Dojechał jeden z 25. Elektryki upokorzone w teście zasięgu zimą

ADAC sprawdziło zasięg samochodów elektrycznych zimą na autostradzie. Z 25 aut dojechało jedno
ADAC sprawdziło zasięg samochodów elektrycznych zimą na autostradzie. Z 25 aut dojechało jedno123RF/PICSEL

25 elektryków w teście zasięgu na autostradzie. Dojechał tylko jeden

  1. Mercedes-Benz EQS 450+ (817 km WLTP),
  2. Lucid Air Grand Touring AWD (839 km WLTP),
  3. Porsche Taycan Performance Plus (667 km WLTP),
  4. Volkswagen ID.7 PRO S (700 km WLTP),
  5. Tesla Model 3 MR RWD (702 km WLTP),
  6. BMW iX xDrive50 (633 km WLTP),
  7. Audi S e-tron GT (605 km WLTP),
  8. KIA EV3 81.4 (586 km WLTP),
  9. Polestar 2 LR SM (632 km WLTP),
  10. Hyundai IONIQ 6 77.4 RWD (614 km WLTP),
  11. Ford Capri ER RWD (627 km WLTP),
  12. Cupra Born VZ (594 km WLTP),
  13. Renault Scenic E-Tech 220 (594 km WLTP),

Ile prądu zużywają zimą samochody elektryczne? Te elektryki zajadą najdalej - lista

  • Lucid Air Grand Touring AWD (518 km, średnie zużycie 23 kWh/100 km),
  • Porsche Taycan Performance Plus (504 km, średnie zużycie 21,4 kWh/100 km),
  • Volkswagen ID.7 PRO S (436 km, średnie zużycie 20,9 kWh/100 km),
  • Tesla Model 3 MR RWD (423 km, średnie zużycie 21 kWh/100 km),
  • NIO ET 5 LR (421 km, średnie zużycie 22,7 kWh/100 km),
  • BMW iX xDrive50 (413 km, średnie zużycie 27,4 kWh/100 km).

Tymi elektrykami zajedziesz najdalej zimą. Ranking 2025

W 18 testowanych modelach wartość zużycia energii jest o 50 procent wyższa niż obietnice z prospektów. W Volvo EC40, MG4 i Fordzie Capri różnice to 80 proc. i więcej
czytamy w ADAC.
  • Volvo EC40 SM ER (285 km zamiast 569 WLTP, średnie zużycie 30 kWh/100 km)
  • Renault Scenic E-Tech 220 (314 km zamiast 594 WLTP, średnie zużycie 29,8 kWh/100 km)
  • MG 4 ER (254 km zamiast 520 WLTP, średnie zużycie 29,8 kWh/100 km)
  • Genesis GV60 RWD (278 km zamiast 517 WLTP, średnie zużycie 29,5 kWh/100 km)
  • Lotus Emeya (335 km zamiast 540 WLTP, średnie zużycie 29,1 kWh/100 km).
Test wideo Renault Rafale. Duży SUV, a pali mniej niż 5 l/100 kmAdam MajcherekINTERIA.PL