Peugeot 2008 zaskakuje spalaniem oraz ceną. Nie zawsze pozytywnie

Peugeot 2008 nadal wygląda atrakcyjnie, szczególnie gdy zamówimy dwukolorowe nadwozie
Peugeot 2008 nadal wygląda atrakcyjnie, szczególnie gdy zamówimy dwukolorowe nadwozieBożydar PająkINTERIA.PL

Nadwozie Peugeota 2008 nadal może się podobać

Modernizacja w 2023 roku zmieniła przede wszystkim pas przedni 2008Bożydar PająkINTERIA.PL

Przestronność wnętrza 2008 stoi na dobrym poziomie

Wnętrze Peugeota 2008 praktycznie nie zmieniło się od debiutu
Wnętrze Peugeota 2008 praktycznie nie zmieniło się od debiutuBożydar PająkINTERIA.PL
Przednie fotele 2008 wyglądają naprawdę dobrze, ale pod warunkiem, że wybierzemy topową odmianę GT
Przednie fotele 2008 wyglądają naprawdę dobrze, ale pod warunkiem, że wybierzemy topową odmianę GTBożydar PająkINTERIA.PL
Ilość miejsca z tyłu jest zadowalająca jak na miejskiego SUV-a
Ilość miejsca z tyłu jest zadowalająca jak na miejskiego SUV-aBożydar PająkINTERIA.PL

Ile pali hybrydowy Peugeot 2008?

Dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna działa całkiem sprawnieBożydar PająkINTERIA.PL
Peugeot 2008 oferuje dobry kompromis między komfortem jazdy i precyzją prowadzenia
Peugeot 2008 oferuje dobry kompromis między komfortem jazdy i precyzją prowadzeniaBożydar PająkINTERIA.PL
Cyfrowe zegary zostały odświeżone przy okazji modernizacji i wyglądają całkiem nowocześnieBożydar PająkINTERIA.PL
Imitacja podwójnego wydechu sugeruje, że mamy do czynienia z szybką wersją 2008
Imitacja podwójnego wydechu sugeruje, że mamy do czynienia z szybką wersją 2008Bożydar PająkINTERIA.PL

Peugeot 2008 – ceny i konkurenci

Modernizacja odświeżyła z tyłu jedynie wygląd świateł 2008
Modernizacja odświeżyła z tyłu jedynie wygląd świateł 2008Bożydar PająkINTERIA.PL

Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
R3, t. benz.
Pojemność
1199 ccm 
Moc
136 KM (5500 obr./min)
Maksymalny moment obr.
230 Nm (1750 obr./min)
Moc silnika el.
28,5 KM 
Skrzynia biegów
6b dwusprzęgłowa
Napęd
na przód
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Prędkość maksymalna
206 km/h 
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Wymiary 
Długość
4304 mm
Szerokość
1770 mm 
Wysokość
1523 mm 
Rozstaw osi
2605 mm 
Pojemność bagażnika
434 l
Cena
135 tys. zł
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6Bożydar PająkINTERIA.PL
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6Bożydar PająkINTERIA.PL
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6Bożydar PająkINTERIA.PL
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6Bożydar PająkINTERIA.PL
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6Bożydar PająkINTERIA.PL
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6Bożydar PająkINTERIA.PL
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6
Peugeot 2008 GT Hybrid 136 eDSC6Bożydar PająkINTERIA.PL
Driftowanie na parkingu skończył mandatem i punktami karnymiPolicjaPolicja