Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 ma trzy silniki, ale nie liczcie na sportowe osiągi

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 wizualnie nie różni się niczym od wersji z napędem na przód
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 wizualnie nie różni się niczym od wersji z napędem na przódMichał DomańskiINTERIA.PL

Jak działa napęd 4x4 w Alfie Romeo Junior Ibrida Q4?

Pod maską Juniora Ibrida Q4 pracuje dobrze znany silnik 1.2 o mocy 136 KMMichał DomańskiINTERIA.PL
Sześciobiegowa skrzynia dwusprzęgłowa sprawnie zmienia przełożenia, ale szybkość jej działania po przejściu w tryb manualny nieco rozczarowujeMichał DomańskiINTERIA.PL
Junior ma 20 cm prześwitu - sporo jak na miejskiego SUV-aMichał DomańskiINTERIA.PL

Czy Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 nadaje się w teren?

Na zestawie wskaźników możemy śledzić działanie napędu 4x4 oraz stopień naładowania bateriiMichał DomańskiINTERIA.PL
Junior co prawda mielił wszystkimi czterema kołami, ale szosowe opony i niewielka moc tylnego silnika sprawiły, że pomimo niewielkiego nachylenia wzniesienia, wyżej już nie wyjechałMichał DomańskiINTERIA.PL

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 jeździ lepiej także na asfalcie

Zalety wersji Ibrida Q4 odczuwalne są także podczas codziennej jazdyMichał DomańskiINTERIA.PL

Cena Alfy Romeo Junior Ibrida Q4. Ile trzeba dopłacić do 4x4?

Czarne twarde plastiki z jakich wykonano wnętrze Juniora urozmaicają jedynie wstawki z alcantary oraz czerwone przeszyciaMichał DomańskiINTERIA.PL
Kubełki Sabelt świetnie wyglądają i tak też trzymają na zakrętach. Wymagają 12 tys. zł dopłatyMichał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4Michał DomańskiINTERIA.PL
Nowa Toyota C-HR+. Niech nie zmyli was nazwa, to kompletnie inne autoINTERIA.PL