Nowy Lexus RZ ma baterię 77 kWh i bezprzewodowy wolant. Nie będzie hitem

Nowy Lexus RZ ma więcej mocy i większy akumulator (77 kWh). W tym przypadku nie mamy do czynienia z nową generacją tylko subtelnym liftingiem sprzedawanej od kilku lat generacji. Czy to wystarczy, żeby auto znalazło więcej nabywców?
Nowy Lexus RZ ma więcej mocy i większy akumulator (77 kWh). W tym przypadku nie mamy do czynienia z nową generacją tylko subtelnym liftingiem sprzedawanej od kilku lat generacji. Czy to wystarczy, żeby auto znalazło więcej nabywców?Grzegorz BanduraINTERIA.PL
Nowoczesny, srebrny samochód elektryczny zaparkowany na słonecznej, szutrowej drodze, otoczony zielenią drzew i cieniem rozłożystych gałęzi.
Odświeżony Lexus RZ nie zmienił się mocno. Mimo kilku lat od premiery nadal wygląda świeżo i atrakcyjnie.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Nowy Lexus RZ. Mniejszy od RX, ale ma więcej miejsca

Wnętrze luksusowego samochodu marki Lexus z widoczną nowoczesną deską rozdzielczą, dużym ekranem dotykowym z nawigacją, skórzanymi siedzeniami w kolorze brązowym oraz dopracowanymi detalami wykończenia.
Dwutonowe wnętrze w Lexusie RZ to najlepszy wybór. Jednokolorowa czerń wygląda smutno i przytłaczająco.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
Otwarty bagażnik samochodu z walizką w czarnym kolorze oraz szarym plecakiem ustawionymi na wykładzinie bagażnika.
W bagażniku bez większego problemu zmieścimy dwie duże torby podróżne. Pod podłogą znajduje się dodatkowe miejsce na kable do ładowania.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Nowy Lexus RZ w trzech wersjach. Nawet 408 KM mocy

Nowy Lexus RZ ma baterię o pojemności 77 kWh. Jaki zasięg?

Gniazdo ładowania samochodu elektrycznego z otwartą klapką, widoczne fragmenty karoserii i tylnego koła pojazdu.
ŁadowanieGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Zestaw wskaźników nadal jest mało czytelny i wygląda archaicznie. Czcionka oraz ikony są zbyt małe.
Zestaw wskaźników nadal jest mało czytelny i wygląda archaicznie. Czcionka jest zbyt mała.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Wolant zamiast kierownicy. Jak to działa?

Mężczyzna z zarostem prowadzi nowoczesny samochód marki Lexus, siedząc za kierownicą, z widocznym panelem multimedialnym i komputerem pokładowym, wokół auta drzewa i krajobraz letni.
We wnętrzu debiutuje pierwszy na świecie układ steer-by-wire z wolantem, nazwany przez Japończyków One Motion Grip – bez mechanicznego połączenia kół z kierownicą.Jayson Fongmateriały prasowe
Nowoczesna kierownica z logo marki Lexus oraz fragment konsoli centralnej z wyświetlaczem nawigacji i elementami sterowania samochodu
Wolant ma 360 mm szerokości i 197 mm wysokości, dobrze leży w dłoniach, a przyciski, kursory i dwa suwaki do świateł i wycieraczek mieszczą się w zasięgu kciuków.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Elektryczny Lexus z wirtualną skrzynią i dźwiękiem V8

Srebrny samochód marki Lexus stoi zaparkowany na wąskiej, asfaltowej drodze otoczonej suchą roślinnością oraz drzewami, w tle widać łagodne wzgórza pokryte zielenią.
Kolejną nowością jest układ Interactive Manual Drive, standardowy w RZ 550e, pozwalający zmieniać osiem wirtualnych biegów łopatkami przy kierownicy, jak w manualnej skrzyni.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Jak jeździ elektryczny Lexus RZ 550e?

Czarny samochód osobowy jedzie po piaszczystej drodze pozostawiając za sobą chmurę pyłu, w tle widoczny krajobraz z zielonymi polami i zabudowaniami oddalonymi od drogi.
Dwa silniki elektryczne (408 KM) napędzają przednią i tylną oś. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 4,4 s. Mocniejsze wciśnięcie gazu mocno wbija plecy plecy w fotel.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
Nowoczesny, srebrny samochód Lexus SUV zaparkowany na białej, piaszczystej drodze w otoczeniu zielonych drzew i naturalnego ogrodzenia z siatki.
RZ 550e to obecnie topowa wersja Lexusa – najmocniejsza, najszybsza i najlepiej wyposażona.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Ile kosztuje nowy Lexus RZ?

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?