BYD Seal U DM-i to hybryda za 170 tys. zł. Cena to hit, a jak jeździ?

Jeździliśmy nowym BYD Seal U DM-i. Jak jeździ hybrydowy SUV z Chin?
Jeździliśmy nowym BYD Seal U DM-i. Jak jeździ hybrydowy SUV z Chin?Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BYD Seal U DM-i wjeżdża do Polski. Do wyboru dwie hybrydy

W polskiej ofercie BYD pojawił się właśnie konkurent rodzinnych i oszczędnych SUV-ów segmentu D.
W polskiej ofercie BYD pojawił się właśnie konkurent rodzinnych i oszczędnych SUV-ów segmentu D.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Nasz bohater ma 4775 mm długości, 1890 mm szerokości, 1670 mm wysokości, a jego rozstaw osi mierzy 2765 mm.
Nasz bohater ma 4775 mm długości, 1890 mm szerokości, 1670 mm wysokości, a jego rozstaw osi mierzy 2765 mm.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BYD Seal U DM-i zapewnia duży zasięg na benzynie i prądzie

Bardzo bogato wyposażony i znacznie tańszy BYD Seal U DM-i oferuje do 1080 km zasięgu na jednym baku paliwa.
Bardzo bogato wyposażony i znacznie tańszy BYD Seal U DM-i oferuje do 1080 km zasięgu na jednym baku paliwa.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BYD Seal U DM-i to bogate wyposażenie w niskiej cenie

  • elektrycznie sterowane fotele pokryte wegańską skórą
  • obracany ekran centralny o przekątnej 15,6 cala
  • cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala
  • wyświetlacz head-up (HUD)
  • łączność Apple CarPlay i Android Auto
  • system audio Infinity z 10 głośnikami
  • asystent głosowy “Hi, BYD"
  • podgrzewana kierownica
  • podgrzewane i wentylowane fotele przednie
  • oświetlenie nastrojowe
  • system kamer 360 stopni
  • reflektory LED
  • tylne lampy LED
  • panoramiczny dach z elektrycznie sterowaną roletą
  • 19-calowe felgi z oponami 235/50 R19
  • elektrycznie sterowana klapa bagażnika
  • funkcja V2L (Vehicle-to-load) pozwalająca na zasilanie zewnętrznych urządzeń (3,3 kWh mocy)
Model występuje w dwóch wersjach wyposażenia - Boost oraz Design - które różnią się napędem.
Model występuje w dwóch wersjach wyposażenia - Boost oraz Design - które różnią się napędem.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Cena to nie wszystko. Jak jeździ BYD Seal U DM-i?

W obydwu wariantach samochód jest wyposażony w baterię typu Blade o pojemności 18,3 kWh, którą możemy ładować prądem zmiennym o mocy do 11 kW lub prądem stałym o mocy do 18 kW.
W obydwu wariantach samochód jest wyposażony w baterię typu Blade o pojemności 18,3 kWh, którą możemy ładować prądem zmiennym o mocy do 11 kW lub prądem stałym o mocy do 18 kW.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W odmianie Boost zasięg elektryczny w cyklu mieszanym sięga 80 km, a w cyklu miejskim nawet 113 km (wg WLTP).
W odmianie Boost zasięg elektryczny w cyklu mieszanym sięga 80 km, a w cyklu miejskim nawet 113 km (wg WLTP).Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Na polskim rynku ceny nowego BYD Seal U DM-i w wersji Boost startują od 169 900 zł lub od 209 900 zł za odmianę Design.
Na polskim rynku ceny nowego BYD Seal U DM-i w wersji Boost startują od 169 900 zł lub od 209 900 zł za odmianę Design.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Na pełnym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii maksymalny zasięg odmiany Boost sięga nawet 1080 km, zaś dla wariantu Design to 870 km.
Na pełnym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii maksymalny zasięg odmiany Boost sięga nawet 1080 km, zaś dla wariantu Design to 870 km.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Bagażnik w BYD Seal U DM-i ma od 425 do 1440 l pojemności.
Bagażnik w BYD Seal U DM-i ma od 425 do 1440 l pojemności.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BYD wchodzi na nowe rynki. Chińczycy mają wielkie plany

Nowy SUV marki BYD jest już naprawdę ciekawą i konkurencyjnie wycenioną propozycją.
Nowy SUV marki BYD jest już naprawdę ciekawą i konkurencyjnie wycenioną propozycją.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Czy Polacy zaczną się przesiadać do chińskich aut? Prędzej czy później na pewno, pytanie tylko, jak szybko to nastąpi.
Czy Polacy zaczną się przesiadać do chińskich aut? Prędzej czy później na pewno, pytanie tylko, jak szybko to nastąpi.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Do testu wydano nam słabszą odmianę Boost, która nie zachwyca osiągami. Samochód niespiesznie się rozpędza, dlatego nie będzie królował na lewym pasie.
Do testu wydano nam słabszą odmianę Boost, która nie zachwyca osiągami. Samochód niespiesznie się rozpędza, dlatego nie będzie królował na lewym pasie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W pierwszym kontakcie nowy Seal U DM-i nie oczarował mnie sposobem prowadzenia.
W pierwszym kontakcie nowy Seal U DM-i nie oczarował mnie sposobem prowadzenia.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Forthing U-Tour - chiński luksus za 149 900 złINTERIA.PL