Skończmy żartować o nowym BMW M5. To majstersztyk przez duże "M"

Nowe BMW M5 (G90) to zawodnik wagi ciężkiej, który zaskakuje zwinnością.
Nowe BMW M5 (G90) to zawodnik wagi ciężkiej, który zaskakuje zwinnością.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe BMW M5 potrzebuje jeszcze czasu. Na żywo prezentuje się znacznie lepiej

Nowe BMW M5 (G90) dysponuje mocą 727 KM i 1000 Nm. Do pierwszej "setki" rozpędza się w 3,5 sekundy.
Nowe BMW M5 (G90) dysponuje mocą 727 KM i 1000 Nm. Do pierwszej "setki" rozpędza się w 3,5 sekundy.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Masa wrogiem przyspieszenia? Nie w przypadku BMW M5

Nowe BMW M5 (G90) jest dłuższe i cięższe od swojego poprzednika. Jak to wpływa na wrażenia z jazdy?
Nowe BMW M5 (G90) jest dłuższe i cięższe od swojego poprzednika. Jak to wpływa na wrażenia z jazdy?Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Nowe BMW M5 (G90) budzi na drodze respekt. To kawał sportowej limuzyny.
Nowe BMW M5 (G90) budzi na drodze respekt. To kawał sportowej limuzyny.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe BMW M5 z hybrydą ma więcej sensu, niż się wszystkim wydaje

Klapka z boku i wszystko jasne. Nowe BMW M5 to hybryda plug-in.
Klapka z boku i wszystko jasne. Nowe BMW M5 to hybryda plug-in.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Napęd nowego BMW M5 możemy skonfigurować po swojemu, a ustawienia przypisać do dwóch przycisków na kierownicy.
Napęd nowego BMW M5 możemy skonfigurować po swojemu, a ustawienia przypisać do dwóch przycisków na kierownicy.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Skończmy żartować o nowym BMW M5. Ten samochód mocno mnie zaskoczył

Nowe BMW M5 (G90) kocha autostrady i świetnie spisuje się na krętych drogach.
Nowe BMW M5 (G90) kocha autostrady i świetnie spisuje się na krętych drogach.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Nowe BMW M5 jest wyposażone w szereg systemów wsparcia kierowcy i rozbudowane multimedia.
Nowe BMW M5 jest wyposażone w szereg systemów wsparcia kierowcy i rozbudowane multimedia.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe BMW M5 otwiera nowy rozdział. Jeszcze nie wiem, czy mi to pasuje

BMW M5 (G90) kosztuje w Polsce od 680 tys. zł.
BMW M5 (G90) kosztuje w Polsce od 680 tys. zł.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Pod prąd trasą szybkiego ruchu. Niebezpieczny rajd zakończony dozoremPolicjaPolicja
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?