22 tys. ludzi na bruk. Chińczycy miażdżą europejską motoryzację. Co robić?

Tylko w tym roku prace w przemyśle motoryzacyjnym w Europie straciło już 22 tys. osób /Fot. ilustracyjna
Tylko w tym roku prace w przemyśle motoryzacyjnym w Europie straciło już 22 tys. osób /Fot. ilustracyjnaJakub WalasekReporter
Zamknięcia fabryk i bankructwa nie są już odległym zagrożeniem, ale zbliżającą się rzeczywistością europejskich dostawców motoryzacyjnych. Gdy miejsca pracy są pod silną presją już od dwóch lat, przywrócenie konkurencyjności UE staje się pilnym priorytetem
ostrzega Benjamin Krieger - sekretarz generalny CLEPA

Chińczycy depczą europejską motoryzację. Tysiące ludzi na bruk

Zobacz również:

Zaledwie pięć lat temu Europa eksportowała do Chin o 7 miliardów euro więcej tradycyjnych części samochodowych niż z nich importowała. Dziś ten kierunek się odwrócił – to jasne ostrzeżenie, że konkurencyjność UE spada, a decydenci nie mogą już dłużej odwracać wzroku
komentuje Archibald Poty, menedżer ds. analiz rynkowych w CLEPA.

Europejska motoryzacja przestaje istnieć? "Dramatyczna skala strat"

Zobacz również:

    Nowe BMW iX3 na żywo. 805 km zasięgu i rewolucyjny kokpitINTERIA.PL