Lexus LM to inny poziom luksusu. Flagowe limuzyny nie dorastają mu do pięt

Lexus LM to prywatny odrzutowiec dopuszczony do ruchu drogowego. Japończycy zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko.
Lexus LM to prywatny odrzutowiec dopuszczony do ruchu drogowego. Japończycy zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Lexus LM 350h (4-osobowy) - dane techniczne

Wersja
Lexus LM (4-osobowy)
Długość
5130 mm
Wysokość
1945 mm
Szerokość
1890 mm
Rozstaw osi
3000 mm
Przedni zwis
1015 mm
Tylny zwis
1110 mm
Pojemność bagażnika
752 l
Pojemność zbiornika paliwa
60 l
Masa własna
2345 kg
Silnik
2 487 cm3, R4
Moc
250 KM i 239 Nm
Skrzynia
e-CVT
Napęd
na wszystkie koła, E-FOUR
Prędkość maksymalna
190 km/h
0-100 km/h
8,7 s
Lexus LM to ultraluksusowy minivan i obecnie najbardziej prestiżowy model w gamie japońskiego producenta.
Lexus LM to ultraluksusowy minivan i obecnie najbardziej prestiżowy model w gamie japońskiego producenta.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Najbardziej prestiżowy model marki Lexus

Lexus LM to pstryczek w nos dla wielkich limuzyn. Japoński minivan nie ma dziś sobie równych.
Lexus LM to pstryczek w nos dla wielkich limuzyn. Japoński minivan nie ma dziś sobie równych.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Lexus LM wzbudza na drogach wielkie zainteresowanie. Wszyscy zwracają uwagę na jego wielki grill i LED-ową listwę.
Lexus LM wzbudza na drogach wielkie zainteresowanie. Wszyscy zwracają uwagę na jego wielki grill i LED-ową listwę.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Lexus LM wygląda kosmicznie. Na drodze to on jest najważniejszy

To największy grill, jaki znajdziecie w salonie Lexusa. Schowano w nim radary, czujniki i kamery.
To największy grill, jaki znajdziecie w salonie Lexusa. Schowano w nim radary, czujniki i kamery.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Lexus LM ma napęd na wszystkie koła. Jest on realizowany z pomocą elektrycznego silnika na tylnej osi.
Lexus LM ma napęd na wszystkie koła. Jest on realizowany z pomocą elektrycznego silnika na tylnej osi.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Przyciski nad lampą pozwalają wygodnie otwierać klapę bagażnika.
Przyciski nad lampą pozwalają wygodnie otwierać klapę bagażnika.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Szofer nie ma na co narzekać. Na miejscu kierowcy "jest jakby luksusowo"

Miejsce pracy szofera jest oddzielone od strefy pasażerskiej grubą ścianą grodziową.
Miejsce pracy szofera jest oddzielone od strefy pasażerskiej grubą ścianą grodziową.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Kierowca może korzystać z wielu udogodnień tj. masaże w fotelach czy bezprzewodowy Apple CarPlay i Android Auto.
Kierowca może korzystać z wielu udogodnień tj. masaże w fotelach czy bezprzewodowy Apple CarPlay i Android Auto.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Za ścianą jest inny świat. Lexus LM to prywatny odrzutowiec na kołach

Kierowca ma pod ręką przyciski do uchylania i zamykania szyby. Jednym ruchem może ją też przyciemnić.
Kierowca ma pod ręką przyciski do uchylania i zamykania szyby. Jednym ruchem może ją też przyciemnić.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Przestrzeń pasażerska w Lexusie LM to inna liga. Pasażerowie mają do dyspozycji 48-calowy ekran, dwa smartfony i wiele więcej.
Przestrzeń pasażerska w Lexusie LM to inna liga. Pasażerowie mają do dyspozycji 48-calowy ekran, dwa smartfony i wiele więcej.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Zakres ustawień fotela jest bardzo zaawansowany. Można nimi sterować ręcznie lub za pomocą smartfonów.
Zakres ustawień fotela jest bardzo zaawansowany. Można nimi sterować ręcznie lub za pomocą smartfonów.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Wnętrze Lexusa LM ocieka luksusem, ale kilka rzeczy można poprawić

Obraz można wyświetlać w różnych proporcjach, a także podzielić go na dwa osobne okna.
Obraz można wyświetlać w różnych proporcjach, a także podzielić go na dwa osobne okna.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Na smartfony przewidziano specjalny uchwyt. Pod ręką są przyciski do sterowania szybami, roletami i funkcjami foteli.
Na smartfony przewidziano specjalny uchwyt. Pod ręką są przyciski do sterowania szybami, roletami i funkcjami foteli.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Gdy zapakujemy do bagażnika duże walizki, foteli nie będzie można położyć na płasko.
Gdy zapakujemy do bagażnika duże walizki, foteli nie będzie można położyć na płasko.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Lexus LM jeździ jak osobówka. Jest przy tym bardzo oszczędny

Lexus LM 350h jest napędzany przez sprawdzony układ hybrydowy. Silnik o pojemności 2,5-litra generuje moc 250 KM.
Lexus LM 350h jest napędzany przez sprawdzony układ hybrydowy. Silnik o pojemności 2,5-litra generuje moc 250 KM.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Kierowca Lexusa LM ma do wyboru kilka trybów jazdy. System multimedialny działa szybko i nie zawiesza się.
Kierowca Lexusa LM ma do wyboru kilka trybów jazdy. System multimedialny działa szybko i nie zawiesza się.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Lexus LM nie jest demonem prędkości, ale nie do tego został stworzony. Pierwsza "setka" pojawia się po 8,7 sekundy.
Lexus LM nie jest demonem prędkości, ale nie do tego został stworzony. Pierwsza "setka" pojawia się po 8,7 sekundy.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Ile kosztuje lexus LM? Za jego cenę można kupić mieszkanie

Uchwyt ułatwia wsiadanie. Lexus LM ma również specjalny uchwyt na parasolkę.
Uchwyt ułatwia wsiadanie. Lexus LM ma również specjalny uchwyt na parasolkę.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Lexus LM jest wyposażony w cyfrowe lusterko. To rozwiązanie przydaje się podczas manewrowania.
Lexus LM jest wyposażony w cyfrowe lusterko. To rozwiązanie przydaje się podczas manewrowania.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Dla kogo został stworzony Lexus LM?

W kabinie Lexusa LM otacza nas skóra, drewno i aluminium.
W kabinie Lexusa LM otacza nas skóra, drewno i aluminium.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Praca podczas podróży? Proszę bardzo! W fotelach wbudowano rozkładane stoliki.
Praca podczas podróży? Proszę bardzo! W fotelach wbudowano rozkładane stoliki.INTERIA.PL
Szofer może otwierać i zamykać drzwi bez wysiadania z auta. Najważniejsze przyciski są na wyciągnięcie ręki.
Szofer może otwierać i zamykać drzwi bez wysiadania z auta. Najważniejsze przyciski są na wyciągnięcie ręki.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W klamkach Lexusa LM wbudowano przyciski do automatycznego otwierania ciężkich skrzydeł.
W klamkach Lexusa LM wbudowano przyciski do automatycznego otwierania ciężkich skrzydeł.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Lexus LM nie ma konkurencji. Flagowe limuzyny wypadają przy nim blado.
Lexus LM nie ma konkurencji. Flagowe limuzyny wypadają przy nim blado.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL