Nowy Peugeot E-3008 ma zasięg jak "benzyniak". Czy jeździ lepiej niż wygląda?

Nowy Peugeot E-3008. Za nami pierwsze jazdy nową generacją bestsellera
Nowy Peugeot E-3008. Za nami pierwsze jazdy nową generacją bestselleraJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowy Peugeot E-3008. To wielki krok dla marki i koncernu

Nowy Peugeot E-3008. Styliści zaszaleli i postawili na odważną sylwetkę Fastback.
Nowy Peugeot E-3008. Styliści zaszaleli i postawili na odważną sylwetkę Fastback.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe

Nowy Peugeot E-3008. Sylwetka to francuski eksperyment

Nowy Peugeot E-3008 budzi respekt - wygląda na masywnego i silnego.
Nowy Peugeot E-3008 budzi respekt - wygląda na masywnego i silnego.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe

Nowy Peugeot E-3008. Cyfryzacja w dobrym wydaniu

Nowy Peugeot E-3008 GT posiada w standardzie 21-calowy, lewitujący ekran. Na żywo robi naprawdę dobre wrażenie.
Nowy Peugeot E-3008 GT posiada w standardzie 21-calowy, lewitujący ekran. Na żywo robi naprawdę dobre wrażenie.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe
Wyświetlacz i-Toggles ułatwia korzystanie z dużych wyświetlaczy. Można go skonfigurować wedle własnych potrzeb
Wyświetlacz i-Toggles ułatwia korzystanie z dużych wyświetlaczy. Można go skonfigurować wedle własnych potrzebJan Guss-Gasińskimateriały prasowe

Peugeot E-3008. Trzy wersje i do 700 km zasięgu

Nowy Peugeot E-3008 - wersje i osiągi

Wersja
Electric 210
Electric 230 Long Range
Electric 320 Dual Motor AWD
Moc
210 KM i 343 Nm
230 KM i 343 Nm
320 KM (210 KM przód, 110 KM tył) i 510 Nm (343 Nm przód, 116 Nm tył.
Akumulator
73 kWh
98 kWh
73 kWh
Zasięg deklarowany (WLTP)
do 525 km
do 700 km
do 525 km
0-100 km/h
8,7 s
8,9 s
6,4 s
Prędkość maks.
160 km/h
160 km/h
180 km/h
Masa własna
2114 kg
2199 kg
2174 kg
Elektryczny Peugeot E-3008 będzie dostępny w trzech wersjach - 210, 230 Long Range oraz 320 Dual Motor AWD.
Elektryczny Peugeot E-3008 będzie dostępny w trzech wersjach - 210, 230 Long Range oraz 320 Dual Motor AWD.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe
Pod prawą ręką kierowcy znajduje się selektor trybów jazdy, przycisk od świateł awaryjnych i pokrętło od głośności multimediów. Selektor biegów trafił na deskę rozdzielczą.
Pod prawą ręką kierowcy znajduje się selektor trybów jazdy, przycisk od świateł awaryjnych i pokrętło od głośności multimediów. Selektor biegów trafił na deskę rozdzielczą.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe

Jak jeździ nowy Peugeot E-3008? Tak przebiegła pierwsza jazda

Niebieski lakier "Obssesion" to lakier podstawowy. Pozostałe wymagają dopłaty od 2900 do 3500 zł.
Niebieski lakier "Obssesion" to lakier podstawowy. Pozostałe wymagają dopłaty od 2900 do 3500 zł.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe
Kierownica jest bardziej kwadratowa, niż okrągła. Przyciski, choć wyglądają na dotykowe, są fizyczne.
Kierownica jest bardziej kwadratowa, niż okrągła. Przyciski, choć wyglądają na dotykowe, są fizyczne.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe
Pierwsze jazdy Peugeotem E-3008 odbyły się na obrzeżach Cannes.
Pierwsze jazdy Peugeotem E-3008 odbyły się na obrzeżach Cannes.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe
Średnie zużycie energii po ok. 100 km wygląda następująco: 17 kWh/100 km w cyklu mieszanym.
Średnie zużycie energii po ok. 100 km wygląda następująco: 17 kWh/100 km w cyklu mieszanym.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe

Czy Peugeot E-3008 będzie hitem? Zweryfikuje rynek

Nowy Peugeot E-3008 - dane techniczne

Wymiary
Peugeot E-3008
Długość
4542 mm
Szerokość
1895 mm
Wysokość
1641 mm
Rozstaw osi
2739 mm
Przedni/tylny zwis
940 mm / 863 mm
Prześwit
198 mm
Poj. bagażnika
od 470 do 520 l
Akumulator (Netto)
od 73 do 98 kWh
Zasięg (WLTP)
od 525 do 700 km
Ładowarka pokładowa
od 11 do 22 kW
Masa własna
od 2114 do 2199 kg
Masa akumulatora
od 520 do 574 kg
Maks. masa przyczepy holowanej
od 1200 do 1350 kg
Zagięty wyświetlacz robi na żywo bardzo dobre wrażenie. Kierowca odnosi wrażenie, jakby ekran lewitował nad deską rozdzielczą
Zagięty wyświetlacz robi na żywo bardzo dobre wrażenie. Kierowca odnosi wrażenie, jakby ekran lewitował nad deską rozdzielcząJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Kierownica jest bardziej kwadratowa, niż okrągła, ale dobrze leży w dłoniach.
Kierownica jest bardziej kwadratowa, niż okrągła, ale dobrze leży w dłoniach.Jan Guss-Gasińskimateriały prasowe
Nocą deska rozdzielcza rozświetla się na 8 różnych kolorów
Nocą deska rozdzielcza rozświetla się na 8 różnych kolorówJan Guss-Gasińskimateriały prasowe