Voyah Free ma ruchomy kokpit i “oko Saurona”. Tak wygląda luksus po chińsku

Voyah Free to chiński SUV premium. Pierwsze spotkanie już za nami
Voyah Free to chiński SUV premium. Pierwsze spotkanie już za namiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Chińskie marki wjechały do Polski

Voyah Free mierzy 4905 mm długości, 1950 mm szerokości oraz 1645 mm wysokości. Rozstaw osi to z kolei 2960 mm.
Voyah Free mierzy 4905 mm długości, 1950 mm szerokości oraz 1645 mm wysokości. Rozstaw osi to z kolei 2960 mm.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Voyah Free jest z Chin, ale projektowali go Włosi

Voyah Free zadebiutował nad Wisłą pod koniec listopada 2023 roku
Voyah Free zadebiutował nad Wisłą pod koniec listopada 2023 rokuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Wysuwane klamki zyskują na popularności
Wysuwane klamki zyskują na popularnościJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Voyah Free ma bardzo luksusowe i bajeranckie wnętrze

Voyah Free ma ruchomy kokpit. Wysokość deski rozdzielczej jest uzależniona od trybu jazdy lub kierowcy
Voyah Free ma ruchomy kokpit. Wysokość deski rozdzielczej jest uzależniona od trybu jazdy lub kierowcyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Voyah Free - deska rozdzielcza z wysuniętą deską rozdzielczą
Voyah Free - deska rozdzielcza z wysuniętą deską rozdzielcząJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Voyah Free - deska rozdzielcza ze wsuniętą deską rozdzielczą
Voyah Free - deska rozdzielcza ze wsuniętą deską rozdzielcząJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Voyah Free ciągle patrzy, czy nie ziewasz

Wnętrze w modelu Voyah Free jest wykonane bardzo starannie i z dobrych materiałów. Chińczycy odrobili lekcję.
Wnętrze w modelu Voyah Free jest wykonane bardzo starannie i z dobrych materiałów. Chińczycy odrobili lekcję.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Przez panoramiczny dach do kabiny wpada bardzo dużo światła
Przez panoramiczny dach do kabiny wpada bardzo dużo światłaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Jak jeździ Voyah Free? Tu kolejne zaskoczenie

Voyah Free w europejskiej specyfikacji przyspiesza do "setki" w 4,4 sekundy
Voyah Free w europejskiej specyfikacji przyspiesza do "setki" w 4,4 sekundyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Średnie zużycie energii przy minusowych temperaturach wahało się w okolicach 30 kWh/100 km.
Średnie zużycie energii przy minusowych temperaturach wahało się w okolicach 30 kWh/100 km.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Voyah Free w Polsce. Ceny i dostępność

Voyah Free ma podświetlany grill. W nocy listwa świetlną z świecącym logo robi najlepsze wrażenie
Voyah Free ma podświetlany grill. W nocy listwa świetlną z świecącym logo robi najlepsze wrażenieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Czy Voyah Free zdominuje europejskie premium?

Voyah Free kosztuje w Polsce od 329 000 zł
Voyah Free kosztuje w Polsce od 329 000 złJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Voyah Free ma dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 460 KM
Voyah Free ma dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 460 KMJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Przyciski w kabinie przypominają te stosowane w Hyundaiach. Panel na drzwiach jest dobrze znany fanom "gwiazdy".
Przyciski w kabinie przypominają te stosowane w Hyundaiach. Panel na drzwiach jest dobrze znany fanom "gwiazdy".Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Jakość materiałów w Voyah Free robi bardzo dobre wrażenie
Jakość materiałów w Voyah Free robi bardzo dobre wrażenieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Voyah Free oferuje sporo miejsca na nogi i nad głowami
Voyah Free oferuje sporo miejsca na nogi i nad głowamiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W Voyah Free zadbano nawet o tak małe detale
W Voyah Free zadbano nawet o tak małe detaleJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Voyah Free ma dwa bagażniki. Tylny oferuje 560 litrów pojemności
Voyah Free ma dwa bagażniki. Tylny oferuje 560 litrów pojemnościJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Pod maską Voyah Free czeka na nas drugi bagażnik. To dodatkowe 72 litry na przewożenie małych rzeczy lub kabli do ładowania
Pod maską Voyah Free czeka na nas drugi bagażnik. To dodatkowe 72 litry na przewożenie małych rzeczy lub kabli do ładowaniaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Voyah Free ma osiągi sportowego auta, ale o wiele lepiej sprawdza się w roli komfortowego SUV-a
Voyah Free ma osiągi sportowego auta, ale o wiele lepiej sprawdza się w roli komfortowego SUV-aJan Guss-GasińskiINTERIA.PL