Elektryczny Hyundai Ioniq 5 N udaje auto spalinowe. I robi to znakomicie

Sprawdziłem, jak jeździ nowy Hyundai Ioniq 5 N. To pierwszy "elektryk", który udaje "spalinówkę"
Sprawdziłem, jak jeździ nowy Hyundai Ioniq 5 N. To pierwszy "elektryk", który udaje "spalinówkę"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Zobacz również:

    Nowy Hyundai Ioniq 5 N. To najtańsze 650 KM na rynku
    Nowy Hyundai Ioniq 5 N. To najtańsze 650 KM na rynkuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Hyundai Ioniq 5 N, czyli pierwsza “N-ka" na baterie

    Hyundai Ioniq 5 N ładuje się z maksymalną mocą 350 kW i przyspiesza do "setki" w 3,4 sekundy
    Hyundai Ioniq 5 N ładuje się z maksymalną mocą 350 kW i przyspiesza do "setki" w 3,4 sekundyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Hyundai Ioniq 5 N to pierwszy sportowiec nowej ery. Następne modele ze znaczkiem "N" też będą zasilane prądem
    Hyundai Ioniq 5 N to pierwszy sportowiec nowej ery. Następne modele ze znaczkiem "N" też będą zasilane prądemJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Hyundai Ioniq 5 N jest rasowy z każdej strony

    Hyundai Ioniq 5 N wyróżnia się niebieskim lakierem "Performance Blue", 21-calowymi felgami i sportowymi zderzakami
    Hyundai Ioniq 5 N wyróżnia się niebieskim lakierem "Performance Blue", 21-calowymi felgami i sportowymi zderzakamiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Hyundai Ioniq 5 N robi na żywo świetne wrażenie. Żaden "elektryk" nie wygląda tak zadziornie
    Hyundai Ioniq 5 N robi na żywo świetne wrażenie. Żaden "elektryk" nie wygląda tak zadziornieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Najszybszy i najmocniejszy Hyundai w historii

    Ta bryła szybko się nie zestarzeje. Hyundai Ioniq 5 N wygląda jak auto z przyszłości
    Ta bryła szybko się nie zestarzeje. Hyundai Ioniq 5 N wygląda jak auto z przyszłościJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Hyundai Ioniq 5 N oferuje do 450 kilometrów zasięgu. Naładowanie baterii z mocą 350 kW od 10 do 80 proc. potrwa niecałe 20 minut
    Hyundai Ioniq 5 N oferuje do 450 kilometrów zasięgu. Naładowanie baterii z mocą 350 kW od 10 do 80 proc. potrwa niecałe 20 minutJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Ioniq 5 N to pierwszy “elektryk", który udaje auto spalinowe

    Hyundai Ioniq 5 N może się zachowywać jak "spalinówka". Wszystko po wciśnięciu jednego przycisku
    Hyundai Ioniq 5 N może się zachowywać jak "spalinówka". Wszystko po wciśnięciu jednego przyciskuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    We wnętrzu wiele przycisków wciąż jest fizycznych - to bardzo sobie cenimy!
    We wnętrzu wiele przycisków wciąż jest fizycznych - to bardzo sobie cenimy!Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Strzela z wydechu i lata bokiem. To nigdy się nie nudzi

    Wskazówka "wspina się" do 8 tys. obrotów w błyskawicznym tempie
    Wskazówka "wspina się" do 8 tys. obrotów w błyskawicznym tempieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Serwis czuwał nad stanem opon. Wulkanizatorzy mieli na stanie kilkanaście nowych kompletów
    Serwis czuwał nad stanem opon. Wulkanizatorzy mieli na stanie kilkanaście nowych kompletówJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Hyundai Ioniq 5 N ma kilka osobowości

    Hyundai Ioniq 5 N. Pierwsze jazdy odbyły się na krętych drogach Katalonii
    Hyundai Ioniq 5 N. Pierwsze jazdy odbyły się na krętych drogach KataloniiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Jeździ tak dobrze, jak wygląda. Czy będzie hitem?

    Hyundai Ioniq 5 N - dane techniczne

    Dane techniczne 
    Silnik
    2x elektryczny 
    Moc
    609 KM (650 KM z funkcją "Boost")
    Maksymalny moment obrotowy
    740 Nm (770 Nm z funkcją "Boost")
    Pojemność baterii (brutto)
    84 kWh
    Osiągi 
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,5 s (3,4 s z funkcją "Boost")
    Prędkość maksymalna
    260 km/h
    Średnie zużycie energii (WLTP)
    21,2 kWh
    Zasięg
    do 448 km
    Wymiary 
    Długość
    4715 mm
    Szerokość
    1940 mm
    Wysokość
    1585 mm 
    Rozstaw osi
    3000 mm 
    Pojemność bagażnika
    od 480 do 1540 litrów
    Masa własna
    2200 kg
    Cena
    369 900 zł
    Hyundai Ioniq 5 N. Ceny w Polsce zaczynają się od 370 tys. złotych
    Hyundai Ioniq 5 N. Ceny w Polsce zaczynają się od 370 tys. złotychJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Hyundai Ioniq 5 N. Kubełkowe fotele zapewniają dobre wsparcie przy dynamicznej jeździe
    Hyundai Ioniq 5 N. Kubełkowe fotele zapewniają dobre wsparcie przy dynamicznej jeździeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Hyundai Ioniq 5 N. Tylna kanapa jest regulowana, szeroka i bardzo miękka. W tylnym rzędzie miejsca nie brakuje.
    Hyundai Ioniq 5 N. Tylna kanapa jest regulowana, szeroka i bardzo miękka. W tylnym rzędzie miejsca nie brakuje.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Hyundai Ioniq 5 N. Jeszcze żaden "elektryk" nie sprawił mi tyle frajdy
    Hyundai Ioniq 5 N. Jeszcze żaden "elektryk" nie sprawił mi tyle frajdyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL