Stare samochody naprawdę były lepsze. Amerykanie mają dowody

Przy starej Hondzie CR-V rowerzyści mogą czuć się bezpiecznie. W nowszych generacjach - niekoniecznie. Widoczność z miejsca kierowcy jest katastrofalna
Przy starej Hondzie CR-V rowerzyści mogą czuć się bezpiecznie. W nowszych generacjach - niekoniecznie. Widoczność z miejsca kierowcy jest katastrofalnamateriał zewnętrzny

Stare samochody naprawdę były lepsze. Amerykanie pokazali dowody

Widoczność w nowych samochodach to dramat. Piesi i rowerzyści nie mają szans

  • Chevrolet Suburban,
  • Ford F-150,
  • Honda Accord,
  • Honda CR-V,
  • Jeep Grand Cherokee,
  • Toyota Camry.

SUV-y i pickupy groźne dla pieszych. Kierowca praktycznie nie widzi

Zobacz również:

Chcesz jeździć bezpiecznie? Kup sedana zamiast SUV-a

Spadek widoczności dla tej małej grupy modeli jest niepokojący. Musimy zbadać, czy jest to szersza tendencja, która mogła przyczynić się do niedawnego wzrostu liczby ofiar śmiertelnych dla pieszych i rowerzystów
powiedział prezes IIHS David Harkey.
Volvo niszczy własne samochody. Wszystko w szlachetnym celuMaciej OlesiukINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?