Toyota C-HR robi duże wrażenie. Zarówno wyglądem, jak i spalaniem

Toyota C-HR wygląda bardzo zadziornie i futurystycznie
Toyota C-HR wygląda bardzo zadziornie i futurystycznieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Toyota C-HR najlepiej prezentuje się z dwukolorowym nadwoziem
Toyota C-HR najlepiej prezentuje się z dwukolorowym nadwoziemJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Toyota C-HR wygląda jak prototyp

Tak wygląda prototypowa Toyota C-HR Prologue
Tak wygląda prototypowa Toyota C-HR PrologueMichał DomańskiINTERIA.PL
Tylne światłą C-HR Prologue musiały zostać nieco zmienione w seryjnej wersji modelu
Tylne światłą C-HR Prologue musiały zostać nieco zmienione w seryjnej wersji modeluMichał DomańskiINTERIA.PL
Tylne światła seryjnego C-HR są niewiele mniej fantazyjne od tych zastosowanych w prototypie
Tylne światła seryjnego C-HR są niewiele mniej fantazyjne od tych zastosowanych w prototypieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowy C-HR nie do końca rozprawił się z wadami poprzednika

Nowy C-HR ma bardziej wygodne tylne klamki niż poprzednik, ale do ideału sporo im brakuje
Nowy C-HR ma bardziej wygodne tylne klamki niż poprzednik, ale do ideału sporo im brakujeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Pasażerowie siedzący z tyłu Toyoty C-HR nie mają już tak klaustrofobicznych warunków podróżowania, jak w poprzedniku
Pasażerowie siedzący z tyłu Toyoty C-HR nie mają już tak klaustrofobicznych warunków podróżowania, jak w poprzednikuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Toyota C-HR ma nowoczesne wnętrze, choć nie do końca

Toyota C-HR ma nowoczesne wnętrze, choć nie spodziewajcie się tak niezwykłych kształtów, jak w przypadku nadwozia
Toyota C-HR ma nowoczesne wnętrze, choć nie spodziewajcie się tak niezwykłych kształtów, jak w przypadku nadwoziaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Cyfrowe wskaźniki w C-HR nie wyglądają źle, ale umieszczono w nich niepotrzebnie dużo ustawień i opcji
Cyfrowe wskaźniki w C-HR nie wyglądają źle, ale umieszczono w nich niepotrzebnie dużo ustawień i opcjiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Cyfrowe lusterko wsteczne to bardzo przydatne rozwiązanie w Toyocie C-HR
Cyfrowe lusterko wsteczne to bardzo przydatne rozwiązanie w Toyocie C-HRJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Hybrydowa Toyota C-HR potrafi zadziwić spalaniem

Pod maską Toyoty C-HR znajdziemy hybrydowy układ z 2-litrową jednostką benzynową
Pod maską Toyoty C-HR znajdziemy hybrydowy układ z 2-litrową jednostką benzynowąJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
C-HR, jak każda hybryda Toyoty, ma przekładnię planetarną
C-HR, jak każda hybryda Toyoty, ma przekładnię planetarnąJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Toyota C-HR potrafi być zadziwiająco oszczędna
Toyota C-HR potrafi być zadziwiająco oszczędnaMichał DomańskiINTERIA.PL
20-calowe felgi wersji GR Sport Premiere Edition świetnie wyglądają, ale odbijają się na komforcie jazdy
20-calowe felgi wersji GR Sport Premiere Edition świetnie wyglądają, ale odbijają się na komforcie jazdyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Toyota C-HR - podsumowanie i cena

Fotele C-HR naśladują wyczynowe kubełki
Fotele C-HR naśladują wyczynowe kubełkiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Toyota C-HR prezentuje się świetnie z każdej perspektywy
Toyota C-HR prezentuje się świetnie z każdej perspektywyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Toyota C-HR 2.0 Hybrid

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
R4, benz
Pojemność
1598 ccm 
Moc
152 KM 
Maksymalny moment obrotowy
190 Nm
Moc przedniego silnika el.
113 KM 
Mom. obr. przedniego silnika el.
206 Nm
Moc tylnego silnika el.
41 KM 
Mom. obr. tylnego silnika el.
84 Nm
Maksymalna moc układu
197 KM 
Maksymalny moment układu
b.d. 
Skrzynia biegów
e-CVT
Napęd
4x4 (dołączany) 
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Prędkość maksymalna
180 km/h 
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Wymiary 
Długość
4362 mm
Szerokość
1832 mm 
Wysokość
1558 mm 
Rozstaw osi
2640 mm 
Pojemność bagażnika
348 l
Wyposażenie (GR Sport Premiere Edition)
20-calowe felgi, matrycowe reflektory, system bezkluczykowy, elektryczna klapa bagażnika, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz head-up, cyfrowe zegary, nawigacja, nagłośnienie JBL, kamery 360 st., elektrycznie sterowany fotel kierowcy, podgrzewane fotele i kierownica, tapicerka z ekologicznego zamszu, zestaw systemów asystujących kierowcy.
Cena
213 tys. zł
Odmiana GR Sport to z założenia najbardziej zadziorna odmiana C-HR, ale taki przód ma każda wersja
Odmiana GR Sport to z założenia najbardziej zadziorna odmiana C-HR, ale taki przód ma każda wersjaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Światła C-HR mają bardzo ciekawy kształt, a w testowanej wersji są one matrycowe
Światła C-HR mają bardzo ciekawy kształt, a w testowanej wersji są one matrycoweJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Toyota C-HR dostępna jest tylko z napędami hybrydowymi
Toyota C-HR dostępna jest tylko z napędami hybrydowymiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Toyota C-HR nie grzeszy praktycznością - bagażnik ma tylko 348 l pojemności
Toyota C-HR nie grzeszy praktycznością - bagażnik ma tylko 348 l pojemnościJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Nieźle wyprofilowana i częściowo perforowana kierownica C-HR dobrze leży w dłoniach
Nieźle wyprofilowana i częściowo perforowana kierownica C-HR dobrze leży w dłoniachJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Centralny ekran C-HR ma przekątną 12,3 cala
Centralny ekran C-HR ma przekątną 12,3 calaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Duży plus za to, że C-HR nadal ma fizyczny panel klimatyzacji
Duży plus za to, że C-HR nadal ma fizyczny panel klimatyzacjiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?