Polacy pokochali nowy rodzaj napędu. Już jest popularniejszy niż LPG

Polacy przesiadają się na samochody hybrydowe. Rośnie popularność hybryd plug-in
Polacy przesiadają się na samochody hybrydowe. Rośnie popularność hybryd plug-inWojciech Strozyk/REPORTEREast News

Hybrydy plug-in popularniejsze niż LPG

Największy procentowy wzrost w liczbie zarejestrowanych aut zanotowały hybrydy typu plug-in. Wyniósł on ponad 53 proc., co pozwoliło na zwiększenie udziału w rynku (4,1 proc.) o 1,6 p.proc.
podkreśla Wojciech Drzewiecki z Samaru.

Producenci mają sposób na kary za emisję CO2. Wysyp hybryd plug-in w salonach

Rok 2025 będzie w Toyocie rokiem C-HR Plug-In hybrid. W dostępnej jeszcze puli aut z roku 2024 ta wersja kosztuje tylko 2,5 tys. zł więcej od klasycznej hybrydy 2.0 l. A ceny aut z obecnej produkcji także zostały obniżone
podkreśla Robert Mularczyk - PR Regional Senior Manager Toyota & Lexus Central Europe.

Hybryda plug-in zamiast elektryka. Volkswagen i Toyota wiedzą, jak uniknąć kar za emisję CO2

O ile w Europie Zachodniej w ostatnich miesiącach bardzo szybko rośnie sprzedaż naszych modeli elektrycznych, o tyle w Polsce klienci częściej sięgają po hybrydy PHEV. Technologia ta dostępna jest we wszystkich wolumenowych modelach: Golf, Tiguan, Passat, Super, Kodiaq
mówi w rozmowie z Interią Tomasz Tonder Dyrektor PR & Corporate Affairs Grupy Volkswagen.

Hybryda albo nic. Plug-iny przekonają Polaków do aut elektrycznych?

Zobacz również:

To najbardziej ekskluzywne Mercedesy na świecie. Powstają w PolsceINTERIA.PL