Używane Renault Laguna III (2007-)

Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.
Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.Motor
Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.
Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.Motor
Szukającym bezawaryjnej Laguny, polecamy wersje wysokoprężne 2.0 dCi lub benzynowe 2.0T
Przed zakupem 2.0 dCi upewnij się w ASO, czy jego rozrząd podlega wymianie, czy nie

Renault Laguna III (2007-)

W kombi (na fot.) siedzi się idealnie. W wersji liftback wysokim osobom brakuje miejsca na głowy.
W kombi (na fot.) siedzi się idealnie. W wersji liftback wysokim osobom brakuje miejsca na głowy.Motor
Na przednie fotele nie można narzekać. Szczególnie w wersjach Dynamique i GT gwarantują świetne trzymanie boczne.
Na przednie fotele nie można narzekać. Szczególnie w wersjach Dynamique i GT gwarantują świetne trzymanie boczne.Motor
Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.
Wysoka jakość materiałów, staranny montaż. Bardzo dobry efekt psują tanie, błyszczące plastikowe wstawki. Te na drzwiach zazwyczaj skrzypią już po kilkunastu miesiącach eksploatacji.Motor
Kombi jest naprawdę funkcjonalne i wyjątkowo przestronne. Tu zmieści się od 508 do 1593 l.
Kombi jest naprawdę funkcjonalne i wyjątkowo przestronne. Tu zmieści się od 508 do 1593 l.Motor
KOMBI: NAJBARDZIEJ POPULARNY W OGŁOSZENIACH - Kombi to w ogłoszeniach najbardziej popularna wersja nadwoziowa – udział tych modeli w ogólnej grupie wynosi prawie 60 procent.
KOMBI: NAJBARDZIEJ POPULARNY W OGŁOSZENIACH - Kombi to w ogłoszeniach najbardziej popularna wersja nadwoziowa – udział tych modeli w ogólnej grupie wynosi prawie 60 procent.Motor
Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.
Końcowy tłumik z dwiema rurami wydechowymi wyróżnia mocniejsze wersje silnikowe, także te wysokoprężne.Motor
Pierwszy lifting (2009) – nowe są zderzak i reflektory.
Pierwszy lifting (2009) – nowe są zderzak i reflektory.Motor
Przód najstarszej wersji z 2007 roku.
Przód najstarszej wersji z 2007 roku.Motor
COUPE: JAK NA NISZOWY MODEL – NIE JEST ŹLE - nietuzinkowe Coupe można kupić zaskakująco łatwo. Ceny zadbanych egzemplarzy używanych rozpoczynają się od ok. 48 tys. zł. Dominują modele z kompletnym wyposażeniem.
COUPE: JAK NA NISZOWY MODEL – NIE JEST ŹLE - nietuzinkowe Coupe można kupić zaskakująco łatwo. Ceny zadbanych egzemplarzy używanych rozpoczynają się od ok. 48 tys. zł. Dominują modele z kompletnym wyposażeniem.Motor
LIFTBACK: NAJTAŃSZY, WYSTARCZAJĄCO PRAKTYCZNY - Jeśli ktoś liczy się z każdą wydawaną złotówką, najtaniej kupi liftbacka, prawdopodobnie z dieslem. Wersji benzynowych jest tyko 16%.
LIFTBACK: NAJTAŃSZY, WYSTARCZAJĄCO PRAKTYCZNY - Jeśli ktoś liczy się z każdą wydawaną złotówką, najtaniej kupi liftbacka, prawdopodobnie z dieslem. Wersji benzynowych jest tyko 16%.Motor
Bagażnik liftbacka jest ustawny, ale ma tylko przeciętną pojemność – od 450 do 1377 l.
Bagażnik liftbacka jest ustawny, ale ma tylko przeciętną pojemność – od 450 do 1377 l.Motor
Cztery przyciski na karcie wyróżniają wersje z systemem Hands Free.
Cztery przyciski na karcie wyróżniają wersje z systemem Hands Free.Motor
Większość Lagun ma niezłe zestawy muzyczne sterowane pilotem pod kierownicą.
Większość Lagun ma niezłe zestawy muzyczne sterowane pilotem pod kierownicą.Motor
LAGUNA GT: NA SPORTOWO - stylizacyjny pakiet GT (wyróżnia go m.in. oryginalny zderzak) początkowo był łączony z systemem 4Control. Później pojawiły się wersje bez niego. W ogłoszeniach dominują... wysokoprężne kombi!
LAGUNA GT: NA SPORTOWO - stylizacyjny pakiet GT (wyróżnia go m.in. oryginalny zderzak) początkowo był łączony z systemem 4Control. Później pojawiły się wersje bez niego. W ogłoszeniach dominują... wysokoprężne kombi!Motor
Wersja Coupe ma z tyłu dwa miejsca siedzące i rozkładany podłokietnik.
Wersja Coupe ma z tyłu dwa miejsca siedzące i rozkładany podłokietnik.Motor

Renault Laguna III (2007-) - podsumowanie

  • Świetnie wykonane nadwozie.
  • Niezawodne silniki benzynowe (1.6 oraz 2.0T świetnie współpracują z LPG).
  • Nietrwałe silniki 1.5 dCi.
  • Widoczne oznaki starzenia w kilkuletnich egzemplarzach.
  • Przeciętna nawigacja.
  • Bogato wyposażonych wersji Dynamique, Privilege, Initiale oraz GT.
  • Zadbanych diesli 2.0 dCi.
  • Benzynowych 1.6 oraz 2.0T.
  • Wysłużonych wersji 1.5 dCi.
  • Aut sprowadzanych po wypadkach - kiedyś będzie je bardzo trudno odsprzedać.
  • Wersji z automatem.

Dane techniczne: Renault Laguna III (2007-) - wersje benzynowe

Wersja
1.6 16V
2.0 16V
2.0 T AUT.
2.0 T
3.5 V6
Silnik
benzynowy
benzynowy
t. benzynowy
t. benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1598 cm3
1997 cm3
1998 cm3
1998 cm3
3498 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
V6/24
Moc maksymalna
110 KM
140 KM
170 KM
204 KM
238 KM
Maksymalny moment obrotowy
151 Nm
195 Nm
270 Nm
300 Nm
330 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
192 km/h
210 km/h
220 km/h
236 km/h
245 km/h
Przysp. 0-100 km/h
11,7 s
9,1 s
9,2 s
7,8 s
7,4 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
7,6
7,9
8,9
8,2
9,9

Dane techniczne: Renault Laguna III (2007-) - wersje wysokoprężne

Wersja
1.5 dCi
2.0 dCi
2.0 dCi
2.0 dCi
3.0 dCi
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1461 cm3
1995 cm3
1995 cm3
1995 cm3
2998 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/16
R4/16
R4/16
V6/24
Moc maksymalna
110 KM
130 KM
150 KM
178 KM
235 KM
Maksymalny moment obrotowy
240 Nm
320 Nm
340 Nm
400 Nm
450 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
192 km/h
204 km/h
210 km/h
218 km/h
235 km/h
Przysp. 0-100 km/h
12,1 s
10,6 s
9,5 s
8,5 s
7,7 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
4,9
6,0
5,9
6,5
7,2