Toyota C-HR w nowej, najtańszej wersji. Jest jedno ale
Toyota C-HR to jeden z najpopularniejszych modeli w naszym kraju. Auto dostępne jest zarówno z napędem hybrydowym, jak i hybrydą typu plug-in. Ten drugi układ doczekał się teraz nowej, podstawowej wymiany wyposażenia.
Spis treści:
Toyota C-HR cieszy się popularnością wśród Polaków
Toyota C-HR to jeden z najpopularniejszych modeli w naszym kraju. Zgodnie z danymi Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar znalazła się ona na piątym miejscu najchętniej kupowanych samochodów w naszym kraju w kwietniu 2024 roku. Zdecydowało się na nią 1 166 osób. W ujęciu od początku roku do klientów trafiły natomiast 4 852 sztuki. Taki wynik daje modelowi Toyoty czwartą pozycję w tym zestawieniu.
Jakie napędy w Toyocie C-HR?
Toyota C-HR dostępna jest wyłącznie z napędami hybrydowymi. Chętni na zakup klasycznej hybrydy mogą zdecydować się na wariant o mocy 140 lub 197 KM (ten drugi wariant zarówno z napędem na przód, jak i inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i).
Oprócz tego w ofercie modelu znajduje się również hybryda typu plug-in. Bazą jest tutaj dwulitrowy silnik benzynowy generujący 152 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Łączna moc układu hybrydowego wynosi natomiast 223 KM. Toyota C-HR w tej odmianie napędowej rozpędza się do setki w 7,4 sekundy. Litowo-jonowy akumulator o pojemności 13,6 kWh pozwala na przejechanie do 66 km na samym prądzie w cyklu mieszanym.
Toyota C-HR PHEV w nowej wersji wyposażenia
Teraz do oferty wchodzi nowa wersja wyposażenia. Comfort Plus, bo o niej mowa, będzie odmianą podstawową. Znajdziemy tutaj m.in.:
- dwustrefową klimatyzację automatyczną
- 12,3-calowy wyświetlacz wskaźników
- podgrzewanie przednich foteli i kierownicy
- główne światła w technologii LED (Basic LED)
- tylne lampy w technologii LED
- system dostępu bezkluczykowego
- 8-calowy ekran multimediów
- inteligentny tempomat adaptacyjny
- asystenta utrzymania pasa ruchu
- kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi
- 17-calowe felgi aluminiowe
Najtańszy C-HR z hybrydą plug-in, ale czy najtańszy C-HR?
Tak wyposażone auto będzie kosztować 176 900 złotych. Warto jednak zaznaczyć, że jest to cena promocyjna. Katalogowa wynosi 184 900 zł. Siłą rzeczy jest to nie tylko podstawowa, ale i najtańsza odmiana C-HR z hybrydą typu plug-in. Do ceny najtańszej wersji modelu w ogóle jednak jeszcze sporo brakuje. W przypadku klasycznej hybrydy za odmianę 140-konną w wersji Comfort (12,3-calowy ekran wskaźników, 8-calowy wyświetlacz multimediów, kamera cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna) cena katalogowa wynosi 139 900 zł. W ramach rabatu można ją jednak nabyć za 132 900 zł.
Toyota C-HR z hybrydą plug-in. Wersje wyposażenia
Toyotę C-HR z hybrydą typu plug-in można jeszcze nabyć w innych wersjach wyposażenia. W odmianie Style znajdziemy ponadto m.in.:
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- bezprzewodową ładowarkę
- 12,3-calowy ekran multimediów
- 18-calowe felgi aluminiowe
Wersja Executive w standardzie zawiera m.in.:
- technologię oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe-X
- dodatkowe oświetlenie LED w środku
- elektrycznie unoszoną klapę bagażnika
- światła główne w technologii LED
- dach w kolorze fortepianowej czerni
- 19-calowe felgi
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
W odmianie GR Sport znajdziemy natomiast:
- światła główne Matrix LED
- system doświetlania zakrętów
- automatyczne samopoziomowanie reflektorów
- 19-calowe felgi alumioniowe GR Sport
- nakładki progowe GR Sport
- kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi
- system kamer 360 stopni
- układ monitorowania kierowcy
- asystenta zmiany pasa ruchu
W odmianie Executive Premiere Edition liczyć można natomiast na:
- cyfrowe lusterko wsteczne
- wyświetlacz HUD
- panoramiczny dach
- dach oraz tył auta w fortepianowej czerni
- 19-calowe felgi aluminiowe (takie jak w wersji Executive)
Topowy wariant w ofercie C-HR z hybrydą typu plug-in to GR Sport Premiere Edition. Oprócz elementów wyposażenia z wymienionej wcześniej wersji znajdziemy tutaj również 20-calowe felgi aluminiowe GR Sport.
Ceny Toyoty C-HR PHEV
Ceny Toyoty C-HR z hybrydą plug-in prezentują się następująco (w nawiasie znalazły się ceny katalogowe):
Wersja | Comfort Plus | Style | Executive | GR Sport | Executive Premiere Edition | GR Sport Premiere Edition |
---|---|---|---|---|---|---|
2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM | 176 900 zł (184 900 zł) | 181 900 zł (189 900 zł) | 192 900 zł (200 900 zł) | 207 900 zł (215 900 zł) | 218 900 zł (226 900 zł) | 218 900 zł (226 900 zł) |