Abarth 600e oferuje najwięcej mocy w historii. Szkoda, że nie najwięcej emocji

Abarth 600e prezentuje się całkiem drapieżnie
Abarth 600e prezentuje się całkiem drapieżnieMichał DomańskiINTERIA.PL
Szczególną uwagę w 600e zwracają uwagę felgi o bardzo ciekawym wzorze, standardowo mające 20 cali
Szczególną uwagę w 600e zwracają uwagę felgi o bardzo ciekawym wzorze, standardowo mające 20 caliMichał DomańskiINTERIA.PL

Abarth 600e ma mnóstwo sportowych dodatków

Deska rozdzielcza Abartha 600e różni się od Fiata 600e tylko detalami
Deska rozdzielcza Abartha 600e różni się od Fiata 600e tylko detalamiMichał DomańskiINTERIA.PL
Nawet standardowe fotele w Abarthcie 600e firmowane są przez firmę Sabelt, ale słabo podpierają w zakrętach
Nawet standardowe fotele w Abarthcie 600e firmowane są przez firmę Sabelt, ale słabo podpierają w zakrętachMichał DomańskiINTERIA.PL
Co innego kubełki w wersji Scorpionissima - te fantastycznie podpierają ciało
Co innego kubełki w wersji Scorpionissima - te fantastycznie podpierają ciałoMichał DomańskiINTERIA.PL

Układ jezdny Abartha 600e przeszedł sporo zmian

Abarth 600e ma hamulce Alcon z tarczą o średnicy 380 mm i czterotłoczkowymi zaciskami, ale wbrew pozorom nie wytrzymują zbyt długo jazdy na torze
Abarth 600e ma hamulce Alcon z tarczą o średnicy 380 mm i czterotłoczkowymi zaciskami, ale wbrew pozorom nie wytrzymują zbyt długo jazdy na torzeMichał DomańskiINTERIA.PL
Dźwięk imitujący wydech ma zapewnić trochę więcej emocji podczas jazdy, ale mimo wszystko brzmi sztucznie
Dźwięk imitujący wydech ma zapewnić trochę więcej emocji podczas jazdy, ale mimo wszystko brzmi sztucznieMichał DomańskiINTERIA.PL

Abarth 600e - sporo mocy, mały zasięg

Abarth 600e - dane techniczne

 
Turismo
Scorpionissima
Moc
240 KM
280 KM
Maksymalny moment obrotowy
345 Nm
345 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,2 s
5,9 s
Prędkość maksymalna
200 km/h
200 km/h
Bateria
54 kWh
54 kWh
Zasięg
334 km
334 km
Abartha 600e można ładować prądem o mocy 100 kW
Abartha 600e można ładować prądem o mocy 100 kWMichał DomańskiINTERIA.PL

Czy Abarth 600e sprawdza się na torze?

Abarth 600e daje kierowcy możliwość pomiaru czasów okrążeń, ale raczej niewiele osób skorzysta z tej możliwości
Abarth 600e daje kierowcy możliwość pomiaru czasów okrążeń, ale raczej niewiele osób skorzysta z tej możliwościMichał DomańskiINTERIA.PL
Abarth 600e bardzo dobrze radzi sobie na zwykłych drogach, ale na torze brakuje mu ostrości spalinowych modeli marki
Abarth 600e bardzo dobrze radzi sobie na zwykłych drogach, ale na torze brakuje mu ostrości spalinowych modeli markiMichał DomańskiINTERIA.PL
Abarth 600e w porównaniu do cywilnego 600e ma poprawioną aerodynamikę, za którą odpowiada między innymi spora lotka nad tylną szybą
Abarth 600e w porównaniu do cywilnego 600e ma poprawioną aerodynamikę, za którą odpowiada między innymi spora lotka nad tylną szybąMichał DomańskiINTERIA.PL
Uroki jazdy po torze autem elektrycznym z niedużą baterią - bardzo szybko się wyczerpuje
Uroki jazdy po torze autem elektrycznym z niedużą baterią - bardzo szybko się wyczerpujeMichał DomańskiINTERIA.PL

Abarth 600e - ceny i konkurencja

Lakier Zielony Acid to jeden z dwóch kolorów w jakich można kupić Abartha 600e Scorpionissima
Lakier Zielony Acid to jeden z dwóch kolorów w jakich można kupić Abartha 600e ScorpionissimaMichał DomańskiINTERIA.PL
Lakier Pomarańczowy Shock to też ciekawy wybór i jeden z trzech wyrazistych kolorów w gamie Abartha 600e. Poza tym do wyboru jest lakier biały i czarny
Lakier Pomarańczowy Shock to też ciekawy wybór i jeden z trzech wyrazistych kolorów w gamie Abartha 600e. Poza tym do wyboru jest lakier biały i czarnyMichał DomańskiINTERIA.PL
  • 600e Tourismo - 195 tys. zł
  • 600e Scorpionissima - 212 tys. zł
Abarth 600e wyróżnia się zmienionymi zderzakami i dużym napisem ABARTH
Abarth 600e wyróżnia się zmienionymi zderzakami i dużym napisem ABARTHMichał DomańskiINTERIA.PL
Czarne dodatki i napisy podkreślają agresywny charakter Abartha
Czarne dodatki i napisy podkreślają agresywny charakter AbarthaMichał DomańskiINTERIA.PL
W logo Abartha znajdziemy oczywiście skorpiona, a motyw z tym pajęczakiem trafił między innymi...
W logo Abartha znajdziemy oczywiście skorpiona, a motyw z tym pajęczakiem trafił między innymi...Michał DomańskiINTERIA.PL
... na błotniki oraz ozdobne dekielki...
... na błotniki oraz ozdobne dekielki...Michał DomańskiINTERIA.PL
... na tylny spojler...
... na tylny spojler...INTERIA.PL
... a także na tylny zderzak.
... a także na tylny zderzak.INTERIA.PL
Napisy we wnętrzu ostrzegają "Uważaj na skorpiona"
Napisy we wnętrzu ostrzegają "Uważaj na skorpiona"Michał DomańskiINTERIA.PL
Standardowe fotele Abartha 600e mają ciekawą tapicerkę...
Standardowe fotele Abartha 600e mają ciekawą tapicerkę...Michał DomańskiINTERIA.PL
... ale nie mogą się równać z kubełkami
... ale nie mogą się równać z kubełkamiMichał DomańskiINTERIA.PL
Fotel kubełkowy kierowcy ma ponadto elektryczną regulację
Fotel kubełkowy kierowcy ma ponadto elektryczną regulacjęINTERIA.PL
Jeszcze jedna przestroga przed skorpionem
Jeszcze jedna przestroga przed skorpionemMichał DomańskiINTERIA.PL
Bagażnik Abartha 600e ma 360 l pojemności
Bagażnik Abartha 600e ma 360 l pojemnościMichał DomańskiINTERIA.PL
"Jazda bez prawa". Wiceminister Myrcha skomentował reportaż Polsatu NewsPolsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?