Toyota C-HR w nowej, najtańszej wersji. Jest jedno ale
Toyota C-HR to jeden z najpopularniejszych modeli w naszym kraju. Auto dostępne jest zarówno z napędem hybrydowym, jak i hybrydą typu plug-in. Ten drugi układ doczekał się teraz nowej, podstawowej wymiany wyposażenia.
Toyota C-HR to jeden z najpopularniejszych modeli w naszym kraju. Zgodnie z danymi Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar znalazła się ona na piątym miejscu najchętniej kupowanych samochodów w naszym kraju w kwietniu 2024 roku. Zdecydowało się na nią 1 166 osób. W ujęciu od początku roku do klientów trafiły natomiast 4 852 sztuki. Taki wynik daje modelowi Toyoty czwartą pozycję w tym zestawieniu.
Toyota C-HR dostępna jest wyłącznie z napędami hybrydowymi. Chętni na zakup klasycznej hybrydy mogą zdecydować się na wariant o mocy 140 lub 197 KM (ten drugi wariant zarówno z napędem na przód, jak i inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i).
Oprócz tego w ofercie modelu znajduje się również hybryda typu plug-in. Bazą jest tutaj dwulitrowy silnik benzynowy generujący 152 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Łączna moc układu hybrydowego wynosi natomiast 223 KM. Toyota C-HR w tej odmianie napędowej rozpędza się do setki w 7,4 sekundy. Litowo-jonowy akumulator o pojemności 13,6 kWh pozwala na przejechanie do 66 km na samym prądzie w cyklu mieszanym.
Teraz do oferty wchodzi nowa wersja wyposażenia. Comfort Plus, bo o niej mowa, będzie odmianą podstawową. Znajdziemy tutaj m.in.:
- dwustrefową klimatyzację automatyczną
- 12,3-calowy wyświetlacz wskaźników
- podgrzewanie przednich foteli i kierownicy
- główne światła w technologii LED (Basic LED)
- tylne lampy w technologii LED
- system dostępu bezkluczykowego
- 8-calowy ekran multimediów
- inteligentny tempomat adaptacyjny
- asystenta utrzymania pasa ruchu
- kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi
- 17-calowe felgi aluminiowe
Tak wyposażone auto będzie kosztować 176 900 złotych. Warto jednak zaznaczyć, że jest to cena promocyjna. Katalogowa wynosi 184 900 zł. Siłą rzeczy jest to nie tylko podstawowa, ale i najtańsza odmiana C-HR z hybrydą typu plug-in. Do ceny najtańszej wersji modelu w ogóle jednak jeszcze sporo brakuje. W przypadku klasycznej hybrydy za odmianę 140-konną w wersji Comfort (12,3-calowy ekran wskaźników, 8-calowy wyświetlacz multimediów, kamera cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna) cena katalogowa wynosi 139 900 zł. W ramach rabatu można ją jednak nabyć za 132 900 zł.
Toyotę C-HR z hybrydą typu plug-in można jeszcze nabyć w innych wersjach wyposażenia. W odmianie Style znajdziemy ponadto m.in.:
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- bezprzewodową ładowarkę
- 12,3-calowy ekran multimediów
- 18-calowe felgi aluminiowe
Wersja Executive w standardzie zawiera m.in.:
- technologię oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe-X
- dodatkowe oświetlenie LED w środku
- elektrycznie unoszoną klapę bagażnika
- światła główne w technologii LED
- dach w kolorze fortepianowej czerni
- 19-calowe felgi
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
W odmianie GR Sport znajdziemy natomiast:
- światła główne Matrix LED
- system doświetlania zakrętów
- automatyczne samopoziomowanie reflektorów
- 19-calowe felgi alumioniowe GR Sport
- nakładki progowe GR Sport
- kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi
- system kamer 360 stopni
- układ monitorowania kierowcy
- asystenta zmiany pasa ruchu
W odmianie Executive Premiere Edition liczyć można natomiast na:
- cyfrowe lusterko wsteczne
- wyświetlacz HUD
- panoramiczny dach
- dach oraz tył auta w fortepianowej czerni
- 19-calowe felgi aluminiowe (takie jak w wersji Executive)
Topowy wariant w ofercie C-HR z hybrydą typu plug-in to GR Sport Premiere Edition. Oprócz elementów wyposażenia z wymienionej wcześniej wersji znajdziemy tutaj również 20-calowe felgi aluminiowe GR Sport.
Ceny Toyoty C-HR z hybrydą plug-in prezentują się następująco (w nawiasie znalazły się ceny katalogowe):