Pali 0,9 l/100 km i potaniał o 24 000 zł. Ulubiony SUV Polaków w promocji
Toyota tnie ceny modelu C-HR, który cieszy się w Polsce szczególną popularnością wśród klientów indywidualnych. Auta z hybrydowym napędem piątej generacji, który zużywa średnio 4,7 l benzyny na 100 km, kupić można nawet o 20 300 zł taniej. Aż o 24 000 zł mniej w salonach zapłacimy też za Toyotę C-HR z napędem plug-in. Co ciekawe – rabaty nie dotyczą wyłącznie egzemplarzy z rocznika 2024.

Spis treści:
Rosnąca presja ze strony producentów z Chin i promocje na samochody z poprzedniego rocznika mają swoje dobre strony. Lider polskiego rynku - Toyota - obniżyła właśnie ceny na model C-HR - trzeci najczęściej kupowany w Polsce nowy samochód w Polsce. Tylko w pierwszym kwartale roku na Toyotę C-HR zdecydowało się 4527 polskich nabywców (+23 proc. r./r.). Wynik 2446 rejestracji wśród osób prywatnych czyni ten model obecnie najpopularniejszym nowym autem wśród klientów indywidualnych. Jakie wersje objęte są promocyjną ofertą?
Toyota C-HR z 2024 roku o 20 300 zł taniej. Warunek? Hybrydowy napęd 1.8 140 KM
W przypadku aut z rocznika 2024 oferta dotyczy aut w bogatszych wersjach wyposażeniowych:
- Style,
- Executive,
- GR SPORT.
Śmiało zakładać można, że nabywców indywidualnych zainteresuje w szczególności właśnie odmiana Style, która w standardzie wyposażona jest m.in. w:
- 18-calowe aluminiowe obręcze kół z oponami 225/55 R18,
- podgrzewane przednie fotele,
- podgrzewaną kierownicę,
- system bezkluczykowego dostępu,
- system multimedialny Toyota Smart Connect+ z ekranem dotykowym o przekątnej 12,3 cala,
- nawigację z trybem offline i darmową 4-letnią transmisją danych.

Ostatnie, będące jeszcze na placach dealerskich sztuki, z bazowym napędem 1.8 Hybrid (140 KM i automatyczna skrzynia biegów) oferowane są obecnie w cenie 137 600 zł. To aż o 20 300 zł mniej niż pierwotna cena katalogowa.
Taniej kupić też można auto w tej odmianie z dwulitrową hybrydą o mocy 197 KM (od 159 400 zł z napędem na przód i 169 300 w odmianie z napędem na obi osie AWD-i).
Na 20 500 zł poniżej ceny katalogowej wyceniono Toyotę C-HR w odmianie Executive. Auto z rocznika 2024 kupić można obecnie za kwotę 148 400 zł w przypadku układu hybrydowego 1.8 l mocy 140 KM. Na liście wyposażenia znajdziemy m.in. dwukolorowe nadwozie, 19-calowe obręcze kół i elektrycznie regulowany fotel kierowcy.
Plug-in zamiast zwykłej hybrydy? Toyota C-HR taniej o 24 000 zł
W przypadku rocznika 2024 bardzo ciekawie prezentuje się też cennik Toyoty C-HR z hybrydowym napędem plug-in. Ten obniża zużycie paliwa do katalogowych 0,9 l/100 km i pozwala przejechać do 66 km korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Sprzedaż hybryd plug-in to jeden z elementu planu na zminimalizowanie wpływu - naliczanych w UE od stycznia - nowych kar za przekroczenie emisji CO2.

Z tego powodu cenniki, przynajmniej z perspektywy innych modeli, uznać można za bardzo kuszące. W takiej odmianie Toyota C-HR, która jako hybryda plug-in oferowana jest wyłącznie z układem 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in o mocy 223 KM (7,4 s do 100 km/h) wyceniona jest obecnie na 161 900 zł za wersję wyposażenia Style. To aż o 24 tys. zł taniej od pierwotnego cennika i jedynie o 2 500 zł więcej niż Toyota C-HR Style ze zwykłym napędem hybrydowym 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 197 KM.
Ulubione auto Polaków przecenione. C-HR z rocznika 2025 przecenione o 18 100 zł
Oferta Toyoty jest o tyle nietypowa, że w przeciwieństwie do konkurencji, oferującej zniżki wyłącznie na samochody z rocznika 2024, które wciąż zalegają na placach dealerskich, japoński producent wyszedł właśnie z promocją dotyczącą aut z bieżącej produkcji - na rocznik 2025.
Wprawdzie zniżką w wysokość 18 100 zł objęta jest wyłącznie Toyota C-HR 1.8 Hybrid w bazowej wersji Comfort, ale cena na poziomie 122 800 zł to poziom zarezerwowany do tej pory dla mniejszej Toyoty Yaris Cross. W wyposażeniu standardowym Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Comfort z rocznika 2025 znajdziemy m.in.:
- dwustrefową automatyczną klimatyzację,
- kamerę cofania,
- tempomat adaptacyjny,
- system monitorowania martwego pola w lusterkach,
- wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala,
- system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym i nawigacją z mapami online,
- 17-calowe aluminiowe obręcze kół.