Drogi pokryje sieć czujników. Nikt bez DPF się nie prześlizgnie

KE chce, by czujniki przy drogach wyłapywały zbyt głośne pojazdy i samochody przekraczające emisję spalin
KE chce, by czujniki przy drogach wyłapywały zbyt głośne pojazdy i samochody przekraczające emisję spalin123rf.com123RF/PICSEL
UE jest mocno zaangażowana w zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych wypadków drogowych i poważnych obrażeń o 50 proc. do 2030 roku. Dzisiejsza inicjatywa stanowi ważny krok naprzód w uczynieniu naszych dróg bezpieczniejszymi, naszego powietrza czystszym i ułatwieniu życia obywateli
stwierdził Komisarz ds. zrównoważonego transportu i turystyki, Apostolos Tzitzikostas

Koniec z cofaniem liczników w Unii Europejskiej. Przebieg sprawdzi każdy diagnosta

  • w sprawie okresowych badań technicznych,
  • w sprawie dokumentów rejestracyjnych pojazdów.
Komisja proponuje wprowadzenie cyfrowych certyfikatów rejestracji pojazdów i okresowych badań, uproszczenie transgranicznego udostępniania danych oraz ochrony obywateli przed oszukańczymi działaniami, takimi jak manipulowanie drogomierzami
czytamy w oświadczeniu KE.

Polska wzorem dla KE? Przeglądy samochodów mają być co roku

Dzięki unowocześnieniu naszych zasad przydatności do ruchu drogowego wykorzystujemy najnowsze technologie, wzmacniając egzekwowanie prawa i zapewniając im dotrzymanie kroku zmieniającym się realiom mobilności
stwierdził Apostolos Tzitzikostas.

Europę pokryje sieć czujników drogowych. Żaden kierowca się nie prześlizgnie

Przejedziesz obok i stracisz dowód. Wytniesz DPF i fotoradar zrobi ci zdjęcie

Czujnik w zderzaku mówi wszystko. Tajniacy z tyłu wiedzą, czy wyciąłeś DPF

Co dalej z Roadworthiness Package? Unia szykuje rewolucję dla kierowców

To nie był wypadek komunikacyjny, tylko celowe potrąceniePolicja Otwockmateriały prasowe