Jak powstają samochody elektryczne? Wizyta w fabryce Audi w Brukseli

W fabryce Audi Brussels powstaje rocznie blisko 50 tys. elektrycznych aut
W fabryce Audi Brussels powstaje rocznie blisko 50 tys. elektrycznych autJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Tak wygląda produkcja elektrycznego Audi Q8

Samochody są montowane na wygodnej dla pracowników wysokości
Samochody są montowane na wygodnej dla pracowników wysokościJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Ciężkie podzespoły są transportowane z magazynów do stanowisk przez autonomiczne wózki
Ciężkie podzespoły są transportowane z magazynów do stanowisk przez autonomiczne wózkiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Produkcja Audi Q8 e-tron trwa krócej, niż myślałem

Produkcja jednego Audi Q8 e-tron zajmuje średnio 2 dni
Produkcja jednego Audi Q8 e-tron zajmuje średnio 2 dniJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

W belgijskim zakładzie powstawały kultowe modele

Od 1949 roku przez linie montażowe fabryki w Brukseli przewinęło się mnóstwo modeli
Od 1949 roku przez linie montażowe fabryki w Brukseli przewinęło się mnóstwo modeliJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Fabryka Audi w Brukseli jest neutralna węglowo

Zaczęło się od Garbusa. Teraz w Brukseli produkowane są elektryczne SUV-y
Zaczęło się od Garbusa. Teraz w Brukseli produkowane są elektryczne SUV-yJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Od 1949 roku w belgijskiej fabryce wyprodukowano ponad 8 milionów aut
Od 1949 roku w belgijskiej fabryce wyprodukowano ponad 8 milionów autJan Guss-GasińskiINTERIA.PL