Honda e:Ny1. Gdy bardziej od aut elektrycznych nie lubisz tylko tankowania

Na pierwszy rzut oka e:Ny1 wygląda jak HR-V
Na pierwszy rzut oka e:Ny1 wygląda jak HR-VManuel PortugalINTERIA.PL

Honda e:Ny1 - nie wygląda jak elektryk

Elektryczność Hondy e:Ny1 zdradza pełny grill zasłaniający gniazdo ładowania
Elektryczność Hondy e:Ny1 zdradza pełny grill zasłaniający gniazdo ładowaniamateriały prasowe

Honda e:Ny1 - nie przyspiesza jak elektryk. Jaki ma silnik?

Elektryczne modele Hondy zamiast znaczka mają z tyłu napis
Elektryczne modele Hondy zamiast znaczka mają z tyłu napismateriały prasowe

Honda e:Ny1 - to jednak elektryk. Jaki ma zasięg?

15,7 kWh. Niestety znamy modele, które potrafią być jeszcze oszczędniejsze
15,7 kWh. Niestety znamy modele, które potrafią być jeszcze oszczędniejszeINTERIA.PL
Prześwit e:Ny1 - jak na SUV-owe aspiracje mógłby być większy
Prześwit e:Ny1 - jak na SUV-owe aspiracje mógłby być większymateriały prasowe

Honda e:Ny1 - przestrzeń w kabinie

Tylna kanapa e:Ny1 zaskakuje ilością miejsca na nogi
Tylna kanapa e:Ny1 zaskakuje ilością miejsca na nogiManuel PortugalINTERIA.PL
Przednie fotele mają bardzo obszerną regulację na wysokość. Brakuje regulacji podparcia lędźwi
Przednie fotele mają bardzo obszerną regulację na wysokość. Brakuje regulacji podparcia lędźwiManuel PortugalINTERIA.PL
Ekran centralny jest ogromny - ma przekątną 15 cali
Ekran centralny jest ogromny - ma przekątną 15 caliManuel PortugalINTERIA.PL

Honda e:Ny1 vs konkurenci

e:Ny1 to pierwszy globalny model Hondy ładowany z gniazdka
e:Ny1 to pierwszy globalny model Hondy ładowany z gniazdkamateriały prasowe

Honda e:Ny1 Advance dane techniczne

Dane techniczne 
Silnik
elektryczny 
Moc
204 KM 
Maksymalny moment obrotowy
310 Nm 
Pojemność baterii
68,9 kWh 
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s 
Prędkość maksymalna
160 km/h 
Średnie zużycie energii
18,2 kWh/100 km 
Zasięg
412 km 
Wymiary 
Długość
4387 mm
Szerokość
1790 mm
Wysokość
1584 mm 
Rozstaw osi
2607 mm 
Pojemność bagażnika
361/1176 l
Wyposażenie testowanego egzemplarza 
Asystent pasa ruchu, system unikania kolizji,  monitorowanie martwego pola i ruchu poprzecznego podczas cofania, tempomat, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, podgrzewana kierownica i przednie fotele, okno dachowe, zestaw kamer 360 stopni, czujniki parkowania przód/tył, elektrycznie sterowane fotele przednie, wirtualne zegary, światła LED przód/tył, 18-calowe felgi aluminiowe.
Cena testowanego egzemplarza
234 500 zł

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?