Prawda o używanych autach w Polsce. Lista aut, do których strach wsiadać

8 na 10 sprowadzonych do Polski BMW serii 5 ma za sobą naprawy blacharsko-lakiernicze
8 na 10 sprowadzonych do Polski BMW serii 5 ma za sobą naprawy blacharsko-lakierniczemateriały prasowe

W skrócie

  • Większość używanych aut sprowadzanych do Polski, zwłaszcza BMW serii 3 i 5, ma historię szkód blacharsko-lakierniczych.
  • Spada liczba importowanych samochodów używanych, a jednocześnie dynamicznie rośnie rejestracja nowych aut chińskich marek.
  • Auta chińskich producentów stają się realną alternatywą dla Polaków ze względu na wzrost cen aut używanych i niepewną historię sprowadzanych pojazdów.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Chińczycy podbierają klientów handlarzom. Kto kupuje nowe chińskie auta w Polsce?

Zobacz również:

Prawda o używanych autach z Niemiec 7 na 10 jest po wypadku

Używane BMW w Polsce. Do 8 na 10 strach wsiadać?

  1. Opel Astra - udział aut ze szkodą 60,32 proc., średnia wartość szkody - 2890 euro,
  2. Audi A4 - udział aut ze szkodą 67,32 proc., średnia wartość szkody - 4079 euro,
  3. BMW seria 3 - udział aut ze szkodą 77,04 proc., średnia wartość szkody - 4512 euro,
  4. Skoda Octavia - udział aut ze szkodą 67,92 proc., średnia wartość szkody - 2929 euro,
  5. Volkswagen Golf - udział aut ze szkodą 67,07 proc., średnia wartość szkody - 4092 euro,
  6. BMW seria 5 - udział aut ze szkodą 78,79 proc., średnia wartość szkody - 4631 euro,
  7. Volkswagen Passat - udział aut ze szkodą 67,62 proc., średnia wartość szkody - 3455 euro,
  8. Audi A6 - udział aut ze szkodą 69,85 proc., średnia wartość szkody - 5312 euro,
  9. Ford Focus - udział aut ze szkodą 60,32 proc., średnia wartość szkody - 2878 euro,
  10. Opel Insignia - udział aut ze szkodą 62,36 proc., średnia wartość szkody - 3490 euro.
Nowe BMW iX3 na żywo. 805 km zasięgu i rewolucyjny kokpitINTERIA.PL