Izera zachwala chińską platformę. Jaką przewagę da polskiemu elektrykowi?

Izera
Izeramateriały prasowe

Izera powstanie na chińskiej platformie. Tylko której?

Jakie możliwości daje platforma SEA Izery?ElectroMobility Polandmateriały prasowe
Opracowana przez Geely Holding technologia SEA jest wysoce skalowalna - dostępna zarówno dla małych pojazdów segmentu A, jak i segmentu E oraz dużych pojazdów dostawczych. Platforma zapewnia rozbudowaną strukturę oprogramowania, pozwalającą na minimalizacje inwestycji w jego rozwój po stronie partnerów. Zapewnia także dostosowanie rozstawu osi w zakresie od 1800 mm do 3300 mm, w zależności od wymagań.
  • SEA1 - dla samochodów klasy wyższej
  • SEA2 - dla samochodów klasy średniej
  • SEA-E - dla samochodów kompaktowych
  • SEA-S - dla samochodów sportowych
  • SEA-C - dla samochodów użytkowych (DMC od 3,5 do 5,5 tony)

Dane techniczne Izery - jaką specyfikację będzie miał polski elektryk?

  • długość: 4500-4750 mm
  • szerokość: 1820-1850 mm
  • wysokość: 1500-1600 mm
  • moc silnika: 272 KM
  • napęd: tylny
  • pojemność baterii: 51 lub 69 kWh
  • zasięg: 340 lub 450 km
  • moc ładowania: 150 kW
  • czas ładowania (do 80 proc.): 30 minut

Zobacz również:

    Czym wyróżnia się platforma, na której powstanie Izera?

    Izera e-SUV

    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Izera hatchback
    Izera hatchback.
    Założenie jest takie, żeby samochód był konkurencyjny w każdym momencie jego istnienia na rynku. Mówimy tutaj nie tylko o takich systemach jak układ napędowy, ze szczególnym uwzględnieniem baterii, ale też możliwościach oferowanych przez elektronikę pokładową.
    wyjaśnia Marek Kapuściński, główny inżynier architektury podwozia

    Na platformę do Izery musieliśmy czekać wiele lat

    Izera hatchback na zdjęciach

    Izera hatchback na zdjęciach
    Izera hatchback na zdjęciachPiotr Rejowski.
    Izera hatchback na zdjęciach
    Izera hatchback na zdjęciachPiotr Rejowski.
    Izera hatchback na zdjęciach
    Izera hatchback na zdjęciachPiotr Rejowski.
    Nazwa Izera pochodzi od gór Izerskich, co ma podkreślać związanie marki z naszym krajem. Pierwszy model jest póki co nazywany po prostu hatchbackiem, aby odróżnić go od drugiego, również jeszcze nienazwanego modelu - SUVa.
    Nazwa Izera pochodzi od gór Izerskich, co ma podkreślać związanie marki z naszym krajem. Pierwszy model jest póki co nazywany po prostu hatchbackiem, aby odróżnić go od drugiego, również jeszcze nienazwanego modelu - SUVa.Piotr Rejowski.
    Izera hatchback to auto kompaktowe, które za sprawą architektury typowej dla aut elektrycznych, ma oferować na tyle miejsca, aby móc pełnić rolę auta rodzinnego. Sami twórcy podkreślają, że zależało im na stworzeniu samochodu przede wszystkim praktycznego, komfortowego i przyjaznego w codziennym użytkowaniu.
    Izera hatchback to auto kompaktowe, które za sprawą architektury typowej dla aut elektrycznych, ma oferować na tyle miejsca, aby móc pełnić rolę auta rodzinnego. Sami twórcy podkreślają, że zależało im na stworzeniu samochodu przede wszystkim praktycznego, komfortowego i przyjaznego w codziennym użytkowaniu.Piotr Rejowski.
    Według przekazanych podczas premiery informacji, Izera hatchback ma mieć baterię pozwalającą na przejechanie około 400 km na jednym ładowaniu. Silnik natomiast powinien rozpędzać polskiego elektryka do 100 km/h w 8 s. Projektanci nie zdradzili natomiast, czy auto będzie miało napęd na przednie czy na tylne koła.
    Według przekazanych podczas premiery informacji, Izera hatchback ma mieć baterię pozwalającą na przejechanie około 400 km na jednym ładowaniu. Silnik natomiast powinien rozpędzać polskiego elektryka do 100 km/h w 8 s. Projektanci nie zdradzili natomiast, czy auto będzie miało napęd na przednie czy na tylne koła.Piotr Rejowski.
    W ten sposób dochodzimy do problemu Izery. Jest projekt nadwozia, jest projekt wnętrza, ale nie ma płyty podłogowej, ani układu napędowego. Firma nadal nie wybrała ostatecznego rozwiązania, co jest kluczowe, także dla ostatecznego wyglądu pierwszej Izery. Bez tego nie sposób także budować fabryki i przygotowywać linii produkcyjnej. Mimo tego przedstawiciele firmy zapewniają, że wszystko jest na dobrej drodze i w 2023 roku na drogi wyjadą pierwsze seryjne egzemplarze Izery
    W ten sposób dochodzimy do problemu Izery. Jest projekt nadwozia, jest projekt wnętrza, ale nie ma płyty podłogowej, ani układu napędowego. Firma nadal nie wybrała ostatecznego rozwiązania, co jest kluczowe, także dla ostatecznego wyglądu pierwszej Izery. Bez tego nie sposób także budować fabryki i przygotowywać linii produkcyjnej. Mimo tego przedstawiciele firmy zapewniają, że wszystko jest na dobrej drodze i w 2023 roku na drogi wyjadą pierwsze seryjne egzemplarze IzeryPiotr Rejowski.

    Zobacz również: