Elektryczny Hyundai Ioniq 5 N udaje auto spalinowe. I robi to znakomicie

Sprawdziłem, jak jeździ nowy Hyundai Ioniq 5 N. To pierwszy "elektryk", który udaje "spalinówkę"
Sprawdziłem, jak jeździ nowy Hyundai Ioniq 5 N. To pierwszy "elektryk", który udaje "spalinówkę"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Nowy Hyundai Ioniq 5 N. To najtańsze 650 KM na rynku
Nowy Hyundai Ioniq 5 N. To najtańsze 650 KM na rynkuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Hyundai Ioniq 5 N, czyli pierwsza “N-ka" na baterie

Hyundai Ioniq 5 N ładuje się z maksymalną mocą 350 kW i przyspiesza do "setki" w 3,4 sekundy
Hyundai Ioniq 5 N ładuje się z maksymalną mocą 350 kW i przyspiesza do "setki" w 3,4 sekundyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N to pierwszy sportowiec nowej ery. Następne modele ze znaczkiem "N" też będą zasilane prądem
Hyundai Ioniq 5 N to pierwszy sportowiec nowej ery. Następne modele ze znaczkiem "N" też będą zasilane prądemJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Hyundai Ioniq 5 N jest rasowy z każdej strony

Hyundai Ioniq 5 N wyróżnia się niebieskim lakierem "Performance Blue", 21-calowymi felgami i sportowymi zderzakami
Hyundai Ioniq 5 N wyróżnia się niebieskim lakierem "Performance Blue", 21-calowymi felgami i sportowymi zderzakamiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N robi na żywo świetne wrażenie. Żaden "elektryk" nie wygląda tak zadziornie
Hyundai Ioniq 5 N robi na żywo świetne wrażenie. Żaden "elektryk" nie wygląda tak zadziornieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Najszybszy i najmocniejszy Hyundai w historii

Ta bryła szybko się nie zestarzeje. Hyundai Ioniq 5 N wygląda jak auto z przyszłości
Ta bryła szybko się nie zestarzeje. Hyundai Ioniq 5 N wygląda jak auto z przyszłościJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N oferuje do 450 kilometrów zasięgu. Naładowanie baterii z mocą 350 kW od 10 do 80 proc. potrwa niecałe 20 minut
Hyundai Ioniq 5 N oferuje do 450 kilometrów zasięgu. Naładowanie baterii z mocą 350 kW od 10 do 80 proc. potrwa niecałe 20 minutJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Ioniq 5 N to pierwszy “elektryk", który udaje auto spalinowe

Hyundai Ioniq 5 N może się zachowywać jak "spalinówka". Wszystko po wciśnięciu jednego przycisku
Hyundai Ioniq 5 N może się zachowywać jak "spalinówka". Wszystko po wciśnięciu jednego przyciskuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
We wnętrzu wiele przycisków wciąż jest fizycznych - to bardzo sobie cenimy!
We wnętrzu wiele przycisków wciąż jest fizycznych - to bardzo sobie cenimy!Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Strzela z wydechu i lata bokiem. To nigdy się nie nudzi

Wskazówka "wspina się" do 8 tys. obrotów w błyskawicznym tempie
Wskazówka "wspina się" do 8 tys. obrotów w błyskawicznym tempieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Serwis czuwał nad stanem opon. Wulkanizatorzy mieli na stanie kilkanaście nowych kompletów
Serwis czuwał nad stanem opon. Wulkanizatorzy mieli na stanie kilkanaście nowych kompletówJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Hyundai Ioniq 5 N ma kilka osobowości

Hyundai Ioniq 5 N. Pierwsze jazdy odbyły się na krętych drogach Katalonii
Hyundai Ioniq 5 N. Pierwsze jazdy odbyły się na krętych drogach KataloniiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Jeździ tak dobrze, jak wygląda. Czy będzie hitem?

Hyundai Ioniq 5 N - dane techniczne

Dane techniczne 
Silnik
2x elektryczny 
Moc
609 KM (650 KM z funkcją "Boost")
Maksymalny moment obrotowy
740 Nm (770 Nm z funkcją "Boost")
Pojemność baterii (brutto)
84 kWh
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,5 s (3,4 s z funkcją "Boost")
Prędkość maksymalna
260 km/h
Średnie zużycie energii (WLTP)
21,2 kWh
Zasięg
do 448 km
Wymiary 
Długość
4715 mm
Szerokość
1940 mm
Wysokość
1585 mm 
Rozstaw osi
3000 mm 
Pojemność bagażnika
od 480 do 1540 litrów
Masa własna
2200 kg
Cena
369 900 zł
Hyundai Ioniq 5 N. Ceny w Polsce zaczynają się od 370 tys. złotych
Hyundai Ioniq 5 N. Ceny w Polsce zaczynają się od 370 tys. złotychJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N. Kubełkowe fotele zapewniają dobre wsparcie przy dynamicznej jeździe
Hyundai Ioniq 5 N. Kubełkowe fotele zapewniają dobre wsparcie przy dynamicznej jeździeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N. Tylna kanapa jest regulowana, szeroka i bardzo miękka. W tylnym rzędzie miejsca nie brakuje.
Hyundai Ioniq 5 N. Tylna kanapa jest regulowana, szeroka i bardzo miękka. W tylnym rzędzie miejsca nie brakuje.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N. Jeszcze żaden "elektryk" nie sprawił mi tyle frajdy
Hyundai Ioniq 5 N. Jeszcze żaden "elektryk" nie sprawił mi tyle frajdyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL