Koszmarny wzrost cen samochodów. A będzie jeszcze gorzej

Obecnie wyprodukowanie jednego samochodu elektrycznego jest niemal trzy razy droższe niż spalinowego
Obecnie wyprodukowanie jednego samochodu elektrycznego jest niemal trzy razy droższe niż spalinowegoGetty Images

Spis treści:

  1. Samochody elektryczne miały tanieć
  2. Auto elektryczne jest trzy razy droższe w produkcji niż spalinowe
  3. O hybrydach plug-in lepiej zapomnieć. Nie mają sensu
  4. Rośnie zapotrzebowanie na pierwiastki rzadkie, ich ceny szaleją
  5. Rosną koszty energii elektrycznej. I będą rosły nadal
  6. W 2035 roku czeka nas Armageddon?

Zobacz również:

Bateria trakcyjna to jeden z najważniejszych i najdroższych elementów samochodu elektrycznego
Auta elektryczne

Produkcja akumulatorów największym hamulcem elektryfikacji

Kamil Kuran

    Samochody elektryczne miały tanieć

    Auto elektryczne jest trzy razy droższe w produkcji niż spalinowe

    Zobacz również:

    Czy po 2035 roku europejskie ulice będą przypominać te na Kubie?
    Wiadomości

    W Europie może być jak na Kubie. Zostaniemy skazani na stare samochody

    Paweł Rygas
    Paweł Rygas

      Zobacz również:

      Oliver Zipse - prezes BMW
      Wiadomości

      Szef BMW ostrzega przed planami UE. Niedługo mało kogo będzie stać na auto?

      Paweł Rygas
      Paweł Rygas

        O hybrydach plug-in lepiej zapomnieć. Nie mają sensu

        Rośnie zapotrzebowanie na pierwiastki rzadkie, ich ceny szaleją

        Zobacz również:

        Renault wprowadzi wkrótce na rynek elektryczne modele 5 i 4. Na zdjęciu Renault 5
        Wiadomości

        ​"Musimy przyzwyczaić się do tego, że samochody będą drogie" - rozmawiamy z Fabricem Cambolivem z Renault

        Michał Domański
        Michał Domański

          Rosną koszty energii elektrycznej. I będą rosły nadal

          Zobacz również:

          Luca de Meo w ciemnych barwach widzi rozwój aut elektrycznych. Mimo tego chce, by Renault od 2030 roku nie produkowało samochodów spalinowych
          Wiadomości

          Bez szans, by auta na prąd taniały. I zapomnij o dużych bateriach i zasięgu

          Mirosław Domagała
          Mirosław Domagała

            W 2035 roku czeka nas Armageddon?

            Ile - tak naprawdę - kosztuje elektromobilność?INTERIA.PL