Używane Renault Laguna III (2007-)

Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.
Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.Motor
Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.
Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.Motor
Szukającym bezawaryjnej Laguny, polecamy wersje wysokoprężne 2.0 dCi lub benzynowe 2.0T

Zobacz również:

    Przed zakupem 2.0 dCi upewnij się w ASO, czy jego rozrząd podlega wymianie, czy nie

    Renault Laguna III (2007-)

    W kombi (na fot.) siedzi się idealnie. W wersji liftback wysokim osobom brakuje miejsca na głowy.
    W kombi (na fot.) siedzi się idealnie. W wersji liftback wysokim osobom brakuje miejsca na głowy.Motor
    Na przednie fotele nie można narzekać. Szczególnie w wersjach Dynamique i GT gwarantują świetne trzymanie boczne.
    Na przednie fotele nie można narzekać. Szczególnie w wersjach Dynamique i GT gwarantują świetne trzymanie boczne.Motor
    Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.
    Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.Motor
    Kombi jest naprawdę funkcjonalne i wyjątkowo przestronne. Tu zmieści się od 508 do 1593 l.
    Kombi jest naprawdę funkcjonalne i wyjątkowo przestronne. Tu zmieści się od 508 do 1593 l.Motor
    KOMBI: NAJBARDZIEJ POPULARNY W OGŁOSZENIACH - Kombi to w ogłoszeniach najbardziej popularna wersja nadwoziowa – udział tych modeli w ogólnej grupie wynosi prawie 60 procent.
    KOMBI: NAJBARDZIEJ POPULARNY W OGŁOSZENIACH - Kombi to w ogłoszeniach najbardziej popularna wersja nadwoziowa – udział tych modeli w ogólnej grupie wynosi prawie 60 procent.Motor
    Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.
    Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.Motor
    Pierwszy lifting (2009) – nowe są zderzak i reflektory.
    Pierwszy lifting (2009) – nowe są zderzak i reflektory.Motor
    Przód najstarszej wersji z 2007 roku.
    Przód najstarszej wersji z 2007 roku.Motor
    COUPE: JAK NA NISZOWY MODEL – NIE JEST ŹLE - nietuzinkowe Coupe można kupić zaskakująco łatwo. Ceny zadbanych egzemplarzy używanych rozpoczynają się od ok. 48 tys. zł. Dominują modele z kompletnym wyposażeniem.
    COUPE: JAK NA NISZOWY MODEL – NIE JEST ŹLE - nietuzinkowe Coupe można kupić zaskakująco łatwo. Ceny zadbanych egzemplarzy używanych rozpoczynają się od ok. 48 tys. zł. Dominują modele z kompletnym wyposażeniem.Motor
    LIFTBACK: NAJTAŃSZY, WYSTARCZAJĄCO PRAKTYCZNY - Jeśli ktoś liczy się z każdą wydawaną złotówką, najtaniej kupi liftbacka, prawdopodobnie z dieslem. Wersji benzynowych jest tyko 16%.
    LIFTBACK: NAJTAŃSZY, WYSTARCZAJĄCO PRAKTYCZNY - Jeśli ktoś liczy się z każdą wydawaną złotówką, najtaniej kupi liftbacka, prawdopodobnie z dieslem. Wersji benzynowych jest tyko 16%.Motor
    Bagażnik liftbacka jest ustawny, ale ma tylko przeciętną pojemność – od 450 do 1377 l.
    Bagażnik liftbacka jest ustawny, ale ma tylko przeciętną pojemność – od 450 do 1377 l.Motor
    Cztery przyciski na karcie wyróżniają wersje z systemem Hands Free.
    Cztery przyciski na karcie wyróżniają wersje z systemem Hands Free.Motor
    Większość Lagun ma niezłe zestawy muzyczne sterowane pilotem pod kierownicą.
    Większość Lagun ma niezłe zestawy muzyczne sterowane pilotem pod kierownicą.Motor
    LAGUNA GT: NA SPORTOWO - stylizacyjny pakiet GT (wyróżnia go m.in. oryginalny zderzak) początkowo był łączony z systemem 4Control. Później pojawiły się wersje bez niego. W ogłoszeniach dominują... wysokoprężne kombi!
    LAGUNA GT: NA SPORTOWO - stylizacyjny pakiet GT (wyróżnia go m.in. oryginalny zderzak) początkowo był łączony z systemem 4Control. Później pojawiły się wersje bez niego. W ogłoszeniach dominują... wysokoprężne kombi!Motor
    Wersja Coupe ma z tyłu dwa miejsca siedzące i rozkładany podłokietnik.
    Wersja Coupe ma z tyłu dwa miejsca siedzące i rozkładany podłokietnik.Motor

    Renault Laguna III (2007-) - podsumowanie

    • Świetnie wykonane nadwozie.
    • Niezawodne silniki benzynowe (1.6 oraz 2.0T świetnie współpracują z LPG).
    • Nietrwałe silniki 1.5 dCi.
    • Widoczne oznaki starzenia w kilkuletnich egzemplarzach.
    • Przeciętna nawigacja.
    • Bogato wyposażonych wersji Dynamique, Privilege, Initiale oraz GT.
    • Zadbanych diesli 2.0 dCi.
    • Benzynowych 1.6 oraz 2.0T.
    • Wysłużonych wersji 1.5 dCi.
    • Aut sprowadzanych po wypadkach - kiedyś będzie je bardzo trudno odsprzedać.
    • Wersji z automatem.

    Dane techniczne: Renault Laguna III (2007-) - wersje benzynowe

    Wersja
    1.6 16V
    2.0 16V
    2.0 T AUT.
    2.0 T
    3.5 V6
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    t. benzynowy
    t. benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    1997 cm3
    1998 cm3
    1998 cm3
    3498 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    V6/24
    Moc maksymalna
    110 KM
    140 KM
    170 KM
    204 KM
    238 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    151 Nm
    195 Nm
    270 Nm
    300 Nm
    330 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    192 km/h
    210 km/h
    220 km/h
    236 km/h
    245 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    11,7 s
    9,1 s
    9,2 s
    7,8 s
    7,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,6
    7,9
    8,9
    8,2
    9,9

    Dane techniczne: Renault Laguna III (2007-) - wersje wysokoprężne

    Wersja
    1.5 dCi
    2.0 dCi
    2.0 dCi
    2.0 dCi
    3.0 dCi
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1461 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    2998 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    V6/24
    Moc maksymalna
    110 KM
    130 KM
    150 KM
    178 KM
    235 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    240 Nm
    320 Nm
    340 Nm
    400 Nm
    450 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    192 km/h
    204 km/h
    210 km/h
    218 km/h
    235 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    12,1 s
    10,6 s
    9,5 s
    8,5 s
    7,7 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    4,9
    6,0
    5,9
    6,5
    7,2