Test Chery Tiggo 8: Luksusowe wyposażenie i 7 miejsc za 160 tys. zł

Chery Tiggo 8 pokazało w teście pełen wachlarz swoich zalet. Nie ustrzegło się wad
Chery Tiggo 8 pokazało w teście pełen wachlarz swoich zalet. Nie ustrzegło się wadPiotr KrólINTERIA.PL
Czarny nowoczesny SUV zaparkowany na brukowanym placu przed budynkiem o prostych, betonowych elewacjach i dużych oknach.
Chery Tiggo 8 w Polsce dostępny jest wyłącznie w wersji 7-miejscowejPiotr KrólINTERIA.PL

Siedmiomiejscowy SUV "na wypasie" za 160 tys. zł? To znowu możliwe

Nowoczesne, przestronne wnętrze samochodu z czytelnym wyświetlaczem na desce rozdzielczej, komfortowymi fotelami i detalami z eleganckiego materiału, widok z otwartymi drzwiami podczas deszczowej pogody.
"Fotel królowej" – ma rozkładany podnóżek, jest podgrzewany i wentylowany, a dodatkowo jako jedyny został wyposażony w funkcję masażuPiotr KrólINTERIA.PL

Multimedia i jakość działania: są plusy, ale i irytacje

Wnętrze nowoczesnego samochodu z widocznym panoramicznym dachem szklanym pokrytym kroplami deszczu, z przodu dwa skórzane fotele oraz część tylnej kanapy.
Wielki szyberdach ma elektrycznie sterowaną przesłonę. Reaguje na komendy głosowePiotr KrólINTERIA.PL
Nowoczesne, eleganckie wnętrze samochodu z dwoma dużymi ekranami na desce rozdzielczej, cyfrowym kokpitem oraz systemem multimedialnym, widoczne elementy wykończenia z wysokiej jakości materiałów, widok na zalesione otoczenie za szybą.
W przemyślanie urządzonym wnętrzu dominuje ekran systemu multimedialnegoPiotr KrólINTERIA.PL
Nowoczesny smartfon w niebieskim etui leżący na konsoli środkowej samochodu obok kratek nawiewu i elementów sterujących kokpitu.
Ładowarka o mocy 50 W została wyposażona w układ chłodzenia. Działa bez zarzutuPiotr KrólINTERIA.PL

Komfort kierowcy i pasażerów. Jest naprawdę wygodnie

Nowoczesne wnętrze samochodu z cyfrowym kokpitem, dużym ekranem dotykowym na konsoli centralnej oraz eleganckim wykończeniem deski rozdzielczej i kierownicą z logo Chery.
Tiggo 8 ma podgrzewaną przednią szybę. Szybko przestałem zwracać uwagę na zatopione w niej drucikiPiotr KrólINTERIA.PL

Drugi i trzeci rząd siedzeń. Czy da się tam wygodnie usiąść?

Wnętrze samochodu osobowego z widocznym tylnym siedzeniem, otwartymi drzwiami i panoramicznym dachem, tapicerka w odcieniach szarości, na zewnątrz wyraźne ślady deszczu na karoserii.
W drugim rzędzie jest naprawdę przestronnie. Kanapę można przesunąć o 40 cmPiotr KrólINTERIA.PL
Trzeci rząd siedzeń w samochodzie osobowym, tapicerka w kolorze ciemnoszarym, składane oparcia oraz zagłówki, czyste wnętrze pojazdu.
Dodatkowe miejsca w trzecim rzędzie idealnie sprawdzą się na krótkie wycieczkiPiotr KrólINTERIA.PL
Otwarty bagażnik samochodu osobowego typu SUV z widocznymi złożonymi tylnymi siedzeniami i składanym schowkiem, wnętrze czyste i przestronne.
889 litrów. Bagażnik Chery Tiggo 8 robi wrażeniePiotr KrólINTERIA.PL

Spalinowe 1.6 pod presją. Tiggo 8 nie lubi pośpiechu

Czarny samochód typu SUV marki Chery Tiggo 8 jedzie po asfaltowej drodze w otoczeniu zielonych drzew i innych pojazdów widocznych w tle.
Chery Tiggo 8 wyjeżdża z salonu na 19-calowych obręczachPiotr KrólINTERIA.PL

Komfort podróży i wyciszenie. Tu Chery zaskakuje pozytywnie

Czarny SUV jedzie po asfaltowej drodze otoczonej zielenią, tył samochodu widoczny z tablicą rejestracyjną i charakterystycznymi reflektorami LED.
To zaskakujące, ilu oglądających zwróciło uwagę że Tiggo 8 ma 4 końcówki wydechuPiotr KrólINTERIA.PL
Czarny nowoczesny SUV o charakterystycznym dużym grillu na froncie, stojący na brukowanej nawierzchni, otoczony zielenią oraz jesiennymi drzewami w tle, lekko mokry karoserii od deszczu.
Przednią część nadwozia zdominował wielki grill z błyszczącymi wstawkamiPiotr KrólINTERIA.PL

Zużycie paliwa. Jest OK, ale tylko przy spokojnej jeździe

Czarny SUV Geely Okavango zaparkowany na brukowanej nawierzchni, w tle widać rzekę, trawę oraz zabudowania z białymi elewacjami i wieżą.
Wielki samochód za sensowne pieniądze. Tiggo 8 warto wpisać na listę aut do sprawdzeniaPiotr KrólINTERIA.PL
Nowy Mercedes CLA bez tajemnic. Nowa generacja, nowe technologie, nowy napędAdam MajcherekINTERIA.PL