Wyrok na diesla. Biopaliwo które miało uratować silniki nie działa

HVO nie uratuje silników Diesla? ADAC potwierdza, że nowe biopaliwo nie szkodzi silnikowi, ale redukaja emisji CO2 z ruru wydechowej jest skrajnie mała
HVO nie uratuje silników Diesla? ADAC potwierdza, że nowe biopaliwo nie szkodzi silnikowi, ale redukaja emisji CO2 z ruru wydechowej jest skrajnie małaINTERIA.PL

ADAC sprawdziło skuteczność HVO. Biopaliwo dla silnika Diesla to ściema?

Gwóźdź do trumny silników Diesla? "Emisja mniejsza o 2-5 proc."

  • zużycie ON: 5,83, emisja CO2 - 154 g/km
  • zużycie HVO : 6,02 l/100, emisja CO2 - 147 g/km
  • zużycie ON: 5,59 l/100, emisja CO2 - 148 g/km
  • zużycie HVO: 5,77 l/100 km, emisja CO2 - 143 g/km
  • zużycie ON: 5,21 l/100 km, emisja CO2 - 138 g/100 km
  • zużycie HVO: 5,39 l/100 km, emisja CO2 - 133 g/100 km
  • zużycie ON 5,6 l, emisja CO2 - 148 g/100 km
  • zużycie HVO: 5,86 l, emisja CO2 145 g/100 km 

Biopaliwo nie uratuje silnika Diesla? Dla auta nie ma różnicy

W obecnych pojazdach z silnikiem Diesla, które mają zaawansowany system oczyszczania spalin, emisja substancji zanieczyszczających jest już tak niska, że odpowiedni stan pracy katalizatorów robi (niewielką) różnicę, a nie zużyte paliwo.
czytamy w ADAC

Afera wokół HVO. Biopaliwo do diesla szkodzi środowisku?

Volvo szuka ponad 400 Polaków do pracy. Szef oddziału zdradził, kogo potrzebująINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?