Polska potęgą motoryzacji. Dlaczego się nie udało?

Fiat 125p czy Syrena to dziś zabytki, które przypominają o trudnych losach polskiej motoryzacji
Fiat 125p czy Syrena to dziś zabytki, które przypominają o trudnych losach polskiej motoryzacjiJan GraczyńskiEast News
Polonez - nasza duma narodowa nie doczekała się współczesnego spadkobiercyARKADIUSZ ZIOLEKEast News

Licencje – fundament, który stał się kulą u nogi

FSO Wars był jedną z kilku szans polskiej motoryzacji na globalny sukcesINTERIA.PL

Polityczne rafy, na których rozbijały się marzenia

Gdyby sprawy potoczyły się inaczej i FSO dogadało się z Roverem, być może dziś to my produkowalibyśmy MG HSPaweł RygasINTERIA.PL

Prywatyzacja – szansa zmarnowana

Po klęsce polskiego oddziału Daewoo trwały dyskusje z Chery Automobile – firmą, która wyrosła na giganta i dziś sprzedaje u nas auta marek Omoda i Jaecoo, a niebawem również Chery TiggoOmodamateriały prasowe

Jak to zrobili inni?

Trudno uwierzyć, że w XXI wieku FSO wciąż produkowało PolonezaAdam BurakowskiReporter

Czy mogło się udać?

Odwiedziliśmy Castrol Ikony MotoryzacjiinteriaINTERIA.PL