Sprawdzili 18 tys. elektryków zimą. Tesla to najlepszy wybór?

Jak bardzo spada zasięg auta elektrycznego zimą?
Jak bardzo spada zasięg auta elektrycznego zimą?Jacek DomińskiReporter

Dlaczego zasięg elektryków zimą spada?

Ile zasięgu traci elektryk na mrozie? Sprawdzili 18 tys. samochodów

  1. Tesla Model X (z pompą ciepła): 89 proc. nominalnego zasięgu
  2. Tesla Model S (z pompą ciepła): 88 proc.
  3. Audi e-tron (z pompą ciepła): 87 proc.
  4. Tesla Model 3 (testowano egzemplarze z pompą ciepła i bez niej): 87 proc.
  5. Tesla Model Y (z pompą ciepła): 86 proc.
  6. Hyundai Ioniq5 (z pompą ciepła): 85 proc.
  7. Hyundai Kona (egzemplarze z lat 2020 i 2021, wyposażone w pompę ciepła): 84 proc.
  8. Rivian R1S (bez pompy ciepła): 83 proc.
  9. BMW iX (z pompą ciepła): 83 proc.
  10. Nissan Ariya (z pompą ciepła): 83 proc.

Spadek zasięgu w elektryku zimą. Jakie auto wypada najgorzej?

Test wideo Renault Rafale. Duży SUV, a pali mniej niż 5 l/100 kmAdam MajcherekINTERIA.PL