Alpine A290 to nowa nadzieja francuskiej marki. Jest tylko jeden problem

Alpine A290 wyraźnie różni się od Renault 5 na którym bazuje
Alpine A290 wyraźnie różni się od Renault 5 na którym bazujeMichał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290 to doskonałe połączenie nowoczesności ze stylem retro
Alpine A290 to doskonałe połączenie nowoczesności ze stylem retroMichał DomańskiINTERIA.PL

Nowe modele Alpine będą tylko elektryczne

Alpine A290 ma niecałe 4 metry długości
Alpine A290 ma niecałe 4 metry długościMichał DomańskiINTERIA.PL

Czym różni się Alpine A290 od Renault 5?

Charakterystyczne światła do jazdy dziennej odróżniają A290 od R5
Charakterystyczne światła do jazdy dziennej odróżniają A290 od R5Michał DomańskiINTERIA.PL
Deska rozdzielcza A290 jest taka sama jak w Renault 5, ale nie brakuje to wysokiej jakości materiałów
Deska rozdzielcza A290 jest taka sama jak w Renault 5, ale nie brakuje to wysokiej jakości materiałówMichał DomańskiINTERIA.PL
Skóra nappa robi duże wrażenie w miejskim aucie, ale fotele są takie same jak w Renault 5
Skóra nappa robi duże wrażenie w miejskim aucie, ale fotele są takie same jak w Renault 5Michał DomańskiINTERIA.PL
Dodatkowe przełączniki na kierownicy A290 mają przywodzić na myśl rozwiązania z Formuły 1
Dodatkowe przełączniki na kierownicy A290 mają przywodzić na myśl rozwiązania z Formuły 1Michał DomańskiINTERIA.PL
Kierunek jazdy w A290 wybieramy przełącznikami pożyczonymi ze spalinowego A110
Kierunek jazdy w A290 wybieramy przełącznikami pożyczonymi ze spalinowego A110Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290 nie rozpieszcza jeśli chodzi o ilość miejsca na tylnej kanapie
Alpine A290 nie rozpieszcza jeśli chodzi o ilość miejsca na tylnej kanapieMichał DomańskiINTERIA.PL

Alpine A290 ma sportowe osiągi, ale zasięg do miasta

Alpine A290 - dane techniczne

 
GT/GT Premium
GT Performance/GTS
Moc
180 KM
220 KM
Maksymalny moment obrotowy
285 Nm
300 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
6,4 s
Prędkość maksymalna
160 km/h
170 km/h
Bateria
52 kWh
52 kWh
Zasięg
380 km
364 km
Cyfrowe wskaźniki A290 zmieniają się zależnie od wybranego trybu jazdy
Cyfrowe wskaźniki A290 zmieniają się zależnie od wybranego trybu jazdyMichał DomańskiINTERIA.PL
19-calowe felgi to wyposażenie seryjne. A290 ma przednie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski Brembo
19-calowe felgi to wyposażenie seryjne. A290 ma przednie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski BremboMichał DomańskiINTERIA.PL

Jak A290 sprawdza się na torze?

Alpine A290 ma dodatkowe opcje i odczyty, przydatne podczas jazdy na torze
Alpine A290 ma dodatkowe opcje i odczyty, przydatne podczas jazdy na torzeMichał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290 nieźle radzi sobie na torze, ale kontrola trakcji reaguje zbyt agresywnie
Alpine A290 nieźle radzi sobie na torze, ale kontrola trakcji reaguje zbyt agresywnieMichał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290 waży niemal 1,5 t, ale ma nisko położony środek ciężkości i niezależne tylne zawieszenie
Alpine A290 waży niemal 1,5 t, ale ma nisko położony środek ciężkości i niezależne tylne zawieszenieMichał DomańskiINTERIA.PL

Alpine A290 - podsumowanie i cena

Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Alpine A290
Alpine A290Michał DomańskiINTERIA.PL
Nietrzeźwa wjechała w budynekKomenda Powiatowa Policji w WieruszowiePolicja
zdjęcie
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?