Niemcy wolą Audi i VW od chińskich nowości. To odwrotnie niż Polacy

W tym kraju nikt nie chce chińskich aut. Klienci pozostali lojalni Europie
W tym kraju nikt nie chce chińskich aut. Klienci pozostali lojalni Europie BloombergGetty Images

W skrócie

  • Chińscy producenci samochodów spotykają się z wyzwaniami na rynku niemieckim, gdzie konsumenci są przywiązani do lokalnych marek.
  • Mimo sceptycyzmu niemieckich dealerów, chińskie marki mają potencjał w segmencie masowym dzięki konkurencyjnym cenom.
  • W Polsce chińskie samochody cieszą się rosnącą popularnością dzięki niższym cenom i szerokiemu wyborowi, co przełożyło się na podwojenie liczby chińskich marek na rynku.
  • Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej Interii

Niemieccy klienci lojalni wobec europejskiej motoryzacji

Niemieccy konsumenci nadal przywiązują dużą wagę do tożsamości marki, szczególnie jeżeli chodzi o uznanych producentów samochodów, takich jak BMW, Audi, Mercedes i Porsche. Wielu klientów nie chce ryzykować, wybierając nieznane nazwy, szczególnie gdy długoterminowa wartość — np. potencjalna odsprzedaż — pozostaje niepewna
Stefan Reindl - dyrektor Instytutu Przemysłu Motoryzacyjnego.

Polacy kochają chińskie samochody. Kupują po 30 aut dziennie

Zobacz również:

    Policjanci przeprowadzili kolejne działania z dronem na autostradzie A2PolicjaPolicja