Nowe przepisy UE uderzą w motoryzację. Zakaz stosowania włókna węglowego coraz bliżej

Dzięki szerokiem zastosowaniu karbonu BMW M4 CS jest lżejsze o 20 kg od wersji Competition.
Dzięki szerokiem zastosowaniu karbonu BMW M4 CS jest lżejsze o 20 kg od wersji Competition.materiały prasowe
  • Unia Europejska planuje zakazać stosowania włókna węglowego w motoryzacji.
  • Włókno węglowe zostało uznane przez UE za materiał niebezpieczny.
  • Zakazy mogą wpłynąć na producentów samochodów sportowych oraz elektrycznych.
  • Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej Interii

Włókno węglowe trafiło do jednego wora z ołowiem i rtęcią. UE chce zakazać sprzedaży tego materiału

Dlaczego UE uważa, że włókno węglowe jest niebezpieczne?

Decyzja UE dotycząca zakazu wykorzystywania włókna węglowego w samochodach odbije się na całym rynku

Czy zakaz Unii Europejskiej zniszczy rynek wart miliardy dolarów?

Czym jest włókno węglowe?

Jeep Avenger w nowej wersji. Trzy silniki i 145 KM za 145 tys. złMaciej OlesiukINTERIA.PL