Fiat żegna legendarny silnik FIRE. Kochała go cała Polska

Po blisko 40 latach Włosi kończą produkcję rodziny silników FIRE. Napędzały niezliczone modele Fiata
Po blisko 40 latach Włosi kończą produkcję rodziny silników FIRE. Napędzały niezliczone modele Fiata materiały prasowe

Koniec silnika FIRE w Termoli. Tak upada włoska motoryzacja

Jesteśmy świadkami pogrzebu silnika FIRE
mówią przedstawiciele FIM CISL, jednego z najstarszych włoskich związków zawodowych.

Silnik FIRE odchodzi do historii. To europejski bestseller

Uno oferowane było jako 3- lub 5-drzwiowy hatchback, ale na jego bazie powstał również 2- i 4-drzwiowy sedan oraz kombi (Duna/Duna Weekend) i auto dostawcze (Fiorino).
Uno oferowane było jako 3- lub 5-drzwiowy hatchback, ale na jego bazie powstał również 2- i 4-drzwiowy sedan oraz kombi (Duna/Duna Weekend) i auto dostawcze (Fiorino).Fiat

Legendarny silnik FIRE to już przeszłość. Napędzał pół Polski

  • Fiat Panda (od 1986 roku),
  • Fiat Tipo (od 1988 roku),
  • Fiat Punto (od 1993 roku),
  • Fiaty Bravo/Brava (od 1995 roku),
  • Fiat Stilo (od 2021 roku)
 Fiat Seicento miał pod maską benzynowy silnik 1,1 l serii FIRE
Fiat Seicento miał pod maską benzynowy silnik 1,1 l serii FIREInformacja prasowa (moto)

Włoska motoryzacja nad przepaścią. Żałoba w Termoli

To najbardziej ekskluzywne Mercedesy na świecie. Powstają w PolsceINTERIA.PL