performance rozczarowuje zasięgiem

Panel multimedialny samochodu z włączonym wyświetlaczem dotykowym, na którym widoczne są różne aplikacje, w tym Spotify, Tidal, Google Assistant, Android Auto i Apple CarPlay; poniżej pasek ustawień klimatyzacji.
System infotainment Volvo EX40 oparty jest na Android AutomotiveMirosław DomagałaINTERIA.PL

Kabina Volvo EX40 to przyjemne miejsce

Wnętrze nowoczesnego samochodu z czarnymi skórzanymi fotelami, deską rozdzielczą wyposażoną w ekran dotykowy i wielofunkcyjną kierownicą, przy otwartych drzwiach kierowcy, na tle zieleni widocznej przez okno.
Fotele Volvo EX40 są bardzo wygodneMirosław DomagałaINTERIA.PL
Panel sterowania w nowoczesnym samochodzie z oznaczeniami do świateł awaryjnych, ogrzewania przedniej i tylnej szyby oraz przyciskami do sterowania multimediami.
To właściwie jedyne fizyczne przełączniki w samochodzieMirosław DomagałaINTERIA.PL

Dużo koni oznacza wysoką cenę. Nie inaczej jest w Volvo EX40

Pojemny bagażnik samochodu z wykładziną, z boczną wnęką zawierającą apteczkę oraz praktycznymi zaczepami i klapką na środku tylnego oparcia.
Bagażnik Volvo EX40 ma sporą pojemność i podwójną podłogęMirosław DomagałaINTERIA.PL
Czarny samochód osobowy widziany od tyłu, zaparkowany na polnej drodze, w tle widoczny most oraz drzewa po prawej stronie.
Mocne naciśnięcie gazu sprawi, że EX40 w testowanej wersji będziemy oglądać z tej perspektywyMirosław DomagałaINTERIA.PL

Czy warto kupić Volvo EX40?

Czarny nowoczesny SUV zaparkowany na asfaltowej drodze, w tle zielona roślinność, auto prezentuje masywną sylwetkę i duże felgi, światła dzienne włączone, numer rejestracyjny widoczny z przodu pojazdu.
Volvo EX40Mirosław DomagałaINTERIA.PL
To najlepsze chińskie auto w Polsce. Kosztuje od 115 500 złINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?