Chiński gigant automotive wchodzi do Polski. Fabryka ma 7 tys. m2

Tak prezentuje się CTPark Opole. Powierzchnię ponad 7 tys. m2 wynajęła chińska firma.
Tak prezentuje się CTPark Opole. Powierzchnię ponad 7 tys. m2 wynajęła chińska firma.CTPark Opolemateriały prasowe

W skrócie

  • Nowy producent z Chin, Shanghai Pret Composites, wynajmuje ponad 7 tys. m2 w CTPark Opole, by uruchomić swój pierwszy zakład w Polsce.
  • Firma będzie zajmować się przetwórstwem polimerów wykorzystywanych w produkcji części do samochodów.
  • Polska staje się atrakcyjnym miejscem dla azjatyckich inwestorów ze względu na przewidywalność dostaw, dostęp do rynków UE i korzystną strukturę kosztów.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu
Wejście na polski rynek to dla naszej firmy kolejny krok w umacnianiu globalnej obecności. Cieszymy się, że znaleźliśmy lokalizację idealnie dopasowaną do naszych potrzeb produkcyjnych i logistycznych
skomentował Hao Gong, R&D Engineer, Shanghai Pret Composites Co., Ltd.

Producent ze wschodu będzie zajmował się przetwórstwem polimerów

Polimery syntetyczne są podstawowym budulcem tworzyw sztucznych, a także wielu innych powszechnie wykorzystywanych produktów chemicznych takich jak: farby, lakiery, oleje przemysłowe, środki smarujące, kleje itp.
Polimery syntetyczne są podstawowym budulcem tworzyw sztucznych, a także wielu innych powszechnie wykorzystywanych produktów chemicznych takich jak: farby, lakiery, oleje przemysłowe, środki smarujące, kleje itp.123RF/PICSEL
Projekt ten był wymagający ze względu na specyfikę działalności najemcy - konieczność dopasowania powierzchni do zaawansowanych procesów produkcyjnych oraz ambitny harmonogram wdrożenia. Udało się wypracować rozwiązania techniczne i operacyjne, które odpowiadają na wszystkie kluczowe potrzeby inwestora
komentuje Bartosz Czuba, Associate Director, Industrial Agency, Savills Polska.

Chińskie firmy interesują się otwieraniem zakładów w Polsce. Kolejne przedsiębiorstwo rozpocznie produkcję jeszcze w tym roku

Zobacz również:

Volkswagen T-Cross – najlepszy mały SUV z NiemiecPaweł RygasINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?