Leapmotor T03 z polskiej fabryki. Kosztuje 80 tys. zł, wyposażenie lepsze niż Dacia

Sebastian Kościółek

Sebastian Kościółek

Aktualizacja
Leapmotor T03 ma szansę podbić polski rynek niską ceną - ok. 80 tys. zł. Jeśli doliczymy do tego dopłatę w ramach programu "Mój elektryk", będzie najtańszym autem na rynku.
Leapmotor T03 ma szansę podbić polski rynek niską ceną - ok. 80 tys. zł. Jeśli doliczymy do tego dopłatę w ramach programu "Mój elektryk", będzie najtańszym autem na rynku.Sebastian KościółekINTERIA.PL

Leapmotor T03 to auto z Polski. Gdzie jest produkowany?

Pudełkowaty design modelu Leapmotor T03 przypomina trochę japońskie kei-cary. Jednak w środku jest mniej przestronny.
Pudełkowaty design modelu Leapmotor T03 przypomina trochę japońskie kei-cary. Jednak w środku jest mniej przestronny.Sebastian KościółekINTERIA.PL

Leapmotor T03 - jaki silnik, moc, zasięg, pojemność akumulatora?

Port ładowania CCS jest ukryty w przednim pasie. Wystarczy nacisnąć klapkę z logo Leapmotor, żeby otworzyć.
Port ładowania CCS jest ukryty w przednim pasie. Wystarczy nacisnąć klapkę z logo Leapmotor, żeby otworzyć.Sebastian KościółekINTERIA.PL

Jakość materiałów w T03 lepszą niż w Dacii

Chińscy producenci wiedzą już, jak dużą wagę przykładają Europejczycy do jakości wykonania wnętrza. W tym przypadku egzamin zdany na "piątkę".
Chińscy producenci wiedzą już, jak dużą wagę przykładają Europejczycy do jakości wykonania wnętrza. W tym przypadku egzamin zdany na "piątkę".Sebastian KościółekINTERIA.PL
Błyszcząca powłoka ekranów jest przeszkodą przy mocnym, dziennym świetle. Sprawy nie ułatwia wielki szklany dach instalowany już w podstawowej wersji.
Błyszcząca powłoka ekranów jest przeszkodą przy mocnym, dziennym świetle. Sprawy nie ułatwia wielki szklany dach instalowany już w podstawowej wersji.Sebastian KościółekINTERIA.PL

Wysoki kierowca w Leapmotor T03. Nie będzie wygodnie

W przednim rzędzie najlepiej poczują się osoby, których wzrost nie przekracza 1,70 m. Daewoo Tico rozpieszczało ilością miejsca w porównaniu z modelem Leapmotor T03.
W przednim rzędzie najlepiej poczują się osoby, których wzrost nie przekracza 1,70 m. Daewoo Tico rozpieszczało ilością miejsca w porównaniu z modelem Leapmotor T03.Sebastian KościółekINTERIA.PL
Miejsce na tylnej kanapie raczej trzeba potraktować jako przedłużenie bagażnika. Oparcie tylnej kanapy jest na szczęście składane.
Miejsce na tylnej kanapie raczej trzeba potraktować jako przedłużenie bagażnika. Oparcie tylnej kanapy jest na szczęście składane.Sebastian KościółekINTERIA.PL
Bagażnik w T03 jest naprawdę symboliczny. Można tutaj wrzucić plecak, służbową torbę i zakupy.
Bagażnik w T03 jest naprawdę symboliczny. Można tutaj wrzucić plecak, służbową torbę i zakupy.Sebastian KościółekINTERIA.PL

Jak jeździ Leapmotor T03?

Leapmotor T03 - wyposażenie i cena w Polsce. Tańszy niż Dacia

  • 15-calowe felgi aluminiowe
  • Elektroniczny hamulec ręczny
  • Automatyczna klimatyzacja
  • Kierownica z syntetycznej skóry
  • Elektryczna regulacja lusterek wstecznych
  • Elektryczna regulacja szyb przednich i tylnych
  • Klucz Bluetooth
  • Czujnik parkowania z tyłu i kamera cofania
  • Panoramiczny dach słoneczny z elektryczną roletą
  • 8-calowy wyświetlacz
  • 10-calowa konsola centralna z nawigacją
  • Sterowanie aplikacją
  • Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu + boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne
  • L2 ADAS (ACC, CCS, FCW, AEB, LDW, ISA, BSD, DOW, LKA, DDAW)
Tak prezentują się gabaryty Leapmotor T03 w porównaniu z większym bratem - C10.
Tak prezentują się gabaryty Leapmotor T03 w porównaniu z większym bratem - C10.Sebastian KościółekINTERIA.PL
Leapmotor (na przekór walce ze śladem węglowym) postanowił przetransportować samochody demonstracyjne produkowane w tyskiej fabryce prosto z Włoch. Na szczęście samochód wyemitował na terenie Polski 0g CO2 (nie wliczając transportu na lorze).
Leapmotor (na przekór walce ze śladem węglowym) postanowił przetransportować samochody demonstracyjne produkowane w tyskiej fabryce prosto z Włoch. Na szczęście samochód wyemitował na terenie Polski 0g CO2 (nie wliczając transportu na lorze).Sebastian KościółekINTERIA.PL