Używane: Renault Laguna Coupe, Peugeot 407 Coupe

Motor
Staranne wykonanie, niezła jakość materiałów. Obsługa deski rozdzielczej jest intuicyjna z wyjątkiem radia. Pojawiają się problemy z działaniem karty hands free.
Staranne wykonanie, niezła jakość materiałów. Obsługa deski rozdzielczej jest intuicyjna z wyjątkiem radia. Pojawiają się problemy z działaniem karty hands free.Motor
Wysoka jakość materiałów. Precyzja montażu nie jest niestety najwyższa. Obsługa przeładowanej przyciskami konsoli centralnej rozprasza kierowcę.
Wysoka jakość materiałów. Precyzja montażu nie jest niestety najwyższa. Obsługa przeładowanej przyciskami konsoli centralnej rozprasza kierowcę.Motor

Zobacz również:

    Motor

    Renault Laguna Coupe (2008-)

    Oprócz wyglądu, najciekawszą rzeczą w Lagunie coupe jest opcjonalny układ jezdny 4Control z czterema kołami skrętnymi. Tylne koła wychylają się wprawdzie nieznacznie, ale odczuwalnie poprawiają zwrotność auta i jego zachowanie w zakrętach. Do 60 km/h skręcają się w kierunku przeciwnym do przednich. Powyżej tej prędkości – w tym samym kierunku.
    Oprócz wyglądu, najciekawszą rzeczą w Lagunie coupe jest opcjonalny układ jezdny 4Control z czterema kołami skrętnymi. Tylne koła wychylają się wprawdzie nieznacznie, ale odczuwalnie poprawiają zwrotność auta i jego zachowanie w zakrętach. Do 60 km/h skręcają się w kierunku przeciwnym do przednich. Powyżej tej prędkości – w tym samym kierunku.Motor
    • Większość silników ma łańcuch rozrządu.
    • Podstawowe silniki benzynowe dzięki turbodoładowaniu są oszczędne i dynamiczne.
    • Niezła jakość wykonania.
    • Utrudnione zajmowanie miejsc na tylnych siedzeniach.

    Dane techniczne: Renault Laguna Coupe (2008-)

    Wersja
    3.5 V6
    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    3498 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Moc maksymalna
    238 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    330 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    245 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    10,0

    Peugeot 407 Coupe (2004-2011)

    Peugeot 407 coupe, tak jak limuzyna i kombi, ma zaawansowane wielowahaczowe zawieszenie przednie, którego konstrukcja była inspirowana rozwiązaniami z Formuły 1. W naszych warunkach podnosi to koszty serwisowania. Decydując się na jeden ze starszych egzemplarzy trzeba przeznaczyć od 1500 do 3 tys. zł na remont podwozia.
    Peugeot 407 coupe, tak jak limuzyna i kombi, ma zaawansowane wielowahaczowe zawieszenie przednie, którego konstrukcja była inspirowana rozwiązaniami z Formuły 1. W naszych warunkach podnosi to koszty serwisowania. Decydując się na jeden ze starszych egzemplarzy trzeba przeznaczyć od 1500 do 3 tys. zł na remont podwozia.Motor
    • Obszerne wnętrze.
    • Bardzo mocne, choć kapryśne diesle 2.7 oraz 3.0 HDi.
    • Bardzo przystępne ceny egzemplarzy używanych.
    • Drogie w serwisowaniu, wielowahaczowe zawieszenie przednie.

    Dane techniczne: Peugeot 407 Coupe (2004-2011)

    Wersja
    2.9 V6
    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    2946 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Moc maksymalna
    211 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    290 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    235 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,7 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    10,2

    Werdykt

    Wygrywa dzięki lepszej relacji ceny do oferowanej wartości. Polecamy trwały benzynowy silnik V6 lub podstawowe, czterocylindrowe diesle.
    Wygrywa dzięki lepszej relacji ceny do oferowanej wartości. Polecamy trwały benzynowy silnik V6 lub podstawowe, czterocylindrowe diesle.Motor
    To bardziej nowoczesny samochód niż Peugeot, ale nieznacznie ciaśniejszy i wyraźnie droższy. Polecamy wszystkie silniki za wyjątkiem 3.0 dCi V6.
    To bardziej nowoczesny samochód niż Peugeot, ale nieznacznie ciaśniejszy i wyraźnie droższy. Polecamy wszystkie silniki za wyjątkiem 3.0 dCi V6.Motor