BAIC Beijing 7 to nie bait. Ma wiele zalet i kilka nietypowych wad

Szymon Piaskowski

Szymon Piaskowski

Aktualizacja
BAIC Beijing 7 to największy SUV w gamie chińskiej marki.
BAIC Beijing 7 to największy SUV w gamie chińskiej marki.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BAIC Beijing 7 rywalizuje m.in. ze Skodą Kodiaq czy Nissanem X-Trailem.
BAIC Beijing 7 rywalizuje m.in. ze Skodą Kodiaq czy Nissanem X-Trailem.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Beijing 7 ma duże nadwozie i ciekawe detale

BAIC Beijing 7 mierzy 4745 mm, rozstaw osi to solidne 2800 mm.
BAIC Beijing 7 mierzy 4745 mm, rozstaw osi to solidne 2800 mm.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Końcówki układu wydechowego wyglądają bojowo, ale to tylko imitacje.
Końcówki układu wydechowego wyglądają bojowo, ale to tylko imitacje.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BAIC Beijing 7 stawia komfort ponad wszystko

Fotele są wygodne i reguluje się je elektrycznie, mają nawet funkcję masażu.
Fotele są wygodne i reguluje się je elektrycznie, mają nawet funkcję masażu.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Dostęp do kabiny jest niezły, drzwi otwierają się szeroko.
Dostęp do kabiny jest niezły, drzwi otwierają się szeroko.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Beijing 7, czyli trzy ekrany i zadowalająca jakość

Skórzana tapicerka przypomina imitację, plastiki nie są specjalnie atrakcyjne wizualnie.
Skórzana tapicerka przypomina imitację, plastiki nie są specjalnie atrakcyjne wizualnie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Z poziomu trzeciego ekranu możemy sterować klimatyzacją i najważniejszymi funkcjami samochodu.
Z poziomu trzeciego ekranu możemy sterować klimatyzacją i najważniejszymi funkcjami samochodu.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W BAIC-u nie znajdziemy też interfejsów Android Auto czy Apple CarPlay.
W BAIC-u nie znajdziemy też interfejsów Android Auto czy Apple CarPlay.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Beijing 7 na drodze - wysokie spalanie i przechyły nadwozia

Auto nie lubi nawet umiarkowanie dynamicznej jazdy.
Auto nie lubi nawet umiarkowanie dynamicznej jazdy.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Auto ma tendencję do szarpania, kiedy ruszamy z włączonym automatycznym hamulcem postojowym.
Auto ma tendencję do szarpania, kiedy ruszamy z włączonym automatycznym hamulcem postojowym.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Pod maską Beijinga 7 pracuje silnik 1.5 turbo o mocy 177 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm
Pod maską Beijinga 7 pracuje silnik 1.5 turbo o mocy 177 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 NmJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Na autostradzie przy 140 km/h auto potrzebuje co najmniej 10 l/100 km, w trasie zużywa natomiast około 8 l/100 km.
Na autostradzie przy 140 km/h auto potrzebuje co najmniej 10 l/100 km, w trasie zużywa natomiast około 8 l/100 km.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BAIC Beijing 7 cena. Czy warto kupić auto z Chin?

Prześwit auta wynosi solidne 20 cm, co oznacza, że Beijingiem 7 spokojnie można zjechać na nierówną drogą, byleby niezbyt wymagającą
Prześwit auta wynosi solidne 20 cm, co oznacza, że Beijingiem 7 spokojnie można zjechać na nierówną drogą, byleby niezbyt wymagającąJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Wysuwane klamki to ciekawy akcent na nadwoziu, w tej klasie raczej niespotykany.
Wysuwane klamki to ciekawy akcent na nadwoziu, w tej klasie raczej niespotykany.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Osłona chłodnicy wygląda jakby wycięto ją w przedniej części nadwozia. Pas między reflektorami jest podświetlany
Osłona chłodnicy wygląda jakby wycięto ją w przedniej części nadwozia. Pas między reflektorami jest podświetlanyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Gdyby nie chińska nazwa marki można by BAIC-a pomylić z dowolnym koreańskim czy japońskim producentem.
Gdyby nie chińska nazwa marki można by BAIC-a pomylić z dowolnym koreańskim czy japońskim producentem.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Pojemność bagażnika wydaje się większa niż podaje producent, na nasze oko wynosi najmniej 500 litrów
Pojemność bagażnika wydaje się większa niż podaje producent, na nasze oko wynosi najmniej 500 litrówJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Fotel pasażera wyposażono w rozkładany elektrycznie podnóżek.
Fotel pasażera wyposażono w rozkładany elektrycznie podnóżek.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Kierowcy Mercedesów je poznają. Dźwigienki od wycieraczek i kierunkowskazów pochodzą ze starszych modeli niemieckiego producenta.
Kierowcy Mercedesów je poznają. Dźwigienki od wycieraczek i kierunkowskazów pochodzą ze starszych modeli niemieckiego producenta.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Ekran do sterowania klimatyzacją jest pod ręką i ma przyjemny dla oka wygląd.
Ekran do sterowania klimatyzacją jest pod ręką i ma przyjemny dla oka wygląd.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Kierownicę wykończono z plastików i tworzyw o niezbyt atrakcyjnym wyglądzie.
Kierownicę wykończono z plastików i tworzyw o niezbyt atrakcyjnym wyglądzie. Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
„Stop drogówka”: Brak ABS-u poskutkował najechaniem na tył drugiego auta CzwórkaCzwórka